Δευτέρα , 20 Μάιος 2024
Home ΕΣΤΙΑΣΗ Η PepsiCo γίγαντας σε όλα
ΕΣΤΙΑΣΗΝΕΑΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

Η PepsiCo γίγαντας σε όλα

Η PepsiCo, γνωστή για τον γίγαντα της στο χώρο των καταναλωτικών προϊόντων (CPG), βρίσκει επιτυχία στις μικρές μάρκες σνακ που αντισταθμίζουν το πλούσιο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας. Με προϊόντα όπως τα SunChips και τα PopCorners, η PepsiCo εκμεταλλεύεται τη δυνατότητα να ελκύει και να διατηρεί τους καταναλωτές που επιδιώκουν υγιεινότερες επιλογές, δίνοντας έμφαση σε μικρότερες, αναδυόμενες μάρκες.

Η Rhasheda Boyd, αντιπρόεδρος του χαρτοφυλακίου σνακ καλύτερης επιλογής της PepsiCo, δηλώνει ότι η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στην κλιμάκωση αυτών των μικρών μαρκών, παρέχοντας τους απαραίτητους πόρους για να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους. Παρά το γεγονός ότι μάρκες όπως οι Doritos και οι Fritos έχουν δυνατές πωλήσεις, η εταιρεία επικεντρώνεται σε μικρότερες προσφορές που καλύπτουν τη ζήτηση για υγιεινότερες επιλογές σνακ.

Review: Trying to Find Best Doritos Flavor — Ranking

Frito Pie with Chili, Cheese, and Onions

Chili Cheese Frito Pie - What's Mom Cookin'

Με εμφανή διπλασιασμό των καθαρών εσόδων για μικρότερες μάρκες στο πιο πρόσφατο τρίμηνο, η PepsiCo επιβεβαιώνει την επιτυχία της στο να προσελκύει τους καταναλωτές που αναζητούν υγιεινότερες και ποιοτικές επιλογές σνακ. Η εταιρεία αναγνωρίζει τον ρόλο των μικρών μαρκών στην οικοδόμηση ευαισθητοποίησης και παρέχει ποικιλία στο χαρτοφυλάκιό της, καλύπτοντας διάφορες ανάγκες των καταναλωτών.

Η στρατηγική αυτή ανταποκρίνεται στις εξελίξεις της αγοράς και της καταναλωτικής συμπεριφοράς, προσφέροντας προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες για γεύση, υγεία και ποικιλία. Η PepsiCo, ως μεγάλος παίκτης στον χώρο των CPG, δείχνει ότι η επιτυχία συνίσταται στον συνδυασμό ισχυρών μάρκων και ευελιξίας στην προσαρμογή και στις αλλαγές προτιμήσεων των καταναλωτών.

ΠΑΣΚΕΔΙ

Leave a comment

Kατηγορίες