Σάββατο , 27 Απρίλιος 2024
Home ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Σεν Τροπέ: Άφησε φιλοδώρημα 500 ευρώ και ο σερβιτόρος τον κυνήγησε μέχρι το πάρκινγκ – «Θέλω τουλάχιστον 1.000»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

Σεν Τροπέ: Άφησε φιλοδώρημα 500 ευρώ και ο σερβιτόρος τον κυνήγησε μέχρι το πάρκινγκ – «Θέλω τουλάχιστον 1.000»

Κι όμως συνέβη και αυτό στο Σεν Τροπέ, στη Γαλλική Ριβιέρα. Σερβιτόρος κυνήγησε τον πελάτη για ένα μεγάλο φιλοδώρημα.

Ένας «πολύ πλούσιος Ιταλός» τα στοιχεία του οποίου δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά, σύμφωνα με την La Repubblica άφησε φιλοδώρημα 500 ευρώ στο εστιατόριο όπου είχε μόλις δειπνήσει, αλλά το ποσό δεν κρίθηκε ικανοποιητικό…

Και έτσι ο σερβιτόρος τον ακολούθησε μέχρι το πάρκινγκ του εστιατορίου για να του διευκρινίσει ότι το φιλοδώρημα πρέπει να φτάσει τουλάχιστον τα 1.000 ευρώ.

Το γεγονός ανέφεραν οι τοπικές εφημερίδες Nice Matin και Var Matin, οι οποίες επικαλούνται έναν Γάλλο φίλο του Ιταλού: «Νόμιζε ότι ήταν γενναιόδωρος αφήνοντας 500 ευρώ, αντ’ αυτού τον επέπληξαν κιόλας! Ο σερβιτόρος του είπε ότι δεν είναι αρκετό και ότι μπορεί ακόμα να κάνει λίγη προσπάθεια για να φτάσει τα χίλια ευρώ γιατί ήταν πιο πρέπον να πλησιάσει στο 20% του συνολικού ποσού του λογαριασμού του».

Στην Κυανή Ακτή κάνουν… έλεγχο στους πελάτες – Πόρτα σε όσους δεν είναι πλούσιοι ή αρκετά γενναιόδωροι

Πρόκειται για ένα επεισόδιο που εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, δεδομένου ότι έχει ξεκινήσει μια διαμάχη στη Γαλλική Ριβιέρα για την υποτιθέμενη «αρχειοθέτηση» πελατών από τα καταστήματα. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, στις πιο γνωστές περιοχές της Κυανής Ακτής συνηθίζεται πλέον να μην γίνεται κράτηση τραπεζιού για πελάτες που θεωρούνται ότι δεν είναι πλούσιοι ή αρκετά γενναιόδωροι. Βασικά, κατά τη στιγμή της κράτησης, το εστιατόριο ελέγχει αν το όνομα περιέχεται στο αρχείο των πελατών και ποιες είναι οι καταναλωτικές του συνήθειες: τι παρήγγειλε, πόσα ξόδεψε και με ποιο τελικό φιλοδώρημα.

Στο θέμα παρενέβη και η δήμαρχος Sylvie Siri, η οποία εκτός από λέξεις όπως «κατάχρηση» και «εκβιασμός», αποφάσισε να βάλει σε εστιατόρια και μπαρ στην πόλη  αυτοκόλλητα «Signal Conso»: αυτή είναι μια πρωτοβουλία που επιτρέπει στους καταναλωτές , μέσω της χρήσης ενός κωδικού QR, να αναφέρουν οποιαδήποτε κατάχρηση.

Το παράδειγμα των ΗΠΑ

Είναι όμως υποχρεωτικό το φιλοδώρημα; Γενικά δεν αφήνετε ποτέ περισσότερο από το 20% του λογαριασμού, αλλά κάθε χώρα έχει τις δικές της παραδόσεις. Οι Ηνωμένες Πολιτείες, για παράδειγμα, είναι η χώρα όπου η κουλτούρα του «φιλοδωρήματος» είναι κοινή πρακτική. Δεν πρόκειται για αδικαιολόγητο ισχυρισμό, δεδομένου ότι στην Αμερική υπάρχουν εργαζόμενοι για τους οποίους το μεγαλύτερο μέρος του μισθού αποτελείται από φιλοδωρήματα. Το σέρβις δεν περιλαμβάνεται στην τιμή και σε μπαρ και εστιατόρια είναι υποχρεωτικό το φιλοδώρημα και ανέρχεται στο 15-20% της υπηρεσίας που χρησιμοποιείται.

Πηγή: enikos.gr

Leave a comment

Kατηγορίες

Related Articles

ΕΙΔΗΣΕΙΣΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΕΣΤΙΑΣΗΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣΝΕΑΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

Απειλή της Ευρώπης για αύξηση τιμής στον καφέ

Ολοκληρωμένες Ανησυχίες: Η Ευρώπη στην Προσπάθεια της για τον Καφέ Χωρίς Αποψίλωση...

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Και ξαφνικά τικ τοκ στην πόρτα του tik tok από Αμερική

ΗΠΑ: Η Πρόκληση του TikTok και οι Πολιτικές Αντιδράσεις Η απόφαση της...

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΕΛΕΓΧΟΙ - ΠΡΟΣΤΙΜΑΕΣΤΙΑΣΗΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣΝΕΑΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

Τα επικίνδυνα λουκάνικα του Lidl Τσεχίας

Ανάκληση Προϊόντων: Τα Επικίνδυνα Λουκάνικα του Lidl CZ Η ασφάλεια των καταναλωτών...

ΕΙΔΗΣΕΙΣΕΛΕΓΧΟΙ - ΠΡΟΣΤΙΜΑΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙΕΣΤΙΑΣΗ

Η σεξουαλική παρενόχληση στο χώρο της εστίασης

Περιστατικά Βίας σε Εργασιακούς Χώρους: Τα Επικρατέστερα σε Εμπόριο, Ξενοδοχεία και Εστίαση...