Σάββατο , 27 Απρίλιος 2024
Home ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Ξεκλείδωμα της αξίας του αυτοματισμού: Γιατί είναι καιρός να επανασχεδιάσετε την κουζίνα σας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΕΣΤΙΑΣΗΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ

Ξεκλείδωμα της αξίας του αυτοματισμού: Γιατί είναι καιρός να επανασχεδιάσετε την κουζίνα σας

Σύμφωνα με μια έκθεση του Dineout, το 80,8% των ανθρώπων θα προτιμούσαν να σαρώσουν έναν κωδικό QR στο τηλέφωνό τους και να παραγγείλουν μέσω του ψηφιακού μενού του εστιατορίου για να αποφύγουν στοιχεία υψηλής αφής όπως μενού χαρτιού ή tablet εστιατόριο.

Γιατί κοιτάζετε τον αυτοματισμό; Είναι ζήτημα η συνέπεια; Στοχεύετε στην ποιότητα ή σε συλλογικά δεδομένα; Είναι σημαντικό να δώσετε προτεραιότητα σε αυτά τα προβλήματα και να τα συγκρίνετε πριν μπείτε στον κόσμο του αυτοματισμού. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι με όλο και περισσότερα εστιατόρια που βλέπουν την επέκταση των πτερυγίων, την παράδοση και την τεχνολογία που αλλάζουν ολόκληρη τη συμπεριφορά της παραγγελίας τροφίμων και της τεχνολογίας κουζίνας, ολόκληρος ο κόσμος βλέπει την αυτοματοποίηση και την τεχνολογία κουζίνας ως έναν πολύ γρηγορότερο τρόπο για να γυρίσουν το τραπέζι τους.

Όλοι γνωρίζουμε ότι η αυτόνομη τεχνολογία και η επιστήμη δεδομένων έχουν αλλάξει εντελώς την εμπειρία των πελατών επαναπροσδιορίζοντάς την σε εντελώς διαφορετικό επίπεδο. Σύμφωνα με την Εθνική Ένωση εστιατορίων του 2019 της βιομηχανίας εστιατορίων, η πλειοψηφία των καταναλωτών θα ήθελε να δει τα εστιατόρια να προσθέτουν περισσότερη τεχνολογία που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών και διευκολύνει την παραγγελία και την πληρωμή. Και, έχουμε δει επωνυμίες όπως τα McDonald’s, Starbucks κ.λπ., συμπεριλαμβανομένων κιβωτίων αυτοπαραγγελίας κ.λπ. στα καταστήματά τους που βρίσκονται ειδικά στο drive-thrus ή είναι διαθέσιμα για παραλαβή.

Και, ομοίως, είδαμε αυτή την τάση να αυξάνεται στην Ινδία, τώρα που όλο και περισσότεροι οικιακοί εστιατόρια και τεχνολογικοί παίκτες προσπαθούν να γίνουν οι McDonald’s και Domino’s του κόσμου, ο αυτοματισμός και ο IOT έπαιξαν μεγαλύτερο ρόλο.

«Ο IOT, ο αυτοματισμός και το ρομποτικό είναι μεγάλες εντυπωσιακές λέξεις κάποτε, αλλά όταν κάποιος σας ζητά να το συσχετίσετε με τον αυτοματισμό της κουζίνας, πιθανότατα επιστρέφετε και περιγράφετε και την εικόνα της υπερ-τεχνολογίας ή μιας ζώνης και βραχίονα που προετοιμάζει το φαγητό σας, το στερεότυπο ότι η αυτοματοποίηση στο σύνολό της έχει αυτή την έννοια ότι είναι πολύ περίπλοκη και εξαιρετικά εκτεταμένη. Ο αυτοματισμός δεν είναι απαραίτητα ίσος με τη ρομποτική Η ρομποτική μπορεί να είναι ένα υποσύνολο αυτοματισμού, αλλά ο τρόπος που βλέπουμε τον αυτοματισμό είναι οτιδήποτε μπορεί να κάνει τη ζωή μας ευκολότερη », πίστευε ο Sagar Mehta της Knox Innovation που βοηθά τον μεγαλύτερο παίκτη cloud-kitchen της Ινδίας Rebel Foods να αυτοματοποιήσει την κουζίνα του, καθιστώντας την απλούστερη και ευκολότερο.

Η βιομηχανία τροφίμων έχει εξελιχθεί πραγματικά κατά την τελευταία δεκαετία με την τεχνολογία να παίζει σημαντικό ρόλο στη μεταμόρφωση του τρόπου με τον οποίο καταναλώνει ο κόσμος τα τρόφιμα. «Τα εστιατόρια έχουν επίσης περάσει από ένα ταξίδι προσαρμογής για να παραμείνουν σχετικοί. Σήμερα, εάν ένα εστιατόριο πρέπει να είναι επιτυχημένο τόσο από την κορυφή όσο και από την κατώτατη γραμμή, είναι σημαντικό για αυτούς να αυτοματοποιήσουν πολλές από τις εσωτερικές διαδικασίες τους για να βελτιστοποιήσουν τη λειτουργία τους. Με την έλευση των ηλεκτρονικών παραγγελιών των οποίων το μερίδιο των εσόδων έχει επίσης αυξηθεί, η εμπειρία των πελατών εξαρτάται από πολύ περισσότερες πτυχές που είναι πέρα ​​από το γούστο και την ποιότητα του φαγητού και η αξιοποίηση της τεχνολογίας και της αυτοματοποίησης δεν είναι απαραίτητο για τα εστιατόρια να γίνουν πιο αποτελεσματικά » Ο Renjith Prahladan του UrbanPiper που βοηθά μάρκες όπως η ηπειρωτική Κίνα, οι McDonald’s,

Σχολιάζοντας το ίδιο, ο Eshwar K Vikas της Mukunda Foods είπε: «Μέχρι στιγμής, τα εστιατόρια χρησιμοποιούνται για να ευδοκιμήσουν σε κοινωνικές συγκεντρώσεις, αλλά οι πανδημίες άλλαξαν τον τρόπο λειτουργίας τους. Ως αποτέλεσμα, μπορούμε να δούμε τη μετάβαση από το δείπνο στην παράδοση και οι πελάτες φαίνεται να είναι ευχαριστημένοι με αυτήν την αλλαγή. Ωστόσο, το μοντέλο παράδοσης έρχεται επίσης με το δικό του σύνολο προκλήσεων, όπως οι αθροιστές δεν θα σας έδιναν 10-15 λεπτά για προετοιμασία γευμάτων, κάτι που επιβαρύνει περισσότερο το προσωπικό σας και ίσως χρειαστεί να προσλάβετε εξειδικευμένο προσωπικό. Η διατήρηση της συνοχής των τροφίμων γίνεται επίσης μια άλλη ανησυχία με την υψηλή εξάρτηση από την ανθρώπινη παρέμβαση. Αυτό είναι όπου οι λύσεις αυτοματισμού της Mukunda τους βοηθούν να αντιμετωπίσουν αυτές τις ανησυχίες και να εξομαλύνουν τη λειτουργία τους. ” Η μάρκα έχει αυτοματοποιημένες 14+ διαδικασίες που μπορούν να βοηθήσουν τα εστιατόρια να διατηρήσουν τη συνέπεια.

ΠΗΓΗ

Leave a comment

Kατηγορίες

Related Articles

ΕΙΔΗΣΕΙΣΕΣΤΙΑΣΗΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Διασύνδεση POS – Ταμειακών Συστημάτων

Εκπνέει στις 30 Απριλίου η προθεσμία που έχουν οι επιχειρήσεις για τη...

ΕΙΔΗΣΕΙΣΕΣΤΙΑΣΗΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τελευταία νέα για τα POS

Κοινή Ανακοίνωση Τύπου – Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και ΑΑΔΕ Στις...

TOUR NEWSΔΡΑΣΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙΕΙΔΗΣΕΙΣΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Α.Μ.Ε.Α.ΕΣΤΙΑΣΗ

Η Πρόεδρος του ΠΑΣΚΕΔΙ κοντά στα Α.Μ.Ε.Α.

Τα Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες (ΑΜΕΑ) έχουν σημαντική συμβολή στην κοινωνία μας...

TOUR NEWSΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙΕΙΔΗΣΕΙΣΕΣΤΙΑΣΗΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο δεκάλογος της Νίκης στην τουριστική περίοδο

Με την έναρξη μιας νέας τουριστικής περιόδου, ο δεκάλογος της εστίασης αποκτά...