Κυριακή , 19 Μάιος 2024
Home PREMIUM ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ Τα McDonald’s απαλλάσσονται από τα self-service ποτά του
PREMIUM ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑTOUR NEWSΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΕΣΤΙΑΣΗ

Τα McDonald’s απαλλάσσονται από τα self-service ποτά του

Ο γίγαντας των burger εγκαταλείπει τα αυτοεξυπηρετούμενα αναψυκτικά μέχρι το 2032 για να «δημιουργήσει μια συνεπή εμπειρία» στα διάφορα κανάλια παραγγελιών του.

 

Τα ποτά McDonald's

Η McDonald’s καταργεί σταδιακά τους σταθμούς αυτοεξυπηρέτησης ποτών έως το 2032. | Φωτογραφία: Shutterstock.

Λοιπόν, τουλάχιστον δεν θα απαιτείται πλέον να γεμίζετε τη δική σας κόκα κόλα στα McDonald’s.

Ο γίγαντας των burger με έδρα το Σικάγο απαλλάσσεται από τους σταθμούς αυτοεξυπηρέτησης ποτών του. Η εταιρεία ανέφερε σε μια δήλωση ότι τα καταργεί σταδιακά από τις τραπεζαρίες της στις ΗΠΑ, με σχέδια να απαλλαγεί από τους σταθμούς μέχρι το 2032.

Κατηγορήστε τη στροφή σε takeout. Η εταιρεία είπε ότι θέλει να «δημιουργήσει μια συνεπή εμπειρία» στα διάφορα σημεία παραγγελιών της.

«Η McDonald’s θα απομακρυνθεί από τους σταθμούς αυτοεξυπηρέτησης ποτών σε τραπεζαρίες σε όλες τις ΗΠΑ έως το 2032», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση. «Η αλλαγή έχει σκοπό να δημιουργήσει μια συνεπή εμπειρία τόσο για τους πελάτες όσο και για το πλήρωμα σε όλα τα σημεία παραγγελιών, είτε πρόκειται για το McDelivery, την εφαρμογή, το περίπτερο, το drive-thru ή το εστιατόριο.

Η McDonald’s έχει αφήσει τους πελάτες να ρίξουν τα δικά τους αναψυκτικά εδώ και δεκαετίες, μιμούμενοι την υπηρεσία που παρέχεται σε πολλά πολυκαταστήματα. Η αυτοεξυπηρέτηση έδινε τη δυνατότητα στους πελάτες που έρχονταν να δειπνήσουν να λαμβάνουν μικρότερα ποτά, αλλά να λάβουν εύκολα ανταλλακτικά για να βελτιώσουν την αξία της αγοράς τους.

Αλλά αυτό το όφελος έχει γίνει ολοένα και πιο ξεπερασμένο καθώς ένα αυξανόμενο ποσοστό της επιχείρησής της έχει μετατοπιστεί σε πακέτο. Ακόμη και πριν από την πανδημία, περισσότερα από τα δύο τρίτα των εργασιών της αλυσίδας προέρχονταν από το drive-thru. Αυτό έχει αυξηθεί μόνο από την πανδημία.

Εν τω μεταξύ, το μεγαλύτερο μέρος της επιχείρησης που δημιουργείται μέσα στο εστιατόριο προέρχεται μέσω καναλιών παραγγελίας σε πακέτο, όπως η παράδοση ή η παραγγελία μέσω κινητού τηλεφώνου.

Η κίνηση συνεχίζει τη στροφή του κλάδου προς διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα και άλλες επιλογές υπηρεσιών, καθώς περισσότερες επιχειρήσεις φαστ φουντ προέρχονται από άλλα κανάλια εκτός από την τυπική τραπεζαρία. Περισσότερες εταιρείες δοκιμάζουν εστιατόρια μόνο ψηφιακά ή εστιατόρια χωρίς θέσεις. Προσθέτουν περίπτερα αυτοπαραγγελίας εντός των εστιατορίων τους και λωρίδες παραγγελιών για κινητά ή παράθυρα παραλαβής έξω.

Άλλες εταιρείες παίζουν με το μενού τους, όπως η Panera Bread, η οποία έχει δοκιμάσει σημαντική μείωση του μεγέθους του μενού της.

Leave a comment

Kατηγορίες