Πέμπτη , 16 Μάιος 2024
Home PREMIUM ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ ΕΕ: Ο Νέος Κανονισμός για τη εμπορία και το μάρκετινγκ οπωροκηπευτικών
PREMIUM ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΑΦΙΕΡΩΜΑΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΓΕΥΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑΣΕΙΔΗΣΕΙΣΝΕΑΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

ΕΕ: Ο Νέος Κανονισμός για τη εμπορία και το μάρκετινγκ οπωροκηπευτικών

Θέσπιση κανόνων σχετικά με τους ελέγχους συμμόρφωσης με τα πρότυπα εμπορίας για τον τομέα των οπωροκηπευτικών.

Νέο ενιαίο κανονισμό για τα πρότυπα εμπορίας και συμμόρφωσης για όλα τα νωπά οπωροκηπευτικά, αλλά και για το μάρκετινγκ, με βάση την εμπειρία από την εφαρμογή των υφιστάμενων ειδικών κανονισμών θέσπισε η ΕΕ. Ο κατ εξουσιοδότηση κανονισμός εναρμονίζει και απλοποιεί, ως υποστηρίζεται, τις διατάξεις σχετικά με τα πρότυπα εμπορίας, τους ελέγχους συμμόρφωσης και τις κοινοποιήσεις σε τομείς όπως η αγορά και η πώληση νωπών φρούτων και λαχανικών.

Μεταξύ των διατάξεων που περιλαμβάνει είναι ότι η ένδειξη της χώρας προέλευσης πρέπει να είναι πιο ορατή από την ένδειξη της χώρας του συσκευαστή, προκειμένου να αποφευχθεί η παραπλάνηση των καταναλωτών σχετικά με την προέλευση των προϊόντων.

Όσον αφορά τις εισαγωγές φρούτων και λαχανικών από τρίτες χώρες, οι οποίες πρέπει να συμμορφώνονται με πρότυπα εμπορίας ή ισοδύναμα με αυτά πρότυπα, καθορίζεται υπό ποιες προϋποθέσεις τα εισαγόμενα προϊόντα θεωρείται ότι έχουν ισοδύναμο επίπεδο συμμόρφωσης με τα πρότυπα της Ένωσης.

Από την άλλη πλευρά, ο επισυναπτόμενος κανονισμός εφαρμογής περιγράφει λεπτομερώς τους ελέγχους σύμφωνα με τα εν λόγω πρότυπα εμπορίας του προηγούμενου κανονισμού και τις απαιτήσεις που ισχύουν για τις γνωστοποιήσεις μη συμμόρφωσης.

Ο κανονισμός

cibum.gr Συνεργάτης ΠΑΣΚΕΔΙ

Leave a comment

Kατηγορίες