Πώς τα εστιατόρια μπορούν να απαντήσουν στον COVID-19

23 Νοεμβρίου, 2020
salad

Πώς τα εστιατόρια μπορούν να απαντήσουν στον COVID-19

Στην εικοσαετή ιστορία μας στο Tripadvisor, είδαμε τον κλάδο μας να ανακάμπτει από προκλήσεις ξανά και ξανά. Δείτε πώς μπορείτε να αναλάβετε δράση απαντώντας στον COVID-19, γνωστό και ως κορωνοϊό.

Απάντηση στον κορωνοϊό

Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε την κατάσταση και εστιάζουμε στο να είμαστε ο καλύτερος συνεργάτης που μπορούμε να είμαστε σε εσάς και τον κλάδο.

Έχουμε συγκεντρώσει μερικά βήματα που μπορείτε να κάνετε για να απαντήσετε ενεργά στην κρίση της κοινότητάς σας. Για πρόσθετους πόρους και για να δείτε πώς απαντούν άλλα εστιατόρια, κάντε κλικ εδώ.

Αναπτύξτε ένα σχέδιο απάντησης

Το πρώτο βήμα για να απαντήσετε στο κορωνοϊό είναι να αξιολογήσετε τις λειτουργίες σας και την περιοχή σας. Ακολουθήστε τις οδηγίες της πολιτείας και των τοπικών υγειονομικών αρχών και συνεχίστε να παρακολουθείτε την κατάσταση:

 

Πώς να υποστηρίξετε το προσωπικό σας

Σε τέτοιες εποχές, είναι σημαντικό να θυμάστε πρώτα τους υπαλλήλους σας. Πείτε τους ξεκάθαρα ότι, εάν εμφανίζουν συμπτώματα ή έχουν ταξιδέψει σε μια περιοχή έξαρσης του ιού, θα πρέπει να μείνουν στο σπίτι. Εάν κάποια μέλη από το προσωπικό σας μπορούν να εργαστούν απομακρυσμένα — στη μισθοδοσία, το μάρκετινγκ ή άλλες δουλειές γραφείου, αφήστε τους να το κάνουν.

Το Toast συγκέντρωσε διάφορες προτάσεις σχετικά με το πώς να υποστηρίξετε το προσωπικό σας, από την προσφορά αναρρωτικής άδειας μετ’ αποδοχών μέχρι διαφορετικές τεχνολογικές λύσεις που μπορούν να σας βοηθήσουν να μεγιστοποιήσετε την υγιεινή σας.

Πώς να κοινοποιήσετε το σχέδιό σας στους πελάτες σας

Φροντίστε να ενημερώσετε τους πελάτες σας μέσω email και μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεστε την τρέχουσα κατάσταση και τυχόν λειτουργικές αλλαγές που έχετε κάνει, ανεξάρτητα από το εάν πρόκειται για λήψη μέτρων βαθύτερου καθαρισμού, για την εφαρμογή αναρρωτικής άδειας μετ’ αποδοχών στους υπαλλήλους σας ή για το κλείσιμο του εστιατορίου σας.

Καταρχάς, να είστε πολύ ξεκάθαροι σχετικά με το τι κάνετε διαφορετικά:

 

Να είστε ανοικτοί και ειλικρινείς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν εξηγείτε πώς τα πάτε και τι μπορούν να κάνουν οι πιστοί σας πελάτες για την επιχείρησή σας:

 

Είναι πιθανό οι πελάτες σας να φοβούνται, να έχουν πανικοβληθεί και να μην είναι σίγουροι για το τι πρέπει να κάνουν — όλοι μας βρισκόμαστε σε αυτές τις πρωτοφανείς εποχές. Εάν υπάρχουν τρόποι με τους οποίους μπορούν να υποστηρίξουν την επιχείρησή σας, όπως η δωρεά σε ένα ταμείο για τυχόν αρρώστους υπαλλήλους, η αγορά δωροκάρτας που θα χρησιμοποιηθεί αργότερα φέτος ή άλλες πρωτοβουλίες, ενημερώστε τους μέσω email ή μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Όταν πρόκειται για την αποστολή ενός email, γράψτε από την καρδιά σας. Μια ανοιχτή επιστολή προς την κοινότητά σας, η οποία φέρει την υπογραφή σας, θα έχει καλά αποτελέσματα.

Παρακολουθήστε και απαντήστε σε κριτικές

Οι κριτικές θα εξακολουθήσουν να είναι μια σημαντική πηγή για τους πελάτες στο μέλλον. Οι απαντήσεις από τη διεύθυνση είναι και ένας καλός τρόπος για να μοιραστείτε ό,τι συμβαίνει στο εστιατόριό σας και πώς αντιμετωπίζετε τυχόν ανησυχίες. Συνιστούμε επίσης να παρακολουθείτε την ενότητα Ερωτήσεις και απαντήσεις της καταχώρισής σας και να απαντάτε με τυχόν χρήσιμες ενημερώσεις.

Ενημερώστε την περιγραφή του εστιατορίου σας

Η περιγραφή του εστιατορίου σας που αποτελείται από 700 χαρακτήρες εμφανίζεται στην ενότητα «Λεπτομέρειες» της καταχώρισής σας. Όπως και η ενότητα «Σχετικά με εμάς», χρησιμοποιείται συνήθως για να πει στον κόσμο για τη δήλωση αποστολής και τις αξίες σας. Ωστόσο, σε περίοδο κρίσης, η περιγραφή μπορεί να είναι ένα μόνιμο μέρος στο προφίλ σας για να συμπεριλάβετε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανταποκρίνεστε στον COVID-19 και τι μπορούν να περιμένουν οι πελάτες ως την τρέχουσα κατάσταση του εστιατορίου σας.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την περιγραφή του εστιατορίου σας εδώ.

Προσθέστε το φαγητό σε πακέτο και τη διανομή κατ’ οίκον στην καταχώρισή σας

Εάν το εστιατόριό σας χρησιμοποιεί το ντελίβερι με μια υπηρεσία τρίτου μέρους, όπως το Deliveroo, το DoorDash και το Seamless, αυτό θα εμφανίζεται αυτόματα στη σελίδα σας στο Tripadvisor. Επικοινωνήστε με τον πάροχο τρίτου μέρους σας σχετικά με το πότε θα εμφανίζεται στη σελίδα σας. Μοιάζει κάπως έτσι:

Οι σημαντικοί συνεργάτες διανομής έχουν παραιτηθεί από τα τέλη παράδοσης, επομένως, εάν δεν έχετε ήδη εγγραφεί για μια υπηρεσία τρίτου μέρους, μπορείτε να το κάνετε χωρίς να ανησυχείτε προς το παρόν για τα χρηματικά σας όρια. Ζητήστε από τον τρέχοντα πάροχό σας να συνεργαστεί με το Tripadvisor για να ξεκινήσετε.

Εάν προσφέρετε μόνο φαγητό ή παράδοση κατ’ οίκον αυτήν τη στιγμή, μπορείτε να το επισημάνετε στην καταχώρισή σας στο Tripadvisor για να ενημερώσετε τους πελάτες σας. Διαβάστε τις πλήρεις οδηγίες μας εδώ.

Αν χρειάζεται, επισημάνετε την επιχείρησή σας ως κλειστή στο Tripadvisor

Αν η περιοχή σας έχει επηρεαστεί άμεσα από την εξάπλωση του κορωνοϊού, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη δυνατότητα προσωρινού κλεισίματος για να ειδοποιήσετε τους ταξιδιώτες ότι το εστιατόριό σας έχει κλείσει προσωρινά. Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα.

Εάν χρειάζεται να ενημερώσετε οποιοδήποτε άλλο μέρος της καταχώρισής σας, όπως τα στοιχεία επικοινωνίας, τον ιστότοπο ή το μενού σας, κάντε κλικ εδώ για τον οδηγό μας.

Ενημέρωση στοιχείων επικοινωνίας

Αφιερώστε λίγα λεπτά για να διασφαλίσετε ότι έχετε εγγραφεί στις ειδοποιήσεις μέσω email του Tripadvisor για να λαμβάνετε τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις από εμάς. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς το Tripadvisor ανταποκρίνεται σε αυτήν την κρίση, κάντε κλικ εδώ.

Προσθέστε μια επιλογή δωροκάρτας στην καταχώρισή σας

Οι δωροκάρτες μπορούν να είναι ένας τρόπος για να σας υποστηρίξουν οι τακτικοί σας πελάτες, ακόμα κι αν αυτήν τη στιγμή είστε κλειστά για το κοινό. Εάν προσφέρετε δωροκάρτες ως έναν τρόπο για να συμπληρώσετε το εισόδημά σας κατά τη διάρκεια της κρίσης του COVID-19, μπορείτε να προσθέσετε μια ειδοποίηση στην καταχώρισή σας στο Tripadvisor.Διαβάστε τις πλήρεις οδηγίες μας εδώ.

Πηγές Ενημέρωσης Ταξιδιωτών

Για περισσότερες πληροφορίες για το πώς το Tripadvisor ανταποκρίνεται σε αυτήν την κρίση, κάντε κλικ εδώ.

ΠΗΓΗ


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ