Σάββατο , 27 Απρίλιος 2024
Home ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙ Προστασία φήμης μιας επιχείρησης: Τι συμβαίνει με τις αρνητικές κριτικές στην Εστίαση;
ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙ

Προστασία φήμης μιας επιχείρησης: Τι συμβαίνει με τις αρνητικές κριτικές στην Εστίαση;

Ο τουρισμός δείχνει να επιστρέφει, παρά τις όποιες δυσκολίες, σε επίπεδα προ-κορωνοϊού. Μέσα σε αυτό το κλίμα, ο κλάδος της Εστίασης προσπαθεί να δουλέψει ξανά σε παραγωγικά επίπεδα, βλέποντας μία χαραμάδα αισιοδοξίας μετά από μια πολύ σκληρή περίοδο με πρωτοφανείς καταστάσεις και καταστροφές.

Η επαναφορά σε τουριστικά επίπεδα 2019, ωστόσο, σημαίνει ταυτόχρονα και επιστροφή (;) σε προβλήματα που δεν λύθηκαν ποτέ, εκθέτοντας τους επιχειρηματίες του κλάδου σε κινδύνους που απειλούν έμμεσα -ή άμεσα- την ίδια την επιβίωσή τους.  

Πέρα από τις πρακτικές δυσκολίες που προκύπτουν από το ίδιο το προβληματικό πλαίσιο λειτουργίας του Νόμου, με τις οποίες μία επιχείρηση στον τομέα της Εστίασης έρχεται καθημερινά αντιμέτωπη, ή τον κυκεώνα των ανατιμήσεων που ψαλιδίζει τις προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου, οι επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν οργανωμένες επιθέσεις κάθε είδους μορφής που έρχονται να πλήξουν την υπεράνθρωπη προσπάθεια που γίνεται για να επανέλθει ο κλάδος στα φυσιολογικά του επίπεδα.

Οργανωμένες επιθέσεις δυσφήμισης, αρνητικών κριτικών, παραπληροφόρησης σχετικά με την εκάστοτε επιχείρηση, μέσα από ένα ασύδοτο πλαίσιο “καταγγελιών” στα Social Media, όπου το κοινό, καλώς ή κακώς, περιμένει ένα τέτοιο “κουτσομπολιό” για να βάλει τη σπίθα και να ανάψει τη “φωτιά”.

Ιδιαίτερα στο cancel κλίμα της εποχής που διανύει το διαδίκτυο, κάθε επιχείρηση κρίνεται στα Social Media με βάση συγκεκριμένα πρότυπα, σύμφωνα με τη λογική “είσαι με εμάς ή με τους άλλους” και κατ’ επέκταση, κάθε παραμικρή αναφορά, κάθε υποψία καταγγελίας, σχολιασμού, ή ακόμα και απλής προσωπικής τοποθέτησης στα Social, ακόμα κι αν γίνεται με κακόβουλο τρόπο, μετατρέπεται άμεσα σε “καταδίκη” για την επιχείρηση.

Γνώμη μας είναι να μην πιστεύετε κατευθείαν όσα διαβάζετε. Μόνο η σωστή, διαρκής και πολύπλευρη ενημέρωση οδηγεί στη γνώση και όχι στον σχηματισμό μιας εντύπωσης, που πιθανότατα ήδη ήταν προ-σχηματισμένη στο μυαλό μας. Αν δούμε τα πράγματα όπως είναι στ’ αλήθεια, τότε ίσως και να εκπλαγούμε.

Έκκλησή μας προς την Πολιτεία, το ζήτημα να τεθεί σε άμεση προτεραιότητα. Η προστασία της φήμης μιας επιχείρησης αποτελεί ιερό σκοπό. Και υπό αυτό το πρίσμα, το πλαίσιο καταγραφής και δημοσίευσης κριτικών πρέπει να αποκτήσει τους δικούς του κανόνες.

Leave a comment

Kατηγορίες

Related Articles

TOUR NEWSΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙΕΙΔΗΣΕΙΣΕΣΤΙΑΣΗΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο δεκάλογος της Νίκης στην τουριστική περίοδο

Με την έναρξη μιας νέας τουριστικής περιόδου, ο δεκάλογος της εστίασης αποκτά...

TOUR NEWSΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙΕΣΤΙΑΣΗΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Εξελίσσοντας τη γαστρονομία μέσα από σεμινάρια του ΠΑΣΚΕΔΙ

[bt_section][bt_row][bt_column width=”1/1″][bt_text ai_prompt_helper=”eyJrZXl3b3JkcyI6IiIsInRvbmUiOiIiLCJtb2RlIjoiZ2VuZXJhdGUiLCJsYW5ndWFnZSI6IiIsImxlbmd0aCI6IiJ9″] Καινοτόμα σεμινάρια μαγειρικής από το ΠΑΣΚΕΔΙ: Μαθαίνοντας τη γαστρονομία...

TOUR NEWSΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙΕΙΔΗΣΕΙΣΕΣΤΙΑΣΗΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το μέλλον με Drones και ψηφιακές καταγγελίες στις Ελληνικές παραλίες

Νέες Κανονιστικές Αλλαγές: Ψηφιακό Ραντάρ και Ελεγκτικός Ρόλος των Πολιτών για την...

TOUR NEWSΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμό όλο το χρόνο

Χειμερινός Τουρισμός: Προκλήσεις και Ευκαιρίες για την Ελλάδα Κάθε χρόνο, η χώρα...