Παρασκευή , 3 Μάιος 2024
Home PREMIUM ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ Πώς αλλάζουν οι καταναλωτές τις εορταστικές διατροφικές τους επιλογές;
PREMIUM ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΕΣΤΙΑΣΗ

Πώς αλλάζουν οι καταναλωτές τις εορταστικές διατροφικές τους επιλογές;

Έρευνα αποκάλυψε ότι το ένα τέταρτο των ενηλίκων του Ηνωμένου Βασιλείου θα μειώσει το χριστουγεννιάτικο γεύμα του φέτος λόγω των τρεχουσών οικονομικών πιέσεων.

Αυτή την εορταστική περίοδο, το 25 τοις εκατό των Βρετανών θα μειώσουν το χριστουγεννιάτικο δείπνο τους λόγω του κόστους ζωής σύμφωνα με νέα έρευνα.

Πραγματοποιήθηκε από το Researchbods και την ομάδα ανάλυσης πελατών STRAT7, η έρευνα ρώτησε 2.000 ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο ερωτήσεις σχετικά με τις χριστουγεννιάτικες παραδόσεις τους, με τα αποτελέσματα να δείχνουν ότι το 12 τοις εκατό (και έως το 19 τοις εκατό των ατόμων ηλικίας 25-34 ετών) θα προσφέρουν λιγότερα πιάτα από το συνηθισμένο.

Στην πραγματικότητα, το εννέα τοις εκατό δήλωσε ότι σχεδιάζει να παρέχει μικρότερες μερίδες, ποσοστό που αυξάνεται στο 22 τοις εκατό των νεαρών ενηλίκων ηλικίας 18-24 ετών.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 14 τοις εκατό των νοικοκυριών αναμένουν τώρα από τους χριστουγεννιάτικους καλεσμένους τους να συνεισφέρουν στο κόστος των εορτασμών, με το 5 τοις εκατό να το κάνει φέτος λόγω των πιέσεων του κόστους ζωής.

Εξετάζοντας το αλκοόλ, τα αποτελέσματα διαπίστωσαν ότι το 19 τοις εκατό των ενηλίκων σχεδιάζει να πιει λιγότερο αλκοόλ αυτά τα Χριστούγεννα λόγω του κόστους ζωής. Αυτός ο αριθμός αυξάνεται στο ένα τέταρτο των ατόμων ηλικίας 18-24 και 35-44 ετών (26 τοις εκατό και οι δύο).

Πως θα μείνετε χαρούμενοι;

Μεταξύ εκείνων που εξακολουθούν να σχεδιάζουν να περάσουν τις διακοπές τους, το κρασί παραμένει το ποτό της επιλογής για την ημέρα των Χριστουγέννων με το 39 τοις εκατό όλων των ενηλίκων να συμμετέχουν. Ακολουθούν η μπύρα (21 τοις εκατό), η σαμπάνια και ο αφρώδης οίνος (20 τοις εκατό) και το παραδοσιακό εορταστικό βασικό στήριγμα Bailey’s Irish Cream (16 τοις εκατό, που αυξάνεται στο 20 τοις εκατό μεταξύ των ατόμων ηλικίας 45-54 – επίσης το 20 τοις εκατό των γυναικών θα έχουν λίγο τα Χριστούγεννα έναντι μόνο 11 τοις εκατό των ανδρών).

Εν τω μεταξύ, το 20 τοις εκατό των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών λέει ότι τα κοκτέιλ είναι το προτιμώμενο χριστουγεννιάτικο ποτό τους – δεύτερο μόνο μετά το κρασί σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα. Ωστόσο, το 18 τοις εκατό όλων των ενηλίκων πιστεύουν επίσης ότι η χριστουγεννιάτικη εμπειρία τους θα ήταν καλύτερη εάν η οικογένεια και οι καλεσμένοι τους έπιναν λιγότερο αλκοόλ. Στην πραγματικότητα, οι νεότεροι άνθρωποι είχαν μεγαλύτερη τάση να αισθάνονται έτσι – 28 τοις εκατό των 18-24 και 26 τοις εκατό των 25-34 ετών.

Τα πλέον περιζήτητα είδη για χριστουγεννιάτικο τραπέζι

Αλλά εν μέσω αλλαγών στη ζήτηση, ποιο είναι το ένα πιάτο που αποδείχθηκε πιο δημοφιλές στους Βρετανούς την περίοδο των Χριστουγέννων; Σύμφωνα με την έρευνα, οι ψητές πατάτες είναι το χριστουγεννιάτικο πιάτο της επιλογής του Ηνωμένου Βασιλείου, με το 81 τοις εκατό των χριστουγεννιάτικων δείπνων που παρασκευάζονται, πολύ πιο μπροστά από άλλα βασικά εορταστικά όπως γέμιση (69 τοις εκατό), γαλοπούλα (67 τοις εκατό), λαχανάκια Βρυξελλών (67 τοις εκατό) , καρότα (67 τοις εκατό) και γουρούνια σε κουβέρτες (65 τοις εκατό).

Φτάνοντας στο 51 τοις εκατό των χριστουγεννιάτικων τραπεζιών, οι πουτίγκες του Γιορκσάιρ μοιράζονται τα αποτελέσματα στη μέση στο 51 τοις εκατό. Εν τω μεταξύ, περισσότερο από το ένα τρίτο σερβίρουν μπρόκολο και το 38 τοις εκατό σερβίρει μπιζέλια.

Ωστόσο, δεν βρέθηκαν όλοι οι καταναλωτές να επιλέξουν ένα παραδοσιακό ψητό δείπνο την ημέρα των Χριστουγέννων, στην πραγματικότητα. Σχεδόν ένας στους πέντε ενήλικες είπε ότι ενσωματώνει άλλες κουζίνες, όπως ινδικό ή κινέζικο φαγητό, στο χριστουγεννιάτικο γεύμα του με το 12% να σερβίρει μόνο ένα ή δύο πιάτα, αλλά το 6% να ακολουθεί μια εναλλακτική προσέγγιση για ολόκληρο το δείπνο.

«Αυτή η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι χριστουγεννιάτικες παραδόσεις αλλάζουν και εξελίσσονται και οι επωνυμίες τροφίμων και ποτών θα πρέπει να συμβαδίσουν. Τα ινδικά και κινέζικα πιάτα, οι επιλογές για vegan και παρόμοια γίνονται όλο και πιο συνηθισμένα», σχολίασε η Frances Revel-Cooper, Επικεφαλής Custom Insight στο STRAT7 Researchbods.

«Ενώ περίπου το ένα τρίτο των ερωτηθέντων θεωρούν το χριστουγεννιάτικο δείπνο ως το πιο δύσκολο γεύμα του χρόνου, εξακολουθεί να είναι ένα από τα οποία οι περισσότεροι από εμάς διστάζουμε να αναθέσουμε σε εξωτερικούς συνεργάτες. Αυτό σημαίνει ότι παραμένει ακρογωνιαίος λίθος της χρονιάς για τον τομέα των παντοπωλείων. Τούτου λεχθέντος, φέτος παρατηρήθηκε επίσης ο συνεχιζόμενος αντίκτυπος της κρίσης κόστους ζωής – η οποία θα επηρεάσει επίσης τους λογαριασμούς φαγητού και ποτών των Χριστουγέννων.

«Εν ολίγοις, η αλλαγή των προτιμήσεων των πελατών είναι μια μεγάλη πρόκληση για την κερδοφορία, οι επιχειρήσεις που θα βγουν στην κορυφή θα είναι εκείνες που κατανοούν καλύτερα τους πελάτες τους και προσαρμόζονται ανάλογα», κατέληξε η Revel-Cooper.

Leave a comment

Kατηγορίες

Related Articles

ΕΣΤΙΑΣΗΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ

Το καλλιτεχνικό Δίκτυο του ΠΑΣΚΕΔΙ

Πριν από δύο δεκαετίες, μια φλογερή ιδέα αναδείχθηκε ως ο σπόρος της...

ΕΣΤΙΑΣΗΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ

Το Παγκόσμιο Δίκτυο του ΠΑΣΚΕΔΙ

Πριν από δύο δεκαετίες, μια φλογερή ιδέα αναδείχθηκε ως ο σπόρος της...

ΕΣΤΙΑΣΗΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ

Το Επιστημονικό Δίκτυο του ΠΑΣΚΕΔΙ

Πριν από δύο δεκαετίες, μια φλογερή ιδέα έσπειρε το σπόρο της αλλαγής...

ΕΣΤΙΑΣΗΤΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟ

Το Πανελλαδικό δίκτυο του ΠΑΣΚΕΔΙ

Πριν από δύο δεκαετίες, μια φλογερή ιδέα άνθισε στο ρεύμα της εποχής....