Σάββατο , 4 Μάιος 2024
Home TOUR NEWS 20 λάθη που κάνουν οι ξενοδόχοι και χάνουν τους πελάτες τους
TOUR NEWSΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

20 λάθη που κάνουν οι ξενοδόχοι και χάνουν τους πελάτες τους

1. Οι διπλές κρατήσεις είναι ένα κακό! Πρέπει απευθείας να βρείτε ένα δωμάτιο στον πελάτη και αν δεν έχετε το απλό να δώσετε σουίτα. Το λάθος δεν είναι δικό του. Έχει έρθει για να απολαύσει τις διακοπές του.
2. Πρέπει να ακούτε τον πελάτη με προσοχή και κατανόηση και να μην αμφισβητείτε την άποψή του! Μπείτε στην θέση του, μην τον «γράφετε»
3. Το δωμάτιο είναι πολύ μικρό ή είναι διαφορετικό από τις φωτογραφίες που βλέπουν! Μην τους κοροϊδεύετε. Είναι 8 φορές δυσκολότερο να βρείτε έναν νέο πελάτη αν χάσετε αυτόν που έχετε μπροστά σας
4. Βρώμικο δωμάτιο! Τρωκτικά, κατσαρίδες και άλλοι ανεπιθύμητοι επισκέπτες
5. Αδυναμία πρόσβασης στο Wi-Fi ή αδύναμο σήμα! Νούμερο ένα αιτία να μην σας ξανάρθει και να γράψει αρνητικά σχόλια
6. Ποιότητα φαγητού στο πρωινό
7. Χρέωση του εσπρέσο στο πρωινό! Χρέωση φρέσκου χυμού η άλλων προϊόντων! Κορυφαία αιτία αρνητικών σχολίων
8. Χρέωση νερού στο δωμάτιο! Μπορεί να είναι μόνο 1 η 2 ευρώ και όμως προκαλεί τρομερό εκνευρισμό στον πελάτη
9. Απουσία βραστήρα ή καφετιέρας στο δωμάτιο.
10. A/C που δεν λειτουργεί
11. Δεν έχει ζεστό νερό.
12. Θέα δωματίου! Ναι, δεν την έχει πληρώσει. Τελευταία μέρα κάντε του μια αναβάθμιση με θέα
,τον πήρατε αιχμάλωτο
13. Ανεκπαίδευτο ή αγενές προσωπικό! Ο χαμογελαστός υπάλληλος μπορεί να γίνει σημείο αναφοράς από τον πελάτη
14. Η ντουλάπα είναι ανύπαρκτη, δεν έχει χώρο για βαλίτσα
15. Πρίζες! Ναι, πρίζες είναι θέμα αν δεν έχει η τουαλέτα ή δίπλα στο κρεββάτι
16. Σεντόνια σκληρού πολυεστέρα! Λάθος! Να επενδύσετε σε μαλακό ύφασμα παστέλ ή λευκών χρωματισμών καθώς και σε αναπαυτικά μαξιλάρια
17. Καλωσόρισμα! Οι περισσότεροι αδιαφορούν και όμως…Ένα κρασί, δυο τοπικά γλυκά, ένα πλατό τυριών κάνουν την διαφορά
18. Value for money! Μην ρίχνετε την τιμή, ανεβάστε την αξία του δωματίου έτσι που η τιμή να είναι τίμια
19. Netflix και Cosmote TV σε smart tv!
20. Δώστε βάση στο συναισθηματικό δέσιμο με τον πελάτη. Συναισθηματικά δεμένοι επισκέπτες είναι λιγότερο ευαίσθητοι στις τιμές, ανεξάρτητα από το αν είναι ταξιδιώτες πολυτελείας ή οικονομικοί. Μην κοιτάτε μόνο το οικονομικό κομμάτι!
Πηγή: Τάσος Δούσης

Leave a comment

Kατηγορίες

Related Articles

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΕΙΔΗΣΕΙΣΕΣΤΙΑΣΗΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ

Το νόημα της Μεγάλης εβδομάδας

Ένα ταξίδι στον εορταστικό πυρήνα της Ελλάδας σε αλλοτινές εποχές. Κάθε Πάσχα...

TOUR NEWSΔΡΑΣΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙΕΙΔΗΣΕΙΣΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Α.Μ.Ε.Α.ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΕΣΤΙΑΣΗΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ

Η Πρόεδρος του ΠΑΣΚΕΔΙ κοντά στα Α.Μ.Ε.Α.

Τα Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες (ΑΜΕΑ) έχουν σημαντική συμβολή στην κοινωνία μας...

TOUR NEWSΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙΕΙΔΗΣΕΙΣΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΕΣΤΙΑΣΗΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο δεκάλογος της Νίκης στην τουριστική περίοδο

Με την έναρξη μιας νέας τουριστικής περιόδου, ο δεκάλογος της εστίασης αποκτά...

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΕΣΤΙΑΣΗΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ

Από την καραβάνα στο δίσκο

Η περιπέτεια του φαγητού στο στρατό αποτελεί ένα μοναδικό κεφάλαιο στη ζωή...