Κυριακή , 5 Μάιος 2024
Home ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙ Εστιάστε στα σωστά δεδομένα εστιατορίου για να αποφέρετε αποτελέσματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν
ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΕΣΤΙΑΣΗ

Εστιάστε στα σωστά δεδομένα εστιατορίου για να αποφέρετε αποτελέσματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν

Τα εστιατόρια έχουν πρόσβαση σε ένα ολοένα αυξανόμενο πλήθος δεδομένων που μπορούν να τα βοηθήσουν να βελτιστοποιήσουν τη λήψη αποφάσεων, αλλά μπορούν να μεγιστοποιήσουν τις γνώσεις τους εστιάζοντας στα δεδομένα που έχουν σημασία.

Η ταχεία υιοθέτηση των τεχνολογιών ψηφιακών παραγγελιών κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους πρόσθεσε στην αφθονία των πληροφοριών που είναι διαθέσιμες στους φορείς εκμετάλλευσης. Η αυξημένη ψηφιοποίηση των προγραμμάτων αφοσίωσης και οι επενδύσεις σε παραγγελίες μέσω εφαρμογών και διαδικτύου παρέχουν στους χειριστές ευκαιρίες να διεξάγουν βαθύτερες αναλύσεις μετρήσεων γύρω από τις τάσεις πωλήσεων και τη συμπεριφορά των καταναλωτών, μεταξύ άλλων μεταβλητών.

“Ένα κρίσιμο μέρος της διατήρησης της συνολικής υγείας της επιχείρησης είναι να έχετε τις τεράστιες ποσότητες δεδομένων να λειτουργούν για εσάς – να λειτουργούν ως μάτια και αυτιά”, δήλωσε η Ami Kabay, στέλεχος λογαριασμού στο PAR Data Central. «Όλοι γνωρίζουμε ότι οι KPI για τα τρόφιμα, την εργασία και τις πωλήσεις είναι τα πιο κοινά κλειδιά για την επιχείρηση, αλλά κάτω από αυτά τα θέματα υπάρχουν πολλά συγκεκριμένα σημεία δεδομένων που θα διαφέρουν ως προς την προτεραιότητα ανά τύπο εστιατορίου και ακόμη και τον ρόλο του χρήστη. Εάν τα δεδομένα δεν παρέχονται με αναλώσιμο τρόπο, η συντριπτική ποσότητα πληροφοριών συνήθως απλώς χάνεται ή αγνοείται».

Αλλά για να αξιοποιήσουν όλα αυτά τα δεδομένα, οι χειριστές πρέπει πρώτα να αποφασίσουν ποιες πληροφορίες θα χρησιμοποιήσουν και πώς θα τις χρησιμοποιήσουν.

«Υπάρχουν πολλές πηγές δεδομένων μέσα στα εστιατόρια», δήλωσε ο Jeff Porter, συνιδρυτής του Restaurant Analytics Delivered (RAD), το οποίο προσφέρει λύσεις ανάλυσης δεδομένων για τον κλάδο. “Ένα κρίσιμο στοιχείο είναι η ανάλυση και η συσχέτιση μεταξύ πλατφορμών.”

Αν και δεν υπάρχει μια λίστα πληροφοριών που μπορούν να αξιοποιήσουν οι χειριστές για να εξασφαλίσουν την επιτυχία, ο Porter είπε ότι έχει δει κάποιες τάσεις να εμφανίζονται το περασμένο έτος, καθώς και πρόσθετη εστίαση σε ορισμένες προϋπάρχουσες τάσεις.

Η Porter εντόπισε πολλές βασικές ευκαιρίες ανάλυσης δεδομένων που παρέχουν ζωτικά οφέλη στους χειριστές:

Βαθύτερη ανάλυση καναλιών — Ανακαλύψτε και διαμορφώστε τα διάφορα κανάλια που είναι διαθέσιμα μέσω του POS, των ηλεκτρονικών συστημάτων παραγγελιών και της παράδοσης από τρίτους για την παροχή πληροφοριών σχετικά με τις ευκαιρίες ανάπτυξης και τις προτιμήσεις των πελατών.

Αναλύσεις συναισθήματος πελατών —  Συσχετίζοντας το συναίσθημα των πελατών με τις μετρήσεις πωλήσεων και εργασίας, οι φορείς εκμετάλλευσης μπορούν να μετρήσουν τα αρνητικά περιστατικά πελατών ανά πωλήσεις Χ δολαρίων και τη διακύμανση των ωρών για την ιδανική εργασία, για παράδειγμα.

Αναλύσεις συμπεριφοράς πελατών —  Οι χειριστές μπορούν να αναλύσουν τον αντίκτυπο των αλλαγών μενού, των αλλαγών τιμών και των νέων τοποθεσιών στη διατήρηση και τη συμπεριφορά των πελατών.

Ενοποιημένη καρτέλα βαθμολογίας —  Δημιουργία ταξινομημένων καρτών βαθμολογίας με μετρήσεις από όλα τα σχετικά συστήματα για τον εντοπισμό υψηλών επιδόσεων και περιοχών ευκαιριών και την εξέλιξη αυτών των πληροφοριών με την πάροδο του χρόνου.

Ακρίβεια πρόβλεψης —  Οι φορείς εκμετάλλευσης πρέπει να εντοπίζουν γρήγορα και με ακρίβεια τις αποκλίσεις και να τροποποιούν τις μεθοδολογίες πρόβλεψης σε τομείς όπως οι πωλήσεις, η εργασία και η χρήση τροφίμων.

Οι χειριστές πρέπει να έχουν κατά νου ότι τα δεδομένα πρέπει να προσφέρουν πρακτικές γνώσεις, δήλωσε ο Ryan Burhorn, ιδρυτής της RAD.

«Στη RAD, η ρήση μας είναι, «Καλά δεδομένα πριν από μεγάλα δεδομένα», και αντιμετωπίζει αυτό το σημείο», είπε. “Ως πάροχος προσαρμοσμένων αναλυτικών στοιχείων, προσπαθούμε πάντα να βοηθήσουμε τους πελάτες-συνεργάτες μας να επιλέξουν τις πραγματικά εφαρμόσιμες μετρήσεις και να εξελίξουν αυτές τις μετρήσεις καθώς εξελίσσεται η επιχείρησή τους.” 

Οι υπερβολικά λεπτομερείς αναφορές δεδομένων μπορούν να εξυπηρετήσουν έναν σκοπό, «αλλά μόνο όταν βοηθούν να αφηγηθείς την ιστορία της επιχείρησής σου και να σε καθοδηγήσουν σε ευκαιρίες ανάπτυξης», εξήγησε ο Burhorn. «Μια πλατφόρμα αναφορών και αναλυτικών στοιχείων που διαφημίζει την ποσότητα έναντι της προσαρμογής και της ποιότητας είναι πιθανό να προκαλέσει παράλυση της ανάλυσης ή να θάψει σχετικές χρήσιμες πληροφορίες σε μια χούφτα αναφορές». 

Ο Kabay συμφώνησε, σημειώνοντας ότι η πρόσβαση σε μια ατελείωτη παροχή δεδομένων είναι εξαιρετική, αλλά αν δεν οδηγεί σε καλύτερες επιχειρησιακές αποφάσεις, τότε δεν κάνει τη δουλειά της. 

«Το να γνωρίζουμε ποια σημεία δεδομένων ή Βασικοί Δείκτες Απόδοσης (KPI’s), είναι οι πιο κρίσιμες πληροφορίες που χρειάζεται ένα εστιατόριο για σταθερές επιχειρηματικές αποφάσεις μπορεί σίγουρα να βοηθήσει, αλλά είναι μόνο το ήμισυ της εξίσωσης», εξήγησε ο Kabay. «Ο τρόπος με τον οποίο λαμβάνετε δεδομένα είναι αυτό που απαντά στο υποκείμενο πρόβλημα που θέλουν να λύσουν τα εστιατόρια: πάρα πολλά δεδομένα, όχι αρκετός χρόνος. Έχοντας τη δυνατότητα να «ειδοποιεί» το κατάλληλο άτομο τη στιγμή και τον τόπο που πρέπει να ληφθεί μια επιχειρηματική απόφαση, επιτρέπει στα εστιατόρια να εστιάζουν την προσοχή τους εκεί που πρέπει να είναι εκείνη τη στιγμή. Είναι καλύτερο να αφαιρέσετε την αντιδραστική διαδικασία λήψης αποφάσεων και να αφήσετε τα δεδομένα να επισημαίνουν πότε είναι ώρα να αναλάβετε δράση ή να διορθώσετε την πορεία της ημέρας.» 

Leave a comment

Kατηγορίες

Related Articles

ΕΣΤΙΑΣΗΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ

Το καλλιτεχνικό Δίκτυο του ΠΑΣΚΕΔΙ

Πριν από δύο δεκαετίες, μια φλογερή ιδέα αναδείχθηκε ως ο σπόρος της...

ΕΣΤΙΑΣΗΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ

Το Παγκόσμιο Δίκτυο του ΠΑΣΚΕΔΙ

Πριν από δύο δεκαετίες, μια φλογερή ιδέα αναδείχθηκε ως ο σπόρος της...

ΕΣΤΙΑΣΗΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ

Το Επιστημονικό Δίκτυο του ΠΑΣΚΕΔΙ

Πριν από δύο δεκαετίες, μια φλογερή ιδέα έσπειρε το σπόρο της αλλαγής...

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΕΙΔΗΣΕΙΣΕΣΤΙΑΣΗΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ

Το νόημα της Μεγάλης εβδομάδας

Ένα ταξίδι στον εορταστικό πυρήνα της Ελλάδας σε αλλοτινές εποχές. Κάθε Πάσχα...