Στα «Κάγκελα» Οι Ιδιοκτήτες Των Internet Cafe – Μόνο Με Rapid Test Η Είσοδος Των Ανεμβολίαστων 12-17 Ετών

16 Σεπτεμβρίου, 2021
ÔÏ ÉÍÔÅÑÍÅÔ ÊÁÖÅ ÁÐÏ ÔÏ ÏÐÏÉÏ ÅÓÔÅÉËÅ ÔÇÍ ÅÐÉÓÔÏËÇ ÊÁÉ ÔÏ ÂÉÍÔÅÏ Ï ×ÑÉÓÔÏÄÏÕËÏÓ ÎÇÑÏÓ ÓÔÏ INDYMEDIA.

 

Τι δήλωσε στην εκπομπή “Εφαρμογή Θεσσαλονίκη” στους 94,5 FM ο Άγγελος Πλαζομίτης, εκπρόσωπος αλυσίδας ίντερνετ καφέ.

 

Γράφει ΒΑΣΙΑ ΓΚΑΝΑΡΑ

Ολοένα και αυξάνονται τα προβλήματα στα καταστήματα εστίασης με την είσοδο πλεον μόνο εμβολιασμένων ή με την επίδειξη αρνητικού rapid test 48 ωρών. «Λαβωμένος» από τα νέα μέτρα βγήκε και ο κλάδος των internet cafe.

Τις πληγές τους μετράνε λοιπόν, οι καταστηματάρχες των internet cafe, βλέποντας την πελατεία τους ολοένα και να μειώνεται, ιδιαίτερα μετά την Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου, όπου ανακοινώθηκε το σχετικό ΦΕΚ για είσοδος των παιδιών από 12-17 που δεν έχουν εμβολιαστεί στα καταστήματα τους μονο με rapid test.

Στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και την εκπομπή “Εφαρμογή Θεσσαλονίκη”, το ζωντανό ραδιοφωνικό περιοδικό στους 94,5 FM, μίλησε ο Άγγελος Πλαζομίτης, εκπρόσωπος αλυσίδας ιντερνετ καφέ τονίζοντας πως εδώ και τρεις μέρες τα μαγαζιά τους είναι παντελώς άδεια: «Τόσο καιρό δουλεύαμε με τις ηλικίες 12-18 με αρνητικό σελφ τεστ, όποτε η πρόσβαση στα καταστήματα μας ήταν πιο εύκολη αν και παλι λειτουργούσαμε με ελάχιστο πελατολόγιο και ήμασταν ήδη ζορισμένοι. Με το νέο μετρό που βγήκε χάσαμε αυτομάτως και αυτή την πελατεία που ήδη μοχθήσαμε να αποκτήσουμε και η κατάσταση έγινε ακόμα πιο τραγική. Δυο μερες είμαστε παντελώς άδειοι. Ειμαστε με ελάχιστους πελάτες εμβολιασμένους ηλικίας 20-23 ετών»

Τι ζητάνε οι ιδιοκτήτες απο τη Γενική Γραμματεία εμπορίου;

Σεβόμενοι την κατάσταση της πανδημίας και τηρώντας όλα τα μέτρα, οι ιδιοκτήτες ζητούν την είσοδο στα internet cafe με self test για τις ηλικιακές ομάδες 12-17 ετών.

«Ζητάμε μια ίση αντιμετώπιση με όλους τους υπόλοιπους κλάδους. Σεβόμαστε απόλυτα την κατάσταση της πανδημίας και σαν επιχειρησεις έχουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα. Έχουμε θέμα όμως με την είσοδο του πελατολογιου, γιατί το συγκεκριμένο ηλικιακό κοινό για να έρθει στο μαγαζί μας χρειάζεται ένα κόστος των 10€ για το rapid test συν 4€ που θα σπαταλήσει στη δική μας επιχείρηση», δήλωσε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο κ. Πλαζομίτης.

O ίδιος εξηγεί, μάλιστα, πως τα καταστήματα τους επειδή έχουν παροχές περα απο την ψυχαγωγία, το κόστος αναβάθμισης των προγραμμάτων των υπολογιστών είναι μεγάλο με αποτέλεσμα να μην τα «βγάζουν» εύκολα πέρα.

«Περα απο ψυχαγωγία σε μικρούς τα καταστήματα μας εξυπηρετούν και ένα κοινό μεγαλύτερης ηλικίας που έρχεται για δουλειές γραφείου, εξυπηρετούν φοιτητες που δεν έχουν υπολογιστή στο σπίτι τους, εξυπηρετούμε ένα κοινό που χρειάζεται εξειδικευμένες εφαρμογές, όποτε είμαστε επιχειρήσεις που πρεπει να ρίχνουμε συνέχεια χρήματα για αναβαθμίσεις και η πληγή αυτή τη στιγμή είναι τεράστια» κατέληξε.

ΠΗΓΗ


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ