Τουρισμός: Παραιτήσεις βόμβα στον ΕΟΤ για τις απευθείας αναθέσεις στην Μarketing Greece

3 Ιουνίου, 2020
Τουρισμός: Παραιτήσεις βόμβα στον ΕΟΤ για τις απευθείας αναθέσεις στην Μarketing Greece
Υπό παραίτηση 4 μέλη του ΔΣ του ΕΟΤ, γιατί αρνήθηκαν να υπογράψουν την απευθείας ανάθεση της τουριστικής καμπάνιας στην MARKETING GREECE.

Συνεχίζεται η πολιτική αναταραχή με αιχμή το υπουργείο Tουρισμού καθώς τα μέτωπα που έχουν ανοίξει με πολιτική ευθύνη της ηγεσίας του είναι πολλά. Μετά τη γκάφα με τη λίστα καταλληλότητας των χωρών από τις οποίες η Ελλάδα θα δέχεται τουρίστες το καλοκαίρι και τις έντονες αντιδράσεις που πυροδότησε, κρίση «χτυπά» και το διοικητικό συμβούλιο του ΕΟΤ -υπό την προεδρεία της Άντζελας Γκερέκου- το οποίο, σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Εστία,» στην τελευταία του συνεδρία συνεδρίαση δεν δέχτηκε την αυτοκατάργησή του.

Μάλιστα, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες που επικαλείται η εφημερίδα, τέσσερα από τα εννέα μέλη του διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και συγκεκριμένα ο ναύαρχος ε. α. Βασίλης Πολίτης. η κα Αγγελική Μιτσολήδου, η κα Χαρά Πασχαλίδου και η κα Βαρβάρα Αυδή έθεσαν τις παραιτήσεις τους στη διάθεσή του Χάρη Θεοχάρη λόγω της -κατά αυτού κατ΄ αυτούς εμμονής του- να απαιτεί την απευθείας ανάθεση της διαφημιστικής εκστρατείας της Ελλάδας ύψους 32 εκατομμυρίων ευρώ (ΕΟΤ και 13 Περιφέρειες) στην ιδιωτική εταιρεία Μarketing Greece της οποίας η Διευθύνων Σύμβουλος είναι η σύζυγος κορυφαίου παράγοντα του Συνδέσμου Τουριστικών Επιχειρήσεων.

Να σημειωθεί ότι αν γίνουν οι παραιτήσεις αποδεκτές θα συμβαίνει για πρώτη φορά τα 70 χρόνια λειτουργίας του ΕΟΤ. Μάλιστα, αύριο Πέμπτη 4 Ιουνίου στις 20.00 ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα μιλήσει στην εκδήλωση για την παρουσίαση της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020. Την εκδήλωση θα προλογίσει ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης ενώ η παρουσίαση θα γίνει στο CINE ΑΙΓΛΗ, τον θερινό κινηματογράφο του Ζαππείου, όπου και θα προβληθεί για πρώτη φορά το βίντεο της φετινής καμπάνιας για την Ελλάδα.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο επικεφαλής δημιουργικού (Chief Creative Officer) στην προεδρία της κυβέρνησης, Steve Vranakis, θα παρουσιάσει τη στρατηγική στην οποία βασίστηκε η φετινή καμπάνια και η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, θα μιλήσει για τη φιλοσοφία της καμπάνιας και τη συνεργασία του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι σχετική ερώτηση κατέθεσαν αρχές Μαϊου 41 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με πρωτοβουλία της τομεάρχη Τουρισμού Κ. Νοτοπούλου προς τους υπουργούς Τουρισμού και Ανάπτυξης @ Επενδύσεων με θέμα την «Καταστρατήγηση των όρων διαφάνειας, της δίκαιης και ίσης μεταχείρισης με όρους υγιούς ανταγωνισμού των επιχειρήσεων με την απευθείας ανάθεση στην Marketing Greece A.E.».

Η αντιπολίτευση καταγγέλλει «καταστρατήγηση των όρων διαφάνειας, της δίκαιης και ίσης μεταχείρισης με όρους υγιούς ανταγωνισμού των επιχειρήσεων με την απευθείας ανάθεση στην Marketing Greece του συνόλου της τουριστικής προβολής της χώρας μας ανεξαρτήτως της αξίας της σύμβασης και κατά παρέκκλιση της κείμενης εθνικής νομοθεσίας περί δημοσίων συμβάσεων.»

Ρεπορτάζ: flash.gr


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ