Τα τελευταία χρόνια συμβαίνουν πολλές περισσότερες αλλαγές και τάσεις στην γαστρονομία, τον τρόπο που τρώμε, όσο και στους υπόλοιπους τομείς της καθημερινότητας.

Τον τελευταίο καιρό, όλο και περισσότερο, η αλλαγή στον τρόπο ζωής γίνεται επιτακτική, ακόμη και για πειραματικούς λόγους, με τον τρόπο ζωής που εμπνέεται από χορτοφάγους να κυριαρχεί – και όχι με τα αυστηρά δόγματα, καθώς οι καταναλωτές περικόπτουν το κρέας υπέρ μιας πιο βιώσιμης δίαιτας που βασίζεται στην υγεία.

Η αγορά εναλλακτικών πρωτεϊνών προβλέπεται να ανέλθει σε 5,2 δισεκατομμύρια δολάρια, με έρευνα της JWT Intelligence να διαπιστώνει ότι το 74% των Millennials των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν τη διατροφή τους προκειμένου να μειώσουν τον αντίκτυπο στον πλανήτη.

Οι φυτικές δίαιτες συνεχίζουν να κερδίζουν το ενδιαφέρον, καθώς πολλές εταιρίες, πέρα από καταναλωτές, περιορίζουν τις τροφές με βάση τα ζώα και αρχίζουν να δοκιμάζουν εναλλακτικές λύσεις κρέατος καθώς και πιο εφευρετικές χρήσεις των λαχανικών. Τα εστιατόρια με λαχανικά, όπως το Ladybird της Νέας Υόρκης και το Nix, καθώς και τα vegetarian «κρεοπωλεία» όπως το Sgaia και το YamChops, βοηθούν στην αναδιαμόρφωση των επιλογών χωρίς κρέας τόσο νόστιμα όσο και υγιεινά.

Στο ίδιο μήκος κύματος, φαίνεται να κινούνται και πολλές αλυσίδες εστιατορίων και fast food. Παραδείγματος χάριν, η McDonalds δοκιμάζει ένα vegan burger σε επιλεγμένα καταστήματα στη Φινλανδία. Δημιουργημένο από σάλτσα σόγιας με σαλάτα και ένα vegan McFeast dressing, το μπιφτέκι McVegan δεν προωθείται κατευθείαν στο παγκόσμιο μενού. Αλλά όταν η μεγαλύτερη αλυσίδα fast-food στον κόσμο αγκαλιάζει τον veganism, γνωρίζετε ότι η τάση αυτής της ευελιξίας στις προσδοκίες του πελατειακού κοινού πρόκειται να κυριαρχήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Με ένα μέλλον με λιγότερα κρέατα μπροστά, ήρθε η ώρα να αρχίσουμε να προετοιμαζόμαστε.

ΠΗΓΗ