Σάββατο , 27 Απρίλιος 2024
Home ΑΛΚΟΟΛ-ΚΡΑΣΙΑ-ΜΠΥΡΕΣ Οι παραδοσιακοί φίλοι του κρασιού παραμένουν πιστοί στα γυάλινα μπουκάλια
ΑΛΚΟΟΛ-ΚΡΑΣΙΑ-ΜΠΥΡΕΣΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΓΕΥΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑΣΕΣΤΙΑΣΗΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣΝΕΑΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

Οι παραδοσιακοί φίλοι του κρασιού παραμένουν πιστοί στα γυάλινα μπουκάλια

Μια πρόσφατη αυστραλιανή έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Ινστιτούτο Ehrenberg-Bass για το Ίδρυμα Wolf Blass φέρνει στο προσκήνιο αντιφατικά αποτελέσματα σχετικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών όσον αφορά τη συσκευασία του κρασιού. Ενώ η έκθεση αποκαλύπτει διστακτικότητα προς τα κονσερβοποιημένα κρασιά, οι παραδοσιακοί φίλαθλοι του κρασιού παραμένουν πιστοί στα γυάλινα μπουκάλια.

Σε αντίθεση με προηγούμενες προβλέψεις περί αύξησης της αγοράς κονσερβοποιημένων αλκοολούχων ποτών, η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τα παραδοσιακά γυάλινα μπουκάλια κατακτούν την προτίμηση των καταναλωτών. Τονίζεται, ωστόσο, ότι κατά την περίοδο του lockdown το 2020, τα κονσερβοποιημένα ποτά είχαν σημειώσει αύξηση δημοτικότητας, αν και η νέα έρευνα αμφισβητεί αυτήν την τάση.

Η αντιφατικότητα επεκτείνεται και στον τομέα της βιωσιμότητας. Ενώ τα γυάλινα μπουκάλια αποτελούν τη μεγαλύτερη πηγή εκπομπών άνθρακα στην οινοβιομηχανία, οι καταναλωτές φαίνεται ότι προτιμούν την παραδοσιακή συσκευασία. Η έρευνα προτείνει εναλλακτικές επιλογές συσκευασίας, όπως σακούλες σε κουτί και κουτιά από αλουμίνιο, καθώς και νέες μορφές πλαστικών φιαλών, ως πιο βιώσιμες, ενώ εκφράζει ανησυχίες για την οικολογική επίπτωση των γυάλινων φιαλών.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης η ανακάλυψη ότι το κρασί σε κονσέρβα, αν και σε ανοδική πορεία, παραμένει στο περιθώριο των προτιμήσεων. Η έρευνα παρουσιάζει τις πολλές παραμέτρους που επηρεάζουν τις επιλογές των καταναλωτών, με τη συσκευασία να είναι η πιο κρίσιμη, ακολουθούμενη από την τιμή και τη βιωσιμότητα. Σημαντικό είναι επίσης ο ρόλος της ηλικίας, καθώς οι νεότεροι καταναλωτές φαίνεται να είναι πιο ανοικτοί σε εναλλακτικές μορφές συσκευασίας.

Συνολικά, η έρευνα αναδεικνύει μια πολύπλοκη εικόνα σχετικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών στον κόσμο του κρασιού, υπογραμμίζοντας τη σημασία της συνεχούς έρευνας και ανάπτυξης για την προσαρμογή της αγοράς στις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών.

ΠΑΣΚΕΔΙ

Leave a comment

Kατηγορίες

Related Articles

ΕΣΤΙΑΣΗ

Παράταση Απόσυρσης ΕΑΦΔΣΣ και ΦΗΜ για Εστιατόρια: Νέα Οδηγία της ΑΑΔΕ

Η πρόσφατη απόφαση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), με κωδικό Α....

ΕΙΔΗΣΕΙΣΕΣΤΙΑΣΗΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Διασύνδεση POS – Ταμειακών Συστημάτων

Εκπνέει στις 30 Απριλίου η προθεσμία που έχουν οι επιχειρήσεις για τη...

ΕΙΔΗΣΕΙΣΕΣΤΙΑΣΗΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τελευταία νέα για τα POS

Κοινή Ανακοίνωση Τύπου – Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και ΑΑΔΕ Στις...

TOUR NEWSΔΡΑΣΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙΕΙΔΗΣΕΙΣΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Α.Μ.Ε.Α.ΕΣΤΙΑΣΗ

Η Πρόεδρος του ΠΑΣΚΕΔΙ κοντά στα Α.Μ.Ε.Α.

Τα Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες (ΑΜΕΑ) έχουν σημαντική συμβολή στην κοινωνία μας...