Σάββατο , 27 Απρίλιος 2024
Home PREMIUM ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ Η Oatly σαρώνει το χώρο των φυτικών γαλακτοκομικών με δύο νέες καινοτομίες μετά από 5 χρόνια
PREMIUM ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑTOUR NEWSΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΑΦΙΕΡΩΜΑΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΕΣΤΙΑΣΗΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΝΕΑΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

Η Oatly σαρώνει το χώρο των φυτικών γαλακτοκομικών με δύο νέες καινοτομίες μετά από 5 χρόνια

Στην προσπάθειά της να κατακτήσει ευρύτερο κοινό, η σουηδική εταιρεία παραγωγής γάλακτος βρώμης Oatly παρουσιάζει δύο νέα προϊόντα στη Βόρεια Αμερική, μετά από πέντε χρόνια απουσίας. Τα Unsweetened και Super Basic OatMilks αναμένεται να επαναπροσδιορίσουν την εμπειρία των καταναλωτών στον κόσμο των φυτικών ποτών.

Η έμπνευση για τα νέα προϊόντα προήλθε από την ανάγκη των καταναλωτών για πιο απλά, καθαρά συστατικά σε προϊόντα φυτικής προέλευσης. Το Unsweetened OatMilk προσφέρει μια γλυκιά ποικιλία χωρίς πρόσθετη ζάχαρη, με μόλις 40 θερμίδες ανά μερίδα. Από την άλλη πλευρά, το Super Basic OatMilk είναι μια απλή επιλογή με τέσσερα βασικά συστατικά που προέρχονται από φυσικές πηγές.

Oatly makes a splash in non-dairy milk market—and heartland farmers could  reap rewards | The Organic & Non-GMO Report
Oatly makes a splash in non-dairy milk market—and heartland farmers could reap rewards

Ο πρόεδρος της Oatly Βόρειας Αμερικής, Μάικ Μέσερσμιθ, επισημαίνει ότι η εταιρεία βρίσκεται πάντα στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας, διατηρώντας παράλληλα την αφοσίωσή της στην ποιότητα. Μετά από μια περίοδο αναζήτησης και ανάπτυξης, η εταιρεία φέρνει στο προσκήνιο προϊόντα που αντικατοπτρίζουν τις σύγχρονες ανάγκες και τις απαιτήσεις των καταναλωτών.

Kamu Tea Kafé - Bangkok Coffee & Tea - HappyCow
Kamu Tea Kafé – Bangkok Coffee & Tea – HappyCow

Η νέα σειρά χωρίς ζάχαρη απευθύνεται σε εκείνους που προτιμούν χαμηλή πρόσληψη ζάχαρης και θερμίδων, ενώ το Super Basic OatMilk εμπνέεται από τη δημοφιλή τάση των καταναλωτών που δημιουργούν τα δικά τους φυτικά γάλατα στο σπίτι.

Oatly: Η μικρή σουηδική εταιρεία που έγινε κολοσσός $13 δισ. | Ειδήσεις για  την Οικονομία | newmoney
Oatly: Η μικρή σουηδική εταιρεία που έγινε κολοσσός $13 δισ

Ο Messersmith επισημαίνει ότι η εταιρεία δεν προσθέτει νέες παραλλαγές, αλλά πραγματικά καινοτομεί για να καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών και να επεκτείνει την κατηγορία των φυτικών ποτών. Οι νέες κυκλοφορίες αντιπροσωπεύουν μια φρέσκια δέσμευση για καινοτομία και ποιότητα από την Oatly.

Η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει περαιτέρω την παρουσία της στο λιανικό εμπόριο στις ΗΠΑ και ανακοινώνει σχέδια για νέες καινοτομίες που θα ενθουσιάσουν τους λάτρεις του καφέ. Με νέους συνεργάτες όπως οι The Coffee Bean & Tea Leaf, Stop & Shop, Costco, η Oatly αναμένει μια δυναμική είσοδο στην αγορά και στοχεύει σε ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία με τις μοναδικές καινοτομίες της.

Leave a comment

Kατηγορίες

Related Articles

ΕΣΤΙΑΣΗ

Παράταση Απόσυρσης ΕΑΦΔΣΣ και ΦΗΜ για Εστιατόρια: Νέα Οδηγία της ΑΑΔΕ

Η πρόσφατη απόφαση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), με κωδικό Α....

ΕΙΔΗΣΕΙΣΕΣΤΙΑΣΗΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Διασύνδεση POS – Ταμειακών Συστημάτων

Εκπνέει στις 30 Απριλίου η προθεσμία που έχουν οι επιχειρήσεις για τη...

ΕΙΔΗΣΕΙΣΕΣΤΙΑΣΗΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τελευταία νέα για τα POS

Κοινή Ανακοίνωση Τύπου – Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και ΑΑΔΕ Στις...

TOUR NEWSΔΡΑΣΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙΕΙΔΗΣΕΙΣΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Α.Μ.Ε.Α.ΕΣΤΙΑΣΗ

Η Πρόεδρος του ΠΑΣΚΕΔΙ κοντά στα Α.Μ.Ε.Α.

Τα Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες (ΑΜΕΑ) έχουν σημαντική συμβολή στην κοινωνία μας...