Κυριακή , 5 Μάιος 2024
Home PREMIUM ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ Τα εστιατόρια πρόσθεσαν πολλά νέα στοιχεία μενού αυτό το καλοκαίρι
PREMIUM ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΣΚΕΔΙΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΕΣΤΙΑΣΗ

Τα εστιατόρια πρόσθεσαν πολλά νέα στοιχεία μενού αυτό το καλοκαίρι

Animation από τον Nico Heins μέσω Shutterstock

Οι πελάτες επέστρεψαν στο φαγητό και οι χειριστές τους υποδέχτηκαν με έναν αριθμό ρεκόρ προσφορών περιορισμένου χρόνου. Το αποτέλεσμα ήταν ένα καλοκαίρι αγάπης στα μενού των εστιατορίων.

Το BJ’s Restaurant & Brewhouse κυκλοφόρησε 10 νέα είδη μενού αυτό το καλοκαίρι, όλα με στόχο να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες προσδοκίες των καταναλωτών που θέλουν να δειπνήσουν έξω.«Είναι ένα φαινόμενο του καλοκαιριού του 2023», δήλωσε ο Putnam Shin, επικεφαλής ανάπτυξης και καινοτομίας για την αλυσίδα casual-dining με έδρα το Huntington της Καλιφόρνια. «Είδαμε ότι υπήρχε ετοιμότητα από την πλευρά των καταναλωτών για εμπειρίες εκτός σπιτιού και έπρεπε να ανταποκριθούμε, βγάζοντας τα προϊόντα πιο γρήγορα. Η καινοτομία του μενού δίνει στους επισκέπτες έναν λόγο να βγουν στο εστιατόριό σας.»

Αν και υπάρχει καλός λόγος να προσφέρουμε καινοτομία σε κάθε εποχή, το καλοκαίρι του 2023 είναι ιδιαίτερα γεμάτο, ο Shin πρόσθεσε: «Το σχολείο τελείωσε, οι άνθρωποι πηγαίνουν διακοπές και η ώρα είναι ώριμη για καινοτομία. Επιπλέον, έχουμε παρατηρήσει ότι οι άνθρωποι φαίνονται πρόθυμοι να ξοδέψουν».

Τα ταξιδιωτικά δεδομένα επιβεβαιώνουν αυτό, καθώς το 85% των Αμερικανών σχεδιάζει να ταξιδέψει αυτό το καλοκαίρι — αύξηση 5% από το 2022, σύμφωνα με την έκθεση «Summer Travel Survey & Trends 2023» από το The Vacationer, έναν διαδικτυακό ταξιδιωτικό πόρο. Και το 42% αναμένει να ταξιδέψει περισσότερο από πέρυσι το καλοκαίρι.

Οι προγραμματιστές μενού εξακολουθούν επίσης να παίζουν λίγη κάλυψη μετά την πανδημία. Τα περισσότερα βασικά μενού συρρικνώθηκαν κατά τη διάρκεια των ετών COVID και τα εστιατόρια τα δημιουργούν για να καλύψουν τη ζήτηση των καταναλωτών για καινοτομία. Επιπλέον, στρέφονται σε προσφορές περιορισμένου χρόνου για να προσθέσουν ενθουσιασμό με χαμηλότερες επενδύσεις.

«Οι βασικές προσφορές μενού αποσύρθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά οι αλυσίδες στρέφονται όλο και περισσότερο σε LTO για να καινοτομήσουν», δήλωσε η Lizzy Freier, διευθύντρια έρευνας μενού και γνώσεων στην Technomic, μια αδελφή εταιρεία του Restaurant Business . “Οι προσφορές περιορισμένου χρόνου είναι λιγότερο δαπανηρές από την κυκλοφορία νέων μονίμων στοιχείων μενού.”

Πράγματι, υπάρχει μια σταθερή αύξηση στις εκτοξεύσεις LTO τα τελευταία πέντε χρόνια, με το 2023 να σημειώνει σημαντική άνοδο στην αρχή του καλοκαιριού.

Δείτε πώς τα εστιατόρια της αλυσίδας ζεσταίνουν τα μενού τους για να κάνουν τις εποχιακές εκπτώσεις να τσιμπήσουν.

Τι κάνει έναν δημιουργό κίνησης;

Τα στοιχεία που προσελκύουν πελάτες αυξάνουν την επισκεψιμότητα, σύμφωνα με έρευνες καταναλωτών LTO από την Technomic, και αυτό στόχευε η BJ’s με τις εκδόσεις του καλοκαιρινού μενού.

Οι επισκέψεις σε εστιατόρια το δεύτερο τρίμηνο υποδηλώνουν ότι οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να πραγματοποιήσουν εκ νέου διακριτικές δαπάνες αυτό το καλοκαίρι, σύμφωνα με τον τριμηνιαίο δείκτη του 2ου τριμήνου 2023 του Placer.ai, ο οποίος αναλύει δεδομένα τοποθεσίας και κίνησης πεζών. Μέχρι τις δύο τελευταίες εβδομάδες του Ιουνίου, οι επισκέψεις αυξήθηκαν κατά 4%.

Αν και οι επισκέψεις έχουν αυξηθεί, οι πελάτες ξοδεύουν με σύνεση, ειδικά σε casual φαγητό. Στόχος του Shin ήταν να προσφέρει μια μοναδική πρόταση αξίας μαζί με μια μοναδική εμπειρία.

Το Peanut Butter S’mores Pizookie της αλυσίδας στοχεύει κατευθείαν σε αυτό το γλυκό σημείο. Το riff στην υπογραφή Pizookie της αλυσίδας συνδέεται με την καλοκαιρινή νοσταλγία του ψησίματος marshmallows πάνω από μια φωτιά. Περιλαμβάνει ένα τριπλό μπισκότο σοκολάτας Ghirardelli με φυστικοβούτυρο, ψητά marshmallows και παγωτό βανίλια. «Οι άνθρωποι δεν έχουν την υπομονή να ψήσουν τέλεια marshmallows, αλλά τους προσφέρουμε αυτή την εμπειρία», είπε ο Shin.

Ο στόχος LTO του Shin να «κάνει το οικείο εξαιρετικό» ζωντανεύει επίσης με τα shareables του BJ, όπως τα Hickory Brisket Nachos, τα οποία φέρνουν τις καλοκαιρινές γεύσεις μπάρμπεκιου σε ένα πιάτο που λαχταράς. Το Big Twist Pretzel με το τυρί μπύρας της BJ διαθέτει ένα ζεστό κουλουράκι ψημένο στο φούρνο που σερβίρεται με ντιπ μελιού μουστάρδας και το τυρί μπύρας της αλυσίδας φτιαγμένο με την υπογραφή της μπύρας Brewhouse Blonde.

Όμως ο παράγοντας «εμπειρία» μεγεθύνεται με την καλοκαιρινή επιλογή κοκτέιλ. Τα εποχιακά προϊόντα πρωταγωνιστούν στο White Peach Boba-Rita, φτιαγμένο με ροδάκινα και μαργαριτάρια ταπιόκας φράουλας που αγκαλιάζουν την τάση του τσαγιού με φούσκα. Υπάρχει επίσης μια Μαργαρίτα Καρπούζι με πικάντικο χείλος Tajin. Αλλά το showtopper είναι η Grand Patron Margarita που «γαρνίρεται» με ένα μίνι μπουκάλι Grand Marnier.

«Ο καλεσμένος το αναποδογυρίζει και όταν πίνετε περίπου το ένα τέταρτο του κοκτέιλ, το Grand Marnier αρχίζει να στάζει στο ποτό για μια πραγματική στιγμή «ουάου»», είπε ο Shin.

«Βλέπουμε τη μεγαλύτερη κίνηση κατά τους ζεστούς μήνες και οι μεξικανικές γεύσεις ευθυγραμμίζονται με την καλοκαιρινή ατμόσφαιρα».

Οι εκδόσεις LTO μειώθηκαν λίγο πέρυσι σε εστιατόρια πλήρους εξυπηρέτησης όπως το BJ’s, σύμφωνα με την Technomic, αλλά η Shin αναμένει να συνεχίσει να επιταχύνει την καινοτομία του μενού για να προσελκύει νέους επισκέπτες και να προσελκύει τακτικά άτομα.

Η Katy Velazquez, εκτελεστική σεφ στο Qdoba Mexican Eats με έδρα το Σαν Ντιέγκο, ενισχύει επίσης την καινοτομία. «Έχουμε πολλά εστιατόρια στη μέση της χώρας όπου ο κρύος καιρός μπορεί να κρατήσει τους ανθρώπους στο σπίτι», είπε. «Βλέπουμε τη μεγαλύτερη κίνηση κατά τους ζεστούς μήνες και οι μεξικανικές γεύσεις ευθυγραμμίζονται με την καλοκαιρινή ατμόσφαιρα». Το Fast-casual Qdoba άλλαξε το παράθυρο εκτόξευσής του για να συμπεριλάβει ένα επιπλέον στοιχείο, παρουσιάζοντας τρία νέα προϊόντα για το καλοκαίρι, για να αυξήσει τη συχνότητα.

Η δραστηριότητα του μενού επιταχύνεται

Το Jackson, Miss.-based Newk’s Eatery έχει πολλούς LTO που θα κυκλοφορήσουν αυτό το καλοκαίρι, είπε η CMO Denise Pedini. «Μετά τον COVID, οι αλυσίδες ήταν πρόθυμες να φέρουν τους επισκέπτες πίσω στην πόρτα και έγινε πραγματικά ανταγωνιστικό στον γρήγορο χώρο. Οι LTO οδηγούν την κυκλοφορία.”

Πρόσθεσε ότι οι τοποθεσίες του Newk είναι χτισμένες με αίθρια, προσκαλώντας τους επισκέπτες να δειπνήσουν έξω καθώς ο καιρός ζεσταίνει. Και με πολλές μονάδες που βρίσκονται στο Νότο, τα εστιατόρια αναζητούν επίσης καταφύγιο σε κλιματιζόμενες ανέσεις μόλις ενταθεί η καλοκαιρινή ζέστη.

Όσο περισσότεροι LTO στο μενού, τόσο πιο συχνά οι επισκέπτες μπαίνουν στην πόρτα, πρόσθεσε. “Σχεδιάσαμε εκ των προτέρων να κυκλοφορήσουμε περισσότερες προσφορές περιορισμένου χρόνου αυτό το καλοκαίρι, ξεκινώντας από τις 28 Ιουνίου, και βελτιώσαμε τα φρέσκα υλικά, ειδικά τα φρούτα και το αβοκάντο”, δήλωσε ο Pedini.

Η σειρά Summer Selects περιλαμβάνει μια Green Goddess Salad, Καρπούζι σαλάτα φέτα, Chicken Avo Club Sandwich και Lemon Cake. Η Green Goddess Salad, ένας συνδυασμός από κοτόπουλο, romaine, μπέικον, ντομάτες σταφυλιού, αγγούρια, φέτα, αβοκάντο και πράσινα κρεμμυδάκια με στριφτό πράσινο dressing θεά, είναι ο Νο. 1 πωλητής του καλοκαιριού.

Το concept είναι επίσης γνωστό για τα κέικ του, τα οποία ψήνονται φρέσκα κάθε μέρα και αποστέλλονται σε κοντά σε 100 τοποθεσίες του Newk’s. Το αφράτο κέικ με στρώμα λεμονιού με γλάσο λεμονιού διαθέτει λαμπερή γεύση και ελαφριά υφή που ταιριάζει στην εποχή.

«Κοιτάμε τις τάσεις, αλλά πρέπει να ταιριάζει με την επωνυμία μας. Δεν θα κάναμε σάντουιτς με τηγανητό κοτόπουλο, για παράδειγμα, αφού δεν έχουμε φριτέζες».

«Όταν εισάγουμε νέα είδη και LTO, στόχος μας είναι να προσελκύσουμε νέους πελάτες, αλλά να παραμείνουμε πιστοί στις ρίζες μας», είπε η Pedini. «Κοιτάμε τις τάσεις, αλλά πρέπει να ταιριάζει με την επωνυμία μας. Δεν θα κάναμε σάντουιτς με τηγανητό κοτόπουλο, για παράδειγμα, αφού δεν έχουμε φριτέζες».

Η Newk’s θεώρησε ότι η τάση του ζεστού μελιού ταιριάζει και λάνσαρε ένα σάντουιτς και πίτσα τον Ιανουάριο με γεύση το εξαιρετικά δημοφιλές καρύκευμα. «Προσέλκυσε νέους πελάτες, αλλά και στους θαυμαστές μας», είπε η Pedini.

Συμπλήρωση των κενών

Το El Pollo Loco έχει ένα βασικό στοιχείο μενού—κοτόπουλο στη σχάρα—με προφίλ γεύσης που ταιριάζει φυσικά με την εποχή του μπάρμπεκιου. Οι σαλάτες είναι επίσης περιζήτητες όταν ο καιρός είναι ζεστός, έτσι αυτό το καλοκαίρι, η επωνυμία Costa Mesa, Καλιφόρνια, εστιάζει σε δύο επεκτάσεις σειράς αυτού του χαρακτηριστικού κοτόπουλου: την Classic Double Chicken Salad και τη Street Corn Double Chopped Salad.

«Οι σαλάτες είναι μια σημαντική πλατφόρμα καινοτομίας και απαιτούν μικρότερη έρευνα και ανάπτυξη, επομένως τις κάνουμε πιο συχνά», δήλωσε η Kat Garcia, Αντιπρόεδρος μάρκετινγκ για το γρήγορο casual 490 μονάδων.

Και οι δύο σαλάτες διαθέτουν διπλή μερίδα κοτόπουλου στη σχάρα. Το Classic περιλαμβάνει επίσης αβοκάντο, πεπίτες, σπανάκι, μαρούλι, σούπερ χόρτα και pico de gallo, με σπιτικό κρεμώδες dressing κόλιανδρο. Η έκδοση Street Corn περιλαμβάνει αβοκάντο, ψητό καλαμπόκι (αγαπημένο του καλοκαιριού), κόλιαντρο, queso fresco, μαρούλι, σούπερ πράσινα, καρυκεύματα chili lime, pico de gallo και το ίδιο dressing.

Προσφορές περιορισμένου χρόνου όπως αυτές οδηγούν τόσο τις συναλλαγές όσο και τους μέσους όρους ελέγχου, είπε ο Garcia.

Αλλά το El Pollo Loco ακονίζει επίσης τα catering και τα ομαδικά γεύματα για να συμπίπτουν με τις συγκεντρώσεις κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. «Γρήγορη παρακολούθηση και αναζωογόνηση της δέσμευσής μας στο catering επειδή είδαμε ένα κενό μενού εκεί και μια ευκαιρία να αυξήσουμε τις πωλήσεις», είπε ο Garcia. “Τα ομαδικά γεύματα με τροφοδοσία είναι πιο ακριβά και οι επιταγές οδήγησης.”

Η αλυσίδα εισήγαγε ένα διευρυμένο πρόγραμμα τροφοδοσίας που στοχεύει σε κάθε περίσταση, από μεμονωμένα κουτιά μεσημεριανού γεύματος έως ένα καλοκαιρινό οικογενειακό γεύμα οκτώ τεμαχίων με κοτόπουλο στη σχάρα στη σχάρα, πλαϊνά και τορτίγιες, έως πολύ μεγαλύτερα αλείμματα για μεγαλύτερες ομαδικές συναντήσεις.

Από την πλευρά της πλήρους εξυπηρέτησης, το Cracker Barrel κλίνει επίσης στην τροφοδοσία αυτό το καλοκαίρι, εκμεταλλευόμενη την άνοδο των ταξιδιών, των διακοπών και των συγκεντρώσεων. «Το καλοκαίρι είναι περισσότερο μια ευκαιρία για τους φίλους και την οικογένεια να μοιράζονται γεύματα, και γι’ αυτό το Cracker Barrel αποφάσισε να κάνει προσθήκες στα μενού τροφοδοσίας και πρωινού», δήλωσε ο Thomas Yun, Αντιπρόεδρος γαστρονομικής καινοτομίας της μάρκας.

Για το καλοκαίρι, η αλυσίδα με έδρα το Λίβανο, το Tenn. πρόσθεσε ένα πακέτο Catering Tips Sirloin, Barrel Cheeseburger Slider Platter και Sirloin Steak Tips n’ Tenders Family Meal Basket. Εκτός από την πιατέλα, όλα συνοδεύονται από διάφορες πλευρές, όπως καρυκευμένο καλαμπόκι, καθώς και μπισκότα ή μάφιν από καλαμπόκι. Τα ρυθμιστικά είναι τοποθετημένα έτσι ώστε «να αφήσουν το ψήσιμο στη σχάρα στο Cracker Barrel αυτό το καλοκαίρι».

Η αλυσίδα οικογενειακών φαγητών παρατήρησε επίσης ότι οι επισκέπτες τρώνε περισσότερο brunch, είπε ο Yun.

Το Cracker Barrel ξεκίνησε την ώθησή του στο brunch τον Ιούνιο με ένα pop-up «Brunchin’ at the Barrel» στο Bonnaroo Music & Arts Festival, όπου οι παρευρισκόμενοι έπρεπε να δοκιμάσουν τα νέα Pancake Tacos της αλυσίδας. Μετά από αυτό, ο Yun εισήγαγε πιάτα που τοποθετούν το brunch ως μια «εμπειρία που είναι κάτι περισσότερο από ένα γεύμα», ακολουθώντας επίσης τη βιωματική τάση. Στη σύνθεση περιλαμβάνονται το Biscuit Benny, μια γεύση από αβγά Benedict με ολάνδη και ένα μείγμα πράσινων ντομάτας και κρεμμυδιού Steak n’ Egg Hashbrown Casserole. Μια ματωμένη Μαίρη μπαίνει στην επιλογή πρωινού κοκτέιλ.

«Βλέπουμε καλεσμένους να διοργανώνουν εορτασμούς όπως πάρτι γενεθλίων, baby showers και επετείους κατά τις ώρες του brunch», είπε ο Yun. «Οι επιλογές του μενού μας αρέσουν σε μια ποικιλία γεύσεων που κάνουν εύκολη τη συνεύρεση, ώστε οι οικοδεσπότες να μπορούν να απολαύσουν τη συγκέντρωση όσο και οι καλεσμένοι τους και να καθαρίσουν ευκολότερα».

Τράπεζες στη νοσταλγία αλλά παραμένοντας στην τάση

Η Anthony’s Coal Fired Pizza & Wings 60 μονάδων δίνει μεγάλη προσοχή στις τάσεις των καταναλωτών κατά την ανάπτυξη νέων στοιχείων μενού.

«Αυτό είναι το καλοκαίρι της νοσταλγίας», δήλωσε η Cindy Syracuse, CMO της BurgerFi International, της μητρικής εταιρείας του Anthony. «Η κυκλοφορία ταινιών όπως η Barbie και ο Indiana Jones έθεσε τη βάση για το ρετρό θέμα μας».

Ο Anthony ανέπτυξε επιλογές φαγητού και ποτών που μεταφέρουν τους πελάτες πίσω στα περασμένα καλοκαίρια, είπε οι Syracuse. «Το μπάρμπεκιου είναι μια γευστική ανάμνηση που συνδέεται με το καλοκαίρι και η Sweet Caroline BBQ Chicken Pizza and Wings διαθέτουν και τα δύο μια νέα γλυκιά και πικάντικη σάλτσα μπάρμπεκιου». Η ίδια γλυκιά τάση αρωματίζει ένα νέο κοκτέιλ, το Mike’s Hot Honey Margarita.

«Πέρυσι το καλοκαίρι επικεντρωνόταν περισσότερο η αφοσίωση, αλλά αυτό το καλοκαίρι αφορά την καινοτομία του μενού».

Για να προωθήσει το θέμα, ο Anthony λάνσαρε ένα φίλτρο Instagram με ρετρό ατμόσφαιρα, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να δημοσιεύουν φωτογραφίες με νοσταλγική εμφάνιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Πέρυσι το καλοκαίρι επικεντρωνόταν περισσότερο η πίστη, αλλά αυτό το καλοκαίρι αφορά την καινοτομία του μενού», δήλωσε ο Syracuse.

Η αλυσίδα 60 τοποθεσιών στο Fort Lauderdale της Φλόριντα πρόσθεσε επίσης το “Pranzo Pairings” για όσους θέλουν να τρώνε πιο ελαφριά σε πιο ζεστό καιρό. Οι επισκέπτες μπορούν να συνδυάσουν οποιονδήποτε συνδυασμό από σούπες, σαλάτες και σάντουιτς για μεσημεριανό γεύμα.

«Ξαναφτιάχνουμε το μεσημεριανό μας μενού μετά το COVD, δίνοντας στο μεσημεριανό μια ιταλική τροπή», είπε οι Συρακούσες. «Ο στόχος είναι να έχουμε νέα νέα μενού μαζί με παλιά αγαπημένα και να τηρούμε την παράδοση».

Το ζεστό μέλι είναι σίγουρα μια καυτή τάση αυτό το καλοκαίρι, και τόσο η πίτσα μαργαρίτα όσο και η πίτσα Sweet Caroline αυξάνουν την επισκεψιμότητα και αυξάνουν τις πωλήσεις. «Οι άνθρωποι ενισχύουν τις επιταγές τους παραγγέλνοντας τα ζεστά φτερά μελιού μαζί με την πίτσα», είπε η Συρακούσες.

Ορισμένες αλυσίδες φτάνουν στο παρελθόν για να αναβιώσουν τις υπογραφές και τις προσφορές που βοήθησαν στην οικοδόμηση της επωνυμίας τους. Το Outback Steakhouse αγκαλιάζει την τάση της γλυκιάς θερμότητας με ένα μενού περιορισμένου χρόνου με γαρίδες, κοτόπουλο και μαργαρίτα, όλα αρωματισμένα με σπιτικό ζεστό μέλι. Αλλά η αλυσίδα casual τραπεζαρίας με έδρα την Τάμπα της Φλόριντα επαναφέρει επίσης τα αγαπημένα των επισκεπτών με μερικές ενημερωμένες αλλαγές.

«Ο στόχος μας με την καινοτομία μενού είναι να παραμείνουμε σχετικοί με τους τρέχοντες πελάτες αλλά και να προσελκύσουμε νέους επισκέπτες», δήλωσε η Becky Boyd, διευθύντρια καινοτομίας και στρατηγικής μενού στη μητρική εταιρεία Bloomin’ Brands.

Το Outback ρώτησε τους τακτικούς πελάτες τι θα ήθελαν να επιστρέψει στο μενού και οι ψήφοι ξεχύθηκαν για τη Wedge Salad. Η Boyd και η ομάδα της ανανέωσαν το κλασικό, συμπληρώνοντας το τραγανό μαρούλι iceberg με ντομάτα, κόκκινα κρεμμύδια και μπέικον, μαζί με το παραδοσιακό ντρέσινγκ με μπλε τυρί. ένα γλάσο βαλσάμικο το τελειώνει.

Επίσης, στη δημοφιλή ζήτηση είναι τα πόδια από καβούρια χιονιού σε συνδυασμό με ένα φιλέτο για μια φρέσκια εμπειρία σερφ και χλοοτάπητα. «Αναβαθμίσαμε την ποιότητα του φιλέτου με ένα κόψιμο βαρέλι και βάλαμε μια περιστροφή Outback πάνω του», είπε ο Boyd.

Οι μοναδικοί LTO διαφοροποιούν μια επωνυμία από τους ανταγωνιστές της, σύμφωνα με την Technomic, και αυτό μπορεί να ενθαρρύνει την αγορά. Ο περιορισμένος χρόνος Tim Tam Sundae της Outback προσφέρει αυτήν την αποκλειστικότητα, συνδέοντας το DNA της αλυσίδας Aussie. Το επιδόρπιο βασίζεται στο αυστραλιανό Tim Tam bikkie (μπισκότο) και περιλαμβάνει παγωτό βανίλια, μπισκότα crumbles, ποπ κορν καραμέλας μελιού και επικαλύψεις σοκολάτας, καραμέλας και σαντιγί.

Έπειτα έξω από τον αγωγό

Αν και εξακολουθεί να υπάρχει ο κίνδυνος ύφεσης, πολλοί μετεωρολόγοι σκιαγραφούν μια πιο θετική οικονομική προοπτική από ό,τι νωρίτερα μέσα στο έτος. Και οι χειριστές που ρωτήθηκαν για αυτό το κομμάτι συμφωνούν ότι η καινοτομία του μενού θα συμβαδίσει καθώς προχωράμε προς το φθινόπωρο και την περίοδο των διακοπών.

«Κάθε σεζόν προσφέρει ένα διαφορετικό είδος καινοτομίας», είπε ο Shin του BJ.

Τα ζυμαρικά Chicken Tortilla της BJ είναι τώρα στη φάση «beta», διαθέσιμα μόνο για παράδοση με σχέδιο να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο. «Είναι αυτό που συμβαίνει όταν η σούπα τορτίγιας κοτόπουλου συναντά τα ζυμαρικά και έχει λάβει εξαιρετικά σχόλια μέχρι στιγμής και γίνεται ένα κομμάτι που μιλάει», είπε ο Shin.

Η Newk’s επαναλανσάρει τα σάντουιτς με ψητό μοσχαρίσιο κρέας για το φθινόπωρο, ένα μπεστ σέλερ πριν από την COVID που αποκόπηκε από το μενού λόγω κόστους. «Είναι μια οικογενειακή συνταγή της Newcomb», είπε η Pedini, αναφερόμενη στον συνιδρυτή και νυν διευθύνοντα σύμβουλο του fast casual, Chris Newcomb. «Το βόειο κρέας δεν ήταν σε μεγάλη προσφορά και ήταν πιο ακριβό κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οπότε καταργήσαμε το σάντουιτς, αλλά θα είναι ξανά στο μενού μόνιμα».

Το El Pollo Loco «ξοδεύει πολύ χρόνο στον χώρο των γεύσεων, εστιάζοντας σε γεύσεις που ενισχύουν τη μεξικανική μας κληρονομιά», είπε ο Garcia. Η τεράστια επιτυχία του birria της αλυσίδας ωθεί την καινοτομία προς αυτή την κατεύθυνση, εξετάζοντας αντικείμενα με αυθεντικές ρίζες, όπως οι καρνίτες χοιρινού κρέατος.

Και η Qdoba επαναφέρει τα αγαπημένα των θαυμαστών, «τα αντικείμενα με τη μεγαλύτερη ζήτηση στα social media», είπε ο Velazquez.

Ενώ η κυκλοφορία του μενού συνήθως επιβραδύνεται λίγο τον Αύγουστο, οι εκδόσεις αυξάνονται ξανά το φθινόπωρο για τις διακοπές, είπε ο Freier της Technomic.

Ο Boyd επιβεβαιώνει αυτή την πρόβλεψη για το Outback: «Θα κλείσουμε τη χρονιά με τους καλύτερους από τους καλύτερους».

restaurantbusinessonline.com

Leave a comment

Kατηγορίες

Related Articles

ΕΣΤΙΑΣΗΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ

Το καλλιτεχνικό Δίκτυο του ΠΑΣΚΕΔΙ

Πριν από δύο δεκαετίες, μια φλογερή ιδέα αναδείχθηκε ως ο σπόρος της...

ΕΣΤΙΑΣΗΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ

Το Παγκόσμιο Δίκτυο του ΠΑΣΚΕΔΙ

Πριν από δύο δεκαετίες, μια φλογερή ιδέα αναδείχθηκε ως ο σπόρος της...

ΕΣΤΙΑΣΗΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ

Το Επιστημονικό Δίκτυο του ΠΑΣΚΕΔΙ

Πριν από δύο δεκαετίες, μια φλογερή ιδέα έσπειρε το σπόρο της αλλαγής...

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΕΙΔΗΣΕΙΣΕΣΤΙΑΣΗΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ

Το νόημα της Μεγάλης εβδομάδας

Ένα ταξίδι στον εορταστικό πυρήνα της Ελλάδας σε αλλοτινές εποχές. Κάθε Πάσχα...