Τα εστιατόρια συνεχίζουν να ταλαιπωρούνται από ζητήματα εφοδιαστικής αλυσίδας, ελλείψεις ταλέντων και αυξανόμενα λειτουργικά κόστη. Σε απάντηση, πολλοί αύξησαν τις τιμές μενού για να βοηθήσουν τις βραχυπρόθεσμες πωλήσεις, αλλά αυτές οι αυξημένες τιμές επηρέασαν αρνητικά τη ζήτηση, καθώς η κίνηση των εστιατορίων συνεχίζει να δυσκολεύεται.

Οι καταναλωτές τρώνε λιγότερο έξω, παραγγέλνουν λιγότερα είδη ή μαγειρεύουν στο σπίτι πιο συχνά (παρά τις αυξημένες τιμές στα παντοπωλεία επίσης). Ωστόσο, ένα ακαταμάχητο κίνητρο θα μπορούσε να τους επηρεάσει να δειπνήσουν έξω, να πάρουν φαγητό σε πακέτο ή να παραγγείλουν φαγητό για παράδοση.

Από την άποψη του μάρκετινγκ, υπάρχει συχνά μια αρχική αντίδραση στη μείωση της διαφήμισης για εξοικονόμηση χρημάτων. Αντίθετα, οι έμποροι εστιατορίων θα πρέπει να εκμεταλλευτούν αυτή την ευκαιρία για να παραμείνουν στην κορυφή του μυαλού και να ανταποκριθούν στους επισκέπτες.

Η αποτελεσματικότητα της άμεσης αλληλογραφίας

Όταν εξετάζετε τις σωστές τακτικές των μέσων ενημέρωσης, το ψηφιακό μάρκετινγκ πρέπει να είναι μέρος της στρατηγικής σας, όπως και η άμεση αλληλογραφία. Να γιατί:

Το άμεσο ταχυδρομείο είναι στοχευμένο και ελκυστικό

Ορισμένοι έμποροι μπορεί να έχουν αμφιβολίες για το άμεσο ταχυδρομείο λόγω κοινών παρανοήσεων. Ίσως το βλέπουν ως παλιό σχολείο και ελκυστικό μόνο για τους μεγαλύτερους καταναλωτές.

Αντίθετα, το σύγχρονο άμεσο ταχυδρομείο χρησιμοποιεί τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες για την τοπική στόχευση και την προσαρμογή των μηνυμάτων, όπως το ψηφιακό μάρκετινγκ. Οι νεότεροι καταναλωτές ασχολούνται με το άμεσο ταχυδρομείο. Η Μελέτη Awareness-to-Action του Μαρτίου 2022 της Vericast διαπίστωσε ότι το 72% των millennials διαβάζουν ή εξετάζουν τακτικά διαφημίσεις που λαμβάνουν στο ταχυδρομείο.

Το άμεσο ταχυδρομείο επηρεάζει τις αποφάσεις αγοράς

Οι επωνυμίες εστιατορίων θα πρέπει να περιλαμβάνουν διαφημίσεις απευθείας αλληλογραφίας στο μείγμα πολυκαναλικών μέσων τους, καθώς οι καταναλωτές εξακολουθούν να βασίζονται στην εκτύπωση κατά τη λήψη αποφάσεων αγοράς. Εξετάστε αυτές τις μελέτες:

  • Το 53% των καταναλωτών λέει ότι η άμεση αλληλογραφία τους επηρεάζει να επισκεφτούν ένα εστιατόριο ή να παραγγείλουν παράδοση/μεταφορά (Μελέτη Vericast Awareness-to-Action, Μάρτιος 2022)
  • Το 39% είναι πιο πιθανό να κάνει μια επαναλαμβανόμενη αγορά εάν του προσφερθεί μια συμφωνία ( Αναφορά Προσφορών & Κουπονιών Vericast)
  • Τα μέσα ποσοστά απόκρισης για διαφημίσεις άμεσης αλληλογραφίας εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης είναι περίπου 8%–12% (Δεδομένα Analytics καμπάνιας Vericast)

Η άμεση αλληλογραφία συμπληρώνει το ψηφιακό μάρκετινγκ

Το παραδοσιακό μάρκετινγκ, το οποίο περιλαμβάνει το άμεσο ταχυδρομείο, συμπληρώνει το ψηφιακό μάρκετινγκ. Μπορεί να υπάρχει διαφορά στην απόδοση, αλλά κάθε κανάλι έχει δυνατά και αδύνατα σημεία, επομένως συνεργάζονται καλύτερα .

Η απόδειξη βρίσκεται στα αποτελέσματα

Ο Όμιλος Vericast Restaurant Data & Analytics πραγματοποίησε αναλύσεις καμπάνιας καθ′ όλη τη διάρκεια της πανδημίας για να κατανοήσει την αποτελεσματικότητα της άμεσης αλληλογραφίας. Το πακέτο Save Direct Mail παρέδωσε ένα μήνυμα αξίας με κίνητρα όπως κουπόνια και προσφορές. Οι συμμετέχουσες επωνυμίες θα μπορούσαν να προσαρμόσουν τις προσφορές τους και να προβάλουν διαφημίσεις σε επίπεδο γειτονιάς. Χρησιμοποιήσαμε αναλύσεις κίνησης πεζών — παρακολούθηση τοποθεσίας από κινητές συσκευές εκτεθειμένων εκτυπωμένων καταναλωτών σε επισκέψεις στο κατάστημα QSR — σε περιβάλλον δοκιμής έναντι ελέγχου.

Η μελέτη δείχνει σημαντική απόδοση επένδυσης σε δύσκολες οικονομικές περιόδους για εστιατόρια που χρησιμοποιούν το κοινό πακέτο αλληλογραφίας για να προωθήσουν την επιχείρησή τους. Οι πελάτες εστιατορίων που συμμετείχαν είδαν μια αύξηση 36% στις συνολικές επισκέψεις για τις τοποθεσίες δοκιμής σε σύγκριση με τις τοποθεσίες ελέγχου. Το 63 τοις εκατό των επισκέψεων προήλθαν από νέους επισκέπτες και επισκέπτες που έχουν λήξει (αυτοί που δεν το έχουν επισκεφτεί τις τελευταίες 60 ημέρες).

Με βάση τα αποτελέσματα, προβλέψαμε μια μέση απόδοση επένδυσης (ROI) καμπάνιας 5,62 $. Είναι δύσκολο να αγνοήσουμε τον ισχυρό αντίκτυπο που έχουν τα κίνητρα στην επισκεψιμότητα και τις κερδοφόρες πωλήσεις σε αυτές τις δύσκολες οικονομικές περιόδους.

Απευθείας αλληλογραφία ως μέρος μιας πολυκαναλικής στρατηγικής

Καθώς οι ψηφιακές πλατφόρμες όπως η Connected TV και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζουν να αυξάνονται σε δημοτικότητα, οι έμποροι έχουν φυσικά μετατοπίσει την εστίαση — και τα δολάρια — σε αυτά τα κανάλια. Αλλά δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την αποτελεσματικότητα των παραδοσιακών μέσων στη διαδικασία. Το άμεσο ταχυδρομείο παραμένει το θεμέλιο του τοπίου της επιρροής των μέσων ενημέρωσης και ένα αποτελεσματικό συμπλήρωμα στις στρατηγικές ψηφιακών διαφημίσεων.

Το άμεσο ταχυδρομείο που βασίζεται σε δεδομένα είναι η εξέλιξη της επόμενης γενιάς αυτού του αιωνόβιου εργαλείου μάρκετινγκ. Το πακέτο Save Direct Mail χρησιμοποιεί προγνωστική νοημοσύνη για να ανακαλύψει και να προσεγγίσει τους καταναλωτές και τις γειτονιές τους με την ισχυρή ευφυΐα του Consumer Graph™ .

Κατεβάστε την Αναφορά εστιατορίου για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο το εστιατόριό σας μπορεί να χρησιμοποιήσει τις προσφορές και την απευθείας αλληλογραφία για να αυξήσει τις επισκέψεις στα καταστήματά σας και να αυξήσει τις πωλήσεις σας.

ΠΗΓΗ