Σάββατο , 18 Μάιος 2024
Home TOUR NEWS Tα στρατηγικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας στον τομέα των τροφίμων και των ποτών
TOUR NEWSΑΛΚΟΟΛ-ΚΡΑΣΙΑ-ΜΠΥΡΕΣΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΑΦΙΕΡΩΜΑΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΓΕΥΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑΣΕΣΤΙΑΣΗΝΕΑΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

Tα στρατηγικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας στον τομέα των τροφίμων και των ποτών

Γιατί τόση εσωστρέφεια;

Η χώρα μας είναι ευλογημένη από τον Θεό! Το κλίμα, οι πρώτες ύλες και το μεράκι των παραγωγών, είναι οι βασικοί λίθοι πάνω στους οποίους βασίζονται οι εταρείες τροφίμων για να φτιάξουν τρόφιμα με άριστα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά και υψηλότατη διατροφική αξία.

Γιατί όμως δεν μπορούμε να τα εξάγουμε σε μεγάλη κλίμακα;
Για παράδειγμα, εδώ στο Λίμερικ στη Δυτική Ιρλανδία, σε μια κάβα (και μόνο εκεί!) μπορώ να βρω τρία κρασιά μιας Ελληνικής εταιρείας…
Έχοντας όμως επιθεωρήσει (για BRC, HACCP και ISO22000) πολλά οινοποιεία στη Νεμέα και στη Βόρεια Ελλάδα, έχω ακόμη (την αφελή!) την απορία: γιατί οι ομάδες Marketing των οινοποιών δεν προσπαθούν να μπουν πιο επιθετικά στις διεθνείς αγορές; Γιατί τόση εσωστρέφεια;

*O Γιάννης Ζαμπετάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Χημείας Τροφίμων, στο Τμήμα των  Βιολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Λίμερικ (UL) στην Ιρλανδία και “παίζει” πάντα Αριστερό Εξτρέμ.

Email: funfood16@gmai

cibum.gr Συνεργάτης ΠΑΣΚΕΔΙ

Leave a comment

Kατηγορίες