Παρασκευή , 3 Μάιος 2024
Home ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙ Οφέλη από μια φόρμα έρευνας εστιατορίου
ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙΕΣΤΙΑΣΗΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ

Οφέλη από μια φόρμα έρευνας εστιατορίου

 

  1. Συλλέγει ειλικρινή σχόλια: Θα λάβετε τις αφιλτράριστες απόψεις των πελατών σας για το φαγητό, την εξυπηρέτηση και την ατμόσφαιρα.
  2. Βελτιώνει την ποιότητα της υπηρεσίας: Με βάση τα σχόλια που λαμβάνετε, μπορείτε να εντοπίσετε προβλήματα με το μενού και την υπηρεσία σας και να τα λύσετε για καλύτερη εμπειρία πελάτη.
  3. Χαρτογραφεί βελτιώσεις: Το να κάνετε τακτικά ορισμένες ερωτήσεις έρευνας για υπηρεσίες εστιατορίου θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε πώς οι αλλαγές που κάνατε έχουν επηρεάσει την ικανοποίηση των πελατών.
  4. Συγκεντρώνει δεδομένα πελατών: Το να κάνετε ερωτήσεις που σας βοηθούν να μάθετε περισσότερα για τους πελάτες σας, όπως η ηλικιακή τους ομάδα και πόσο συχνά επισκέπτονται το εστιατόριό σας, θα σας σώσει τη ζωή όταν θέλετε να βγείτε με στοχευμένες προσφορές και προσφορές.
  5. Αποφεύγει τις αρνητικές κριτικές που αφήνονται σε πλατφόρμες τρίτων: Τέλος, ένα ερωτηματολόγιο για έναν ιδιοκτήτη εστιατορίου είναι σαν σωσίβια σχεδία. Οι δυσαρεστημένοι άνθρωποι τείνουν να δημοσιεύουν αρνητικές κριτικές στο διαδίκτυο για να παραπονεθούν για μια κακή εμπειρία εστιατορίου. Αλλά αν προβλέψετε την κίνησή τους με μια έρευνα σχολίων εστιατορίου , θα σας πουν απευθείας τι δεν τους άρεσε αντί να το δημοσιεύσουν δημόσια.

Τύποι ερωτήσεων έρευνας εστιατορίου

Θα το προλογίσω λέγοντας ότι τα παρακάτω δείγματα ερωτήσεων έρευνας εστιατορίου επιλέχθηκαν για να καλύψουν όλες τις πτυχές μιας εμπειρίας εστιατορίου. Αυτό περιλαμβάνει την ποιότητα των τροφίμων, την εξυπηρέτηση, την καθαριότητα, την ατμόσφαιρα, καθώς και την παραγγελία και την παράδοση φαγητού.

Τούτου λεχθέντος, οι 25 ερωτήσεις είναι λίγο μεγάλες για μία μόνο έρευνα, επομένως προτού επιλέξετε τις ερωτήσεις της φόρμας σχολίων πελατών, σκεφτείτε τι θέλετε να επιτύχετε με την έρευνα. Για παράδειγμα, μπορείτε να στείλετε ένα αποκλειστικά αφιερωμένο στην υπηρεσία ηλεκτρονικής παραγγελίας και παράδοσης φαγητού για να βρείτε τρόπους να το βελτιώσετε. Επιλέξτε και επιλέξτε από τις ερωτήσεις που παρέχονται για να σχηματίσετε την ιδανική έρευνα σχολίων πελατών .

Υπάρχουν διάφοροι τύποι ερωτήσεων που μπορείτε να κάνετε σε μια έρευνα εστιατορίου:

  • Ερωτήσεις έρευνας ανακάλυψης πελατών
  • Ερωτήσεις έρευνας ποιότητας τροφίμων
  • Ερωτήσεις έρευνας για την εστίαση
  • Ηλεκτρονικές ερωτήσεις έρευνας παραγγελίας και παράδοσης
  • Γενικές ερωτήσεις έρευνας εμπειρίας πελατών

Αυτές οι ερωτήσεις μπορούν περαιτέρω να χωριστούν σε ερωτήσεις Ναι/Όχι, ερωτήσεις αξιολόγησης (για παράδειγμα, σε κλίμακα από το 0 έως το 10), σε ερωτήσεις κλίμακας Likert (από συμφωνώ απόλυτα έως απολύτως διαφωνώ), ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής ή ακόμα και ερωτήσεις ανοιχτού τύπου που απαιτούν μεγαλύτερες απαντήσεις.

Ωστόσο, δεν θα συνιστούσαμε πάρα πολλά από τα τελευταία, μόνο ένα ή ίσως δύο ανά έρευνα. Οι πελάτες συνήθως αποθαρρύνονται επειδή πρέπει να γράψουν μεγάλες απαντήσεις σε έρευνες.

25 Ερωτήσεις Έρευνας Εστιατορίου που πρέπει να κάνει κάθε εστιατόριο

Ερωτήσεις έρευνας ανακάλυψης πελατών

  1. Σε ποια ηλικιακή ομάδα ανήκετε;

Μπορείτε να προσαρμόσετε τις απαντήσεις ανάλογα με τις ανάγκες σας, αλλά εδώ υπάρχει μια επιλογή: 18, 18 έως 30, 31 έως 40, 41 έως 55, πάνω από 55. Αυτή είναι μια τυπική ερώτηση που θα σας βοηθήσει να μάθετε περισσότερα σχετικά με το ποιοι είναι οι πελάτες σας.

  1. Πώς ανακαλύψατε το εστιατόριο μας;

Αυτή η ερώτηση θα σας βοηθήσει να καταλάβετε εάν και ποιες στρατηγικές μάρκετινγκ λειτουργούν για εσάς. Εάν πολλοί άνθρωποι απαντούν “από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης”, επωφεληθείτε από αυτό για να αποκτήσετε ακόμη περισσότερους πελάτες. Μπορείτε επίσης να δώσετε συγκεκριμένες επιλογές απαντήσεων εάν θέλετε να δοκιμάσετε την αποτελεσματικότητα μιας προώθησης.

  1. Πόσο συχνά γευματίζετε μαζί μας;

Μια κλασική ερώτηση πολλαπλής επιλογής που θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε τους πρώτους από τους κανονικούς. Οι απαντήσεις μπορεί να είναι: «Αυτή ήταν η πρώτη μου φορά», «Σας επισκέπτομαι περιστασιακά», «Έρχομαι τουλάχιστον μία φορά το μήνα» ή «Δειπνώ μαζί σας κάθε εβδομάδα».

  1. Χρησιμοποιήσατε κάποια από τις εκπτώσεις ή τις ειδικές προσφορές μας;

Αυτοί οι τύποι ερωτήσεων έρευνας μάρκετινγκ εστιατορίου θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε εάν οι προσφορές σας λειτουργούν ή όχι. Εάν θέλετε σχόλια σχετικά με συγκεκριμένες προωθητικές ενέργειες, μπορείτε να το ακολουθήσετε με μια ερώτηση πολλαπλών επιλογών που θα ρωτάτε: “Εάν ναι, ποια;”

  1. Πώς θα αξιολογούσατε την ποιότητα του φαγητού μας;

Η βαθμολογία μπορεί να κυμαίνεται από 1 (Κακή ποιότητα) έως 5 (Εξαιρετική ποιότητα). Μια από τις κορυφαίες ερωτήσεις της έρευνας σχετικά με το φαγητό, είναι ένας απλός τρόπος για να μάθετε εάν οι άνθρωποι απολαμβάνουν τα στοιχεία του μενού σας ή όχι.

  1. Τι σας άρεσε περισσότερο στο μενού μας;

Αυτή μπορεί να είναι μία από τις ανοιχτές ερωτήσεις της έρευνάς σας. Οι πελάτες μπορούν να ενθουσιαστούν με το αγαπημένο τους πιάτο ή με άλλες πτυχές του μενού που τους άρεσαν, όπως η ποικιλία.

  1. Νιώσατε ότι το εστιατόριο ανταποκρίθηκε στους διατροφικούς σας περιορισμούς;

Αυτή μπορεί να είναι μια απλή ερώτηση Ναι/Όχι. Ακόμα, ας υποθέσουμε ότι θέλετε να μετρήσετε τους πραγματικούς περιορισμούς των πελατών σας (όπως χωρίς γλουτένη ή vegan). Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να το παρακολουθήσετε με μια ερώτηση σχετικά με τους συγκεκριμένους περιορισμούς τους για άτομα που απάντησαν “Όχι”.

  1. Από την εμπειρία σας, το μενού μας είναι αρκετά ποικίλο για να ικανοποιήσει κάθε προτίμηση;

Παρόμοια με την παραπάνω ερώτηση, αλλά επικεντρώθηκε περισσότερο σε τύπους προτιμήσεων τροφίμων, αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε εάν το μενού σας έχει τουλάχιστον μία επιλογή που ικανοποιεί κάθε πελάτη. Μπορείτε επίσης να κάνετε μια λίστα ελέγχου προτιμήσεων τροφίμων εάν θέλετε να δοκιμάσετε πολλές επιλογές.

  1. Μείνατε ικανοποιημένος από το μενού ποτών μας;

Δεν πρέπει όλες οι ερωτήσεις της έρευνας να αφορούν τις επιλογές τροφίμων. Είναι σημαντικό να καταλάβετε εάν το μενού ποτών είναι αρκετά ποικίλο ή εάν πρέπει να προσθέσετε περισσότερα ποτά για να ικανοποιήσετε τα γούστα όλων. Αυτή μπορεί να είναι μια άλλη ερώτηση Ναι/Όχι, ή μπορείτε να τη διατυπώσετε διαφορετικά όπως “Σε κλίμακα από το 0 έως το 5, πόσο ικανοποιημένοι ήσασταν με το μενού ποτών μας;”

  1. Έλειπε κάτι από το μενού;

Αυτή είναι η ευκαιρία σας να πάρετε μερικές νέες ιδέες για στοιχεία μενού απευθείας από τα άτομα που επισκέπτονται το εστιατόριό σας. Κάντε αυτήν την ερώτηση ως ερώτηση Ναι/Όχι και συνεχίστε την με “Εάν ναι, τότε τι θα θέλατε να δείτε στο μενού μας;” για να δείτε τι χάνετε και ενδεχομένως να αυξήσετε τα κέρδη σας.

  1. Ήταν το προσωπικό φιλικό και φιλόξενο;

Προχωρώντας σε ένα νέο θέμα ερωτήσεων έρευνας εστιατορίου, αυτός είναι ένας απλός τρόπος για να μάθετε εάν οι πελάτες σας απολαμβάνουν την υπηρεσία και νιώθουν ευπρόσδεκτοι στο εστιατόριό σας. Επιπλέον, σας βοηθά επίσης να καταλάβετε εάν οι υπάλληλοί σας έχουν τη σωστή στάση.

  1. Πώς ήταν η ταχύτητα του service;

Κάντε αυτήν την ερώτηση αξιολόγησης που κυμαίνεται από Πολύ γρήγορη έως Πολύ αργή για να βεβαιωθείτε εάν έχετε αρκετούς διακομιστές και μια αποτελεσματική λειτουργία. Εάν όχι, θα πρέπει να κάνετε κάποιες αλλαγές για να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών.

  1. Ο σερβιτόρος σας πρότεινε κάποια από τις σπεσιαλιτέ του μενού μας;

Αυτή η απλή ερώτηση Ναι/Όχι έχει σχεδιαστεί για να ελέγξει την επάρκεια και την ανταπόκριση του προσωπικού σας στο εκπαιδευτικό σας πρόγραμμα. Θα μπορούσατε να κάνετε περισσότερα για να αυξήσετε τη μέση επιταγή σας ;

  1. Ρώτησε ο σερβιτόρος αν θα θέλατε να δείτε το μενού των γλυκών ή/και να πιείτε ένα φλιτζάνι καφέ στο τέλος του γεύματός σας;

Από όλες τις ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε σε έναν πελάτη σε ένα εστιατόριο, αυτό είναι ένας πραγματικός δείκτης ότι προτεραιότητά σας είναι η ικανοποίηση του πελάτη. Βεβαιωθείτε ότι το προσωπικό σας τηρεί αυτή την υπόσχεση, ανακαλύπτοντας τι ζητάει από τα τραπέζια του.

  1. Ποια πλατφόρμα χρησιμοποιήσατε για να κάνετε την παραγγελία του φαγητού σας;

Οι επιλογές θα πρέπει να είναι ο ιστότοπός σας και τυχόν πλατφόρμες τρίτων όπου αναφέρεται το εστιατόριό σας, όπως το Doordash ή το GrubHub (αν υπάρχουν). Όταν ένας πελάτης επιλέγει τρίτο μέρος, κάντε την ακόλουθη ερώτηση: «Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος για τον οποίο δεν παραγγείλατε απευθείας από τον ιστότοπό μας; (παρεμπιπτόντως, έχουμε έκπτωση 15% στις πρώτες παραγγελίες).»

Αυτή η επακόλουθη ερώτηση πρόκειται να κάνει δύο πράγματα. Θα σας πει τι πρέπει να βελτιώσετε για να παραγγέλνουν περισσότερα άτομα από τον ιστότοπό σας. Δεύτερον, θα ενημερώσει τους πελάτες για την έκπτωση πρώτης παραγγελίας και θα τους δελεάσει να αλλάξουν από μια εφαρμογή τρίτου μέρους. Εάν ο πελάτης επιλέξει τον ιστότοπό σας ως απάντηση, προχωρήστε στην παρακάτω ερώτηση.

  1. Σε μια κλίμακα από το 1 έως το 5, πόσο ικανοποιημένοι μείνατε με την εμπειρία ηλεκτρονικής παραγγελίας στον ιστότοπό μας;

Αυτή είναι η ευκαιρία σας να διαπιστώσετε εάν τα άτομα που κάνουν παραγγελίες στον ιστότοπό σας είναι ικανοποιημένα από το ηλεκτρονικό σύστημα παραγγελιών που επιλέξατε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια κλίμακα αξιολόγησης από το 1 έως το 5 ή να τη μετατρέψετε σε ερώτηση Ναι/Όχι.

  1. Ήταν σωστή η παραγγελία σας;

Αν και τα λάθη είναι λιγότερο συχνά με τις ηλεκτρονικές παραγγελίες σε αντίθεση με τις τηλεφωνικές παραγγελίες, μπορεί να συμβαίνουν. Ένα ισχυρό σύστημα διαχείρισης παραγγελιών διασφαλίζει την ακριβή επεξεργασία των ηλεκτρονικών παραγγελιών. Εάν οι πελάτες εξακολουθούν να επισημαίνουν λάθη, ανακαλύψτε τι τους προκαλεί να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη.

  1. Πόσο γρήγορα έφτασε το φαγητό σας;

Ένα από τα πιο κρίσιμα ερωτήματα της έρευνας εστιατορίων για τους πελάτες που παραγγέλνουν διαδικτυακά είναι αν η παραγγελία τους ήταν έγκαιρη. Μπορείτε να δώσετε πολλές επιλογές όπως κάτω από 30 λεπτά, 30 έως 45 λεπτά, 45 λεπτά έως μία ώρα και πάνω από μία ώρα.

Η απάντηση θα σας πει εάν πρέπει να προσαρμόσετε τον εκτιμώμενο χρόνο αναμονής σας και να βελτιστοποιήσετε τη λειτουργία σας από την προετοιμασία του φαγητού έως την παράδοση, ώστε οι πελάτες να μην χρειάζεται να περιμένουν τόσο πολύ για την παραγγελία τους.

  1. Ήταν άθικτη η σφραγίδα ασφαλείας όταν ανοίξατε την τσάντα παράδοσης;

Η ασφάλεια των τροφίμων είναι κρίσιμη, ειδικά κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας, όταν όλοι παραγγέλνουν φαγητό στο σπίτι και αναζητούν εστιατόρια που λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τα μέτρα υγιεινής τους. Οι ετικέτες που δεν είναι παραποιημένες κάνουν καλή δουλειά για να το επιβάλουν. Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να εμπιστευτείτε τους αναβάτες ντελίβερι και ότι οι πελάτες δεν έχουν καμία επιφύλαξη σχετικά με την κατανάλωση του φαγητού που έχουν παραγγείλει.

  1. Ήταν το φαγητό τόσο φρέσκο ​​και νόστιμο όσο όταν το έχετε στο εστιατόριο;

Μια ζωτική πτυχή της παράδοσης φαγητού είναι το πόσο καλά ταξιδεύει το φαγητό από άποψη γεύσης και εμφάνισης. Εάν λάβετε πολλές αρνητικές απαντήσεις σε αυτήν την ερώτηση, ίσως θελήσετε να επανεξετάσετε τις επιλογές του μενού σας (επιλέξτε είδη που ταξιδεύουν καλύτερα) και τη συσκευασία σας.

  1. Σε μια κλίμακα από το 1 έως το 5, πώς θα βαθμολογούσατε την καθαριότητα του εστιατορίου μας;

Οι ερωτήσεις της έρευνας ικανοποίησης πελατών εστιατορίου δεν περιλαμβάνουν μόνο το φαγητό και την εξυπηρέτηση. Θα πρέπει επίσης να μάθετε εάν το προσωπικό καθαρισμού σας κάνει καλή δουλειά. Ειδικά τώρα, που ο καθαρισμός και η απολύμανση πρέπει να είναι η πρώτη σας προτεραιότητα.

Εάν δυσκολεύεστε να θυμηθείτε όλες τις εργασίες συντήρησης που πρέπει να προσέχετε, κατεβάστε το δωρεάν πρότυπο λίστας ελέγχου συντήρησης εστιατορίου. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια εφαρμογή ψηφιακής λίστας ελέγχου στο κινητό σας τηλέφωνο.

  1. Πώς βρήκατε την ατμόσφαιρα στο εστιατόριό μας;

Ανάλογα με το τι θέλετε να μάθετε, μπορείτε επίσης να χωρίσετε αυτήν την ερώτηση σε πολλές ερωτήσεις και να είστε πιο συγκεκριμένοι όσον αφορά τα καθίσματα, τη μουσική, το υπόβαθρο κ.λπ. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια μεγαλύτερη κλίμακα για αυτήν την ερώτηση, όπως το 0 έως το 10, για να δώσετε απαντήσεις περισσότερη απόχρωση.

  1. Πόσο πιθανό είναι να προτείνετε το εστιατόριό μας σε φίλο ή μέλος της οικογένειας;

Δώστε τους την επιλογή να επιλέξουν από το 0 (καθόλου πιθανό) έως το 10 (εξαιρετικά πιθανό). Με αυτόν τον τρόπο, θα ξέρετε αν μπορείτε να βασιστείτε στο μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα ή πρέπει να εργαστείτε σκληρότερα για να βελτιώσετε την υπηρεσία σας.

  1. Πόσο πιθανό είναι να επισκεφθείτε ξανά το εστιατόριο μας;

Η τρομακτική ερώτηση που κάθε εστιάτορας πρέπει να κάνει ως τελευταία δοκιμή της επιτυχίας του εστιατορίου του. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ίδια κλίμακα 0 έως 10 όπως παραπάνω. Ακολουθήστε το με το επόμενο για να αποκτήσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι κάνει τους πελάτες σας να ξεχωρίζουν.

  1. Υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε για να σας παρακινήσουμε να μας επισκέπτεστε πιο συχνά;

Είναι καλή ιδέα να ολοκληρώσετε μια έρευνα με μια ερώτηση ανοιχτού τύπου. Αυτό επιτρέπει στους πελάτες να εκφράσουν τυχόν σκέψεις που μπορεί να έχουν και οι οποίες δεν έχουν καλυφθεί στις ερωτήσεις της προηγούμενης έρευνας εστιατορίου. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να χρησιμεύσει ως κουτί προτάσεων για πράγματα που θα ήθελαν οι άνθρωποι να δουν ή να ζήσουν στο εστιατόριό σας.

Κλείσιμο Σκέψεις

Το να διευθύνετε ένα εστιατόριο στα τυφλά χωρίς να γνωρίζετε τι πιστεύουν οι πελάτες σας είναι μια σίγουρη συνταγή για καταστροφή. Εάν είστε ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου αλλά δεν έχετε στείλει ακόμα μια έρευνα στους πελάτες σας, ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε.

Οι σωστές ερωτήσεις έρευνας εστιατορίου θα σας δώσουν πολύτιμες πληροφορίες που τελικά θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τα κέρδη και να προσελκύσετε περισσότερους ανθρώπους στο κατάστημά σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια προσθήκη WordPress Survey για να αρχίσετε να συλλέγετε σχόλια από τους πελάτες σας στον ιστότοπό σας.

Για να βεβαιωθείτε ότι ξεκινάτε με το δεξί πόδι, μπορείτε επίσης να σκεφτείτε μερικές ερωτήσεις έρευνας εστιατορίου που πρέπει να κάνετε πριν ανοίξετε το εστιατόριο, όπως ερωτήσεις έρευνας δοκιμής λογότυπου.

Γραφείο τύπου ΠΑΣΚΕΔΙ

Leave a comment

Kατηγορίες

Related Articles

ΕΣΤΙΑΣΗΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ

Το καλλιτεχνικό Δίκτυο του ΠΑΣΚΕΔΙ

Πριν από δύο δεκαετίες, μια φλογερή ιδέα αναδείχθηκε ως ο σπόρος της...

ΕΣΤΙΑΣΗΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ

Το Παγκόσμιο Δίκτυο του ΠΑΣΚΕΔΙ

Πριν από δύο δεκαετίες, μια φλογερή ιδέα αναδείχθηκε ως ο σπόρος της...

ΕΣΤΙΑΣΗΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ

Το Επιστημονικό Δίκτυο του ΠΑΣΚΕΔΙ

Πριν από δύο δεκαετίες, μια φλογερή ιδέα έσπειρε το σπόρο της αλλαγής...

ΕΣΤΙΑΣΗΤΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ

Το Πανελλαδικό δίκτυο του ΠΑΣΚΕΔΙ

Πριν από δύο δεκαετίες, μια φλογερή ιδέα άνθισε στο ρεύμα της εποχής....