Πέμπτη , 16 Μάιος 2024
Home TOUR NEWS Πώς να καταγγείλετε ένα ζήτημα ασφάλειας τροφίμων ή υγιεινής
TOUR NEWSΕΛΕΓΧΟΙ - ΠΡΟΣΤΙΜΑΕΣΤΙΑΣΗΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΑΡΑΠΟΝΑΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Πώς να καταγγείλετε ένα ζήτημα ασφάλειας τροφίμων ή υγιεινής

Μπορείτε να αναφέρετε ένα πρόβλημα φαγητού σε ένα εστιατόριο, ένα κατάστημα τροφίμων, μια ανησυχία για ένα προϊόν που αγοράσατε ή με φαγητό που παραγγείλατε στο διαδίκτυο στην τοπική αρχή όπου βρίσκεται η επιχείρηση. Η ομάδα ασφάλειας τροφίμων της τοπικής αρχής θα εξετάσει την καταγγελία και θα καθορίσει την καταλληλότερη πορεία δράσης.

Χρησιμοποιήστε αυτήν την υπηρεσία για να  βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας της ομάδας ασφάλειας τροφίμων . Θα έχετε την επιλογή να στείλετε email στην ομάδα ή να χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπο της για να αναφέρετε το πρόβλημά σας.

Τι μπορείτε να αναφέρετε

Μπορείτε να αναφέρετε:

  • ύποπτη τροφική δηλητηρίαση
  • ένα ξένο αντικείμενο που βρέθηκε στο φαγητό σας
  • βρώμικους χώρους
  • κακή υγιεινή των χεριών
  • κακός χειρισμός τροφίμων
  • τρόφιμα με ορατά σημάδια μούχλας ή σήψης
  • τρόφιμα που πωλήθηκαν μετά την ημερομηνία χρήσης τους
  • μη διαθέσιμες ή εσφαλμένες πληροφορίες αλλεργιογόνων
Σωστή επικοινωνία

Τα παράπονα για κακής ποιότητας τρόφιμα και κακή εξυπηρέτηση πελατών θα πρέπει να γίνονται απευθείας στην επιχείρηση ή στην πλατφόρμα παραγγελιών. Αυτό περιλαμβάνει:

  • προβλήματα με πληρωμές και επιστροφές χρημάτων
  • καθυστερημένη, λανθασμένη ή έλλειψη παράδοσης σε πακέτο

Για συμβουλές σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών σας, ανατρέξτε στον  ιστότοπο 

Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισαγάγει τον πλήρη ταχυδρομικό κώδικα  για την επιχείρηση τροφίμων που θέλετε να αναφέρετε, για παράδειγμα 546 45.

Οι διευθύνσεις και οι μερικοί ταχυδρομικοί κώδικες δεν θα αναγνωρίζονται.

Leave a comment

Kατηγορίες