Παρασκευή , 3 Μάιος 2024
Home TOUR NEWS Ο δεκάλογος της Νίκης στην τουριστική περίοδο
TOUR NEWSΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙΕΙΔΗΣΕΙΣΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΕΣΤΙΑΣΗΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο δεκάλογος της Νίκης στην τουριστική περίοδο

Με την έναρξη μιας νέας τουριστικής περιόδου, ο δεκάλογος της εστίασης αποκτά ιδιαίτερη σημασία και αξία. Αυτός ο δεκάλογος αντιπροσωπεύει μια σειρά από αρχές και προτεραιότητες που πρέπει να καθοδηγούν την τουριστική βιομηχανία και τον τομέα της εστίασης προκειμένου να προσφερθεί μια εμπειρία υψηλής ποιότητας στους επισκέπτες. Αυτές οι αρχές αφορούν την ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών, την προστασία του περιβάλλοντος, την προώθηση της τοπικής κουλτούρας και γαστρονομίας, καθώς και την δημιουργία μιας φιλόξενης και ασφαλούς ατμόσφαιρας για τους επισκέπτες. Μέσα από αυτόν τον δεκάλογο, η εστίαση αναδεικνύεται ως καίριος παράγοντας που συμβάλλει στην επιτυχημένη προώθηση του τουρισμού και της φιλοξενίας, ενώ παράλληλα διασφαλίζει τη διατήρηση και ανάδειξη των τοπικών παραδόσεων και αξιών.

  1. Ποιότητα των προϊόντων

Οι επιχειρήσεις μαζικής εστίασης της Ελληνικής αγοράς επιβάλλεται να παρέχουν στους καταναλωτές την ποιότητα με βάση ορισμένα εμφανή χαρακτηριστικά των προϊόντων τους. Μόνο η παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων μπορεί να δημιουργήσει ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για κάθε επιχείρησή

  1. Αξία γεύσης

Η αξία της γεύσης στα καταστήματα εστίασης είναι στοιχείο κρίσιμο για την επιτυχία τους καθώς οι καταναλωτές θα προβούν σε  επαναληψιμότητα επισκέψεων στο συγκεκριμένο κατάστημα και θα δημιουργήσουν πλέον προσωπική προτίμηση. Αν η γεύση είναι εξαιρετική, οι πελάτες είναι πιθανότερο να συστήσουν το συγκεκριμένο κατάστημα και σε άλλους.

  1. Καθαριότητα – Περιβάλλον – Υγιεινή

Οι πελάτες απαιτούν ένα καθαρό και υγιεινό περιβάλλον όταν επισκέπτονται ένα εστιατόριο διότι ένα καθαρό περιβάλλον μεταφέρει το μήνυμα του επαγγελματισμού και φροντίδας προς τους πελάτες.

Το περιβάλλον, η αισθητική του χώρου, ο φωτισμός, η διακόσμηση, η φιλοξενία του προσωπικού μπορεί να κάνει τους πελάτες να αισθανθούν άνετα και ευπρόσδεκτοι.

Η υγιεινή που αφορά την προετοιμασία, την αποθήκευση και την επεξεργασία των τροφίμων σύμφωνα με τις οδηγίες και την πιστοποίηση του ΠΑΣΚΚΕΔΙ, μπορεί να διασφαλίσει μια θετική εμπειρία για τους πελάτες και να διατηρηθεί η καλή φήμη για το κατάστημα εστίασης.

  1. Σχέση ποιότητας και τιμής

Οι καταναλωτές περιμένουν ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες όταν πληρώνουν για μια εμπειρία φαγητού σε ένα εστιατόριο.

Ένα υψηλότερο κόστος μπορεί να δικαιολογηθεί αν η ποιότητα του φαγητού και η εξυπηρέτηση του service είναι εξαιρετική.

Η ιδανική – ορθολογική – ικανοποιητική σχέση μεταξύ ποιότητας και τιμής καθορίζεται από την κάθε επιχείρηση εστίασης και είναι αυτή που πρέπει να βρει την κατάλληλη ισορροπία.

  1. Parking (πρόσβαση)

Το πάρκινγκ είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την ευκολία και την άνεση των πελατών σε ένα κατάστημα εστίασης διότι καθορίζει την επιλογή τους για το αν θα το επισκεφτούν.

Ειδικά σε νησιωτικές περιοχές που είναι ο κύριος προορισμός του τουρισμού στην Ελλάδα, όπου ο περιορισμένος χώρος στάθμευσης είναι μεγάλο πρόβλημα, ένα ευρύχωρο πάρκινγκ εξασφαλίζει επιπλέον το αίσθημα της άνεσης και της ασφάλειάς των επισκεπτών.

  1. Ίντερνετ

Η παροχή πρόσβασης στο διαδίκτυο στα καταστήματα εστίασης μόνο οφέλη μπορεί να προσφέρει τόσο για τους ιδιοκτήτες όσο και για τους πελάτες.

Για τους πελάτες, η πρόσβαση στο WiFi μπορεί να προσφέρει μια ευχάριστη εμπειρία εστίασης για να συνδεθούν στο διαδίκτυο, να διαβάσουν emails, να κάνουν εργασίες ή απλά να περάσουν χρόνο ενώ περιμένουν το φαγητό τους.

Μεγάλη μερίδα πελατών επισκέπτονται καταστήματα εστίασης που προσφέρουν δωρεάν WiFi ακόμα και για να εργαστούν ή να επικοινωνήσουν με το σπίτι τους.

  1. e-menus – Κατάλογος

Τα ηλεκτρονικά μενού (e menus)  είναι μια δημοφιλής τάση καταλόγων στα καταστήματα εστίασης είτε στα κινητά τηλέφωνα είτε στα τάμπλετ των πελατών που τείνουν να αντικαταστήσουν τους παραδοσιακούς εκτυπωμένους καταλόγους.

Τα e menus προσφέρουν ευκολίας ενημέρωσης, αυτόματο μεταγλωττισμό, διαδραστικότητα με φωτογραφίες και περιγραφές, οικονομία χώρου στο τραπέζι, γρήγορη αλλαγή στις τιμές βοηθώντας πελάτες και καταστηματάρχες στην βελτίωση του  service χωρίς αναμονές

  1. Πρόσβαση ΑΜΕΑ (κυρίως σε παραλίες)

Η βελτίωση της πρόσβασης για τους ΑΜΕΑ σε καταστήματα εστίασης θα πρέπει να αποτελεί βασικό μέλημα σε κάθε κατάστημα εστίασης.

Η προσβασιμότητα στον χώρο, ο ειδικός εξοπλισμός,  οι αναπηρικές τουαλέτες, οι ειδικές καρέκλες, η κατάλληλη επισήμανση, η εκπαίδευση του προσωπικού και η ψηφιακή προσβασιμότητα αποτελούν βασικό κριτήριο επιλογής των καταστημάτων εστίασης

9. Ικανοποιητικός χώρος των τραπεζιών ώστε να προσφέρει ιδιωτικότητα

Ο διαχωρισμός των τραπεζιών με διαχωριστικούς τοίχους, χαμηλά τοιχώματα,  φυτά, κουρτίνες, οθόνες, φωτιστικά μπορεί να δημιουργήσει την αίσθηση ιδιωτικότητας – ζεστής ατμόσφαιρας σε συνδυασμό με την κατάλληλη τοποθέτηση των τραπεζιών

  1. Πλατφόρμες κράτησης

Οι πλατφόρμες ηλεκτρονικής κράτησης είναι εξαιρετικά χρήσιμες για τα καταστήματα εστίασης διότι δίνουν την δυνατότητα στους πελάτες να κάνουν κρατήσεις online σε εστιατόρια και να δουν οι ίδιοι τη διαθεσιμότητα των τραπεζιών, ενώ οι καταστηματάρχες έχουν την δυνατότητα  να διαχειρίζονται τις κρατήσεις των πελατών τους με ιδιαίτερη ευκολία αποφεύγοντας το λάθος (overbooking)

Leave a comment

Kατηγορίες

Related Articles

ΕΣΤΙΑΣΗΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ

Το καλλιτεχνικό Δίκτυο του ΠΑΣΚΕΔΙ

Πριν από δύο δεκαετίες, μια φλογερή ιδέα αναδείχθηκε ως ο σπόρος της...

ΕΣΤΙΑΣΗΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ

Το Παγκόσμιο Δίκτυο του ΠΑΣΚΕΔΙ

Πριν από δύο δεκαετίες, μια φλογερή ιδέα αναδείχθηκε ως ο σπόρος της...

ΕΣΤΙΑΣΗΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ

Το Επιστημονικό Δίκτυο του ΠΑΣΚΕΔΙ

Πριν από δύο δεκαετίες, μια φλογερή ιδέα έσπειρε το σπόρο της αλλαγής...

ΕΣΤΙΑΣΗΤΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ

Το Πανελλαδικό δίκτυο του ΠΑΣΚΕΔΙ

Πριν από δύο δεκαετίες, μια φλογερή ιδέα άνθισε στο ρεύμα της εποχής....