Βόλος: Αλλαγή πλεύσης για την εστίαση

28 Αυγούστου, 2020
Βόλος: Αλλαγή πλεύσης για την εστίαση
Η αρχή της προσαρμογής στα νέα δεδομένα, που επιβάλλει ο COVID - 19, έγινε την άνοιξη και πλέον οι αλλαγές επεκτείνονται - Ανεβαίνει η τάση για delivery

Αλλαγή… ρώτας για την εστίαση στον Βόλο, που καλείται να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του κορωνοϊού. Η πορεία προς τη χειμερινή περίοδο βρίσκει επιχειρήσεις εστίασης να επενδύουν στον τομέα του delivery και του take away σε μια προσπάθεια να επιβιώσουν στις νέες συνθήκες.

Η σταδιακή έναρξη της λειτουργίας των χειμερινών καταστημάτων τα βρίσκει με νέες υπηρεσίες. Αρκετοί επαγγελματίες επενδύουν στο delivery και στο take away σε μια προσπάθεια να μειώσουν τις απώλειες από τους τζίρους τους.

Οι αποστάσεις, το πλαφόν πελατών ανά κατάστημα προκειμένου να αποφεύγεται ο συνωστισμός και μέχρι στιγμής το μεταμεσονύκτιο λουκέτο, μειώνουν τον κύκλο εργασιών των καταστημάτων της εστίασης που προκειμένου να επιβιώσουν ενεργοποιούν και υπηρεσίες αποστολής των προϊόντων τους κατ’ οίκον.

«Τη χειμερινή περίοδο οι έξοδοι είναι λιγότερες κι έτσι αρκετά καταστήματα στρέφονται προς αυτή την κατεύθυνση για να τονώσουν τους τζίρους τους», σχολίασε ο πρόεδρος του Συλλόγου Εστίασης Μαγνησίας, Στέφανος Στεφάνου.

Υπάρχει όμως ένας ακόμη παράγοντας. «Κανείς δεν γνωρίζει και γι’ αυτό υπάρχει αβεβαιότητα και προβληματισμός αν θα αρθεί το μέτρο της αναστολής λειτουργίας μετά τα μεσάνυχτα ή αν θα υπάρξει ανάλογα με τα επιδημιολογικά δεδομένα νέο lock down στον χώρο», αναφέρει ο ίδιος μεταφέροντας την αγωνία των επαγγελματιών της εστίασης για την εξασφάλιση έστω μέρους των λειτουργικών εξόδων.

Την τάση της παροχής υπηρεσιών delivery από ολοένα και περισσότερους καταστηματάρχες παρατηρεί και ο ιδιοκτήτης καταστήματος take away αλλά και εργαζόμενος στον χώρο του delivery ο ίδιος, Γιώργος Πλατανιάς. «Από την καραντίνα και μετά το delivery είναι η νέα τάση στον χώρο της εστίασης. Από τη μία επιβλήθηκε λόγω κορωνοϊού από την άλλη το ζητάνε και οι ίδιοι οι πελάτες.

Τελευταίως παρατηρούμε παραγγελίες που παλιότερα δεν υπήρχαν: καφέ και να τους πάμε τσιγάρα ενώ το περίπτερο είναι κάτω από το σπίτι τους, φαγητό και να περάσουμε από φούρνο να τους πάρουμε ψωμί ενώ υπάρχει κατάστημα στη γειτονιά τους», επισημαίνει ο κ. Πλατανιάς.

Η «μόδα» του delivery εν μέσω κορωνοϊού φαίνεται να δημιουργεί και νέες θέσεις εργασίας σε αντιστάθμισμα κάποιων που φαίνεται προς το παρόν να χάνονται από τη στιγμή που η εστίαση ανοίγει σεζόν με το μισό προσωπικό.

Ρεπορτάζ: ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ