Σάββατο , 27 Απρίλιος 2024
Home TOUR NEWS Ανθρώπινη ευγένεια: Οι σερβιτόροι δεν είναι υπηρέτες σας
TOUR NEWSΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙΕΣΤΙΑΣΗΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ

Ανθρώπινη ευγένεια: Οι σερβιτόροι δεν είναι υπηρέτες σας

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σε έναν κόσμο που φαίνεται να επικρατεί η βίαιη απόρριψη της ευγένειας και της καλής συμπεριφοράς, ας σταθούμε για ένα λεπτό και ας αναρωτηθούμε: Πού έχει πάει η ανθρώπινη ευγένεια; Μπορεί να είναι δύσκολο να την εντοπίσουμε σε πολλά μέρη, αλλά είναι εκεί, ζωντανή και αναγκαία περισσότερο από ποτέ.

Συχνά, στην καθημερινότητά μας, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με διάφορες καταστάσεις όπου η ανθρώπινη ευγένεια μπορεί να υπονομεύεται από προκαταλήψεις και στερεότυπα. Ας εξετάσουμε μερικές από αυτές τις καταστάσεις και ας αναλύσουμε τις πτυχές της ευγένειας που μπορεί να παραβλέπουμε.

1) Οι σερβιτόροι-ες και γενικά αυτοί που σας εξυπηρετούν ΔΕΝ είναι υπηρέτες.

Οι άνθρωποι που εργάζονται στην επισιτιστική βιομηχανία δεν είναι υπηρέτες που πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε ως ανώτερους ή υποτιμητικά. Είναι επαγγελματίες που προσφέρουν μια υπηρεσία. Η ευγένεια και η αναγνώριση της προσπάθειάς τους είναι απαραίτητες.

2) Η μπαργούμαν ΔΕΝ ψάχνεται να βρει γκόμενο επειδή της παρήγγειλες μπύρα.

Οι εργαζόμενοι σε μπαρ, beach bar και κλαμπ είναι εκεί για να παρέχουν υπηρεσίες και να εξυπηρετούν τους πελάτες. Η προσέγγισή τους δεν πρέπει να ερμηνεύεται ως προσωπικό ενδιαφέρον.

3) Η κοπέλα που ψήνεται όλη μέρα για να σου φέρει τον καφέ στην παραλία, δεν σε γουστάρει επειδή είδε το κορμί σου.

Οι σερβιτόροι των παραλιακών μαγαζιών εργάζονται σε δύσκολες συνθήκες και αξίζουν σεβασμό. Δεν πρέπει να εκμεταλλευόμαστε το ενδιαφέρον τους με ανούσιες προσπάθειες.

4) Αν ο καφές σας αργήσει λιγάκι, χαμογελάστε, πείτε ένα “δεν πειράζει” και δείξτε κατανόηση.

Οι baristas και οι σερβιτόροι προσπαθούν να παρέχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση, αλλά κάποιες φορές οι περιστάσεις είναι περίπλοκες. Η καλή σας διάθεση μπορεί να κάνει τη διαφορά.

5) Στα ξενοδοχεία επίσης ευγένεια και κατανόηση.

Οι εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία είναι άνθρωποι που εργάζονται σκληρά για να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών. Ας τους σέβονται και ας αντιμετωπίζουν τις αιτήσεις τους με κατανόηση.

6) Αποβάλλετε την κορυφαία Ελληνική παροιμία: “ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ πηδώ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΑ ΜΟΥ.”

Αυτή η παροιμία προωθεί το αντισυναίσθημα και τον εγωισμό. Ας αντικαταστήσουμε την υπεροχή με τον σεβασμό και την ανθρώπινη ευγένεια.

Και για το τέλος: ΟΧΙ !!! Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ!!!

Ας μην ξεχνάμε ότι η ευγένεια και ο σεβασμός πηγάζουν από και προς όλους. Κάθε πλευρά πρέπει να σέβεται την άλλη και να αντιμετωπίζει την καθεμία με ευγένεια.

Σε κάθε περίπτωση, η ανθρώπινη ευγένεια είναι μια αξία που πρέπει να διατηρούμε και να προάγουμε στην καθημερινότητά μας. Ας αντιμετωπίζουμε τους άλλους με σεβασμό, ανοχή και καλή καρδιά, ανεξαρτήτως της θέσης τους στην κοινωνία. Και μην ξεχνάμε ποτέ ότι η ευγένεια και ο σεβασμός δημιουργούν έναν καλύτερο κόσμο για όλους μας.

Γεωργία Καλιώρα

Leave a comment

Kατηγορίες

Related Articles

ΕΙΔΗΣΕΙΣΕΣΤΙΑΣΗΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Διασύνδεση POS – Ταμειακών Συστημάτων

Εκπνέει στις 30 Απριλίου η προθεσμία που έχουν οι επιχειρήσεις για τη...

ΕΙΔΗΣΕΙΣΕΣΤΙΑΣΗΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τελευταία νέα για τα POS

Κοινή Ανακοίνωση Τύπου – Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και ΑΑΔΕ Στις...

TOUR NEWSΔΡΑΣΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙΕΙΔΗΣΕΙΣΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Α.Μ.Ε.Α.ΕΣΤΙΑΣΗ

Η Πρόεδρος του ΠΑΣΚΕΔΙ κοντά στα Α.Μ.Ε.Α.

Τα Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες (ΑΜΕΑ) έχουν σημαντική συμβολή στην κοινωνία μας...

TOUR NEWSΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙΕΙΔΗΣΕΙΣΕΣΤΙΑΣΗΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο δεκάλογος της Νίκης στην τουριστική περίοδο

Με την έναρξη μιας νέας τουριστικής περιόδου, ο δεκάλογος της εστίασης αποκτά...