Το Starbucks αναβιώνει την επαναχρησιμοποιήσιμη χρήση του κυπέλλου μετά από παύση πανδημίας

11 Ιουνίου, 2021
starbucks1

Η Starbucks ανακοίνωσε την Τρίτη ότι οι πελάτες μπορούν να αρχίσουν να χρησιμοποιούν επαναχρησιμοποιήσιμα ποτήρια σε καφετέριες της εταιρείας ξανά στις 22 Ιουνίου, αφού σταμάτησαν το πρόγραμμα λόγω του Covid-19.

Είναι το πιο πρόσφατο μήνυμα από εστιατόρια και εμπόρους λιανικής ότι η επιχείρηση επιστρέφει στο φυσιολογικό στις ΗΠΑ, καθώς οι πολιτείες χαλαρώνουν τους περιορισμούς. Τον περασμένο μήνα, η Starbucks και πολλές άλλες επιχειρήσεις σταμάτησαν να απαιτούν από πλήρως εμβολιασμένους πελάτες να φορούν μάσκες στα καταστήματα. Η Costco αρχίζει να φέρνει πίσω δείγματα στο κατάστημα, ενώ η Target άνοιξε εκ νέου τους χώρους της.

Για να γεμίσει το προσωπικό φλιτζάνι ενός πελάτη, ένας barista Starbucks θα ελέγξει πρώτα ότι το κύπελλο είναι καθαρό και το τοποθετεί σε ένα κεραμικό δοχείο. Το ποτό θα φτιαχτεί χωρίς επαφή με το κύπελλο και ο πελάτης θα παραλάβει το ποτό του στην περιοχή παραλαβής του μετρητή. Γίνονται δεκτά μόνο καθαρά ποτήρια. Τα επαναχρησιμοποιούμενα ποτήρια δεν θα γίνονται δεκτά σε λωρίδες οδήγησης, παρόλο που η εταιρεία δοκιμάζει τρόπους για να το κάνει με ασφάλεια στο Tryer Center του Σιάτλ.

Πριν από την κρίση της υγείας, η Starbucks είχε προσφέρει έκπτωση 10 σεντ σε πελάτες που έφεραν τα δικά τους ποτήρια. Τον Μάρτιο του 2020, σταμάτησε το πρόγραμμα δεκαετιών στη Βόρεια Αμερική, επικαλούμενη την αυξανόμενη απειλή του ιού.

Παρά τη μακροζωία του, λίγοι πελάτες επωφελούνται από το πρόγραμμα. Το Starbucks χρησιμοποιεί περίπου 7 δισεκατομμύρια ποτήρια μιας χρήσης κάθε χρόνο, ζυγίζοντας τον στόχο του να γίνει τελικά θετικός στους πόρους. Αυτή τη στιγμή δοκιμάζει πρωτοβουλίες για να μειώσει τη χρήση των ποτηριών μιας χρήσης, συμπεριλαμβανομένης της έναρξης ενός κυκλικού προγράμματος κυπέλλου στη Νότια Κορέα αυτό το καλοκαίρι. Μέχρι το 2025, η εταιρεία θα προσφέρει ένα επαναχρησιμοποιήσιμο πρόγραμμα κυπέλλου σε όλες τις τοποθεσίες στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Οι μετοχές του γίγαντα του καφέ αυξήθηκαν 4% φέτος, δίνοντας στην εταιρεία αξία αγοράς 131 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

ΠΗΓΗ


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ