Σαν να το παράκανε: 43€ για δύο καφέδες και δύο μπουκάλια νερό πλήρωσε τουρίστας στην Ιταλία!

9 Αυγούστου, 2018
Σαν να το παράκανε: 43€ για δύο καφέδες και δύο μπουκάλια νερό πλήρωσε τουρίστας στην Ιταλία!
Οι υπερβολικές τιμές σε θαμώνες πολύ συχνά γίνονται αφορμή για αρνητικά σχόλια αμαυρώνοντας ουσιαστικά όχι μόνο τη φήμη του καταστήματος, αλλά και ολόκληρης της χώρας.

Σαν να το παράκανε: 43€ για δύο καφέδες και δύο μπουκάλια νερό πλήρωσε τουρίστας στην Ιταλία! 

Διεθνή

Πολλές φορές έχουμε θίξει τις ερασιτεχνικού επιπέδου ενέργειες αρκετών καταστημάτων εστίασης στην Ελλάδα. Οι υπερβολικές τιμές σε θαμώνες πολύ συχνά γίνονται αφορμή για αρνητικά σχόλια αμαυρώνοντας ουσιαστικά όχι μόνο τη φήμη του καταστήματος, αλλά και ολόκληρης της χώρας.

Una facia, una razza

Οι γείτονες Ιταλοί, φρόντισαν να αντιγράψουν τέτοιες συμπεριφορές, προκαλώντας ένα περιστατικό που άφησε ευρύτερα αλγεινή εντύπωση. Θαμώνας καταστήματος αντίκρισε έκπληκτος λογαριασμό για καφέ που απόλαυσε σε καφετέρια στην πλατεία Αγίου Μάρκου στη Βενετία! Εν ολίγοις, ο καφές βγήκε… «φαρμάκι». Κρατηθείτε: δύο καφέδες και δύο μπουκαλάκια νερό κόστισαν 43€.

Ο Χουάν Κάρλος Μπουσταμέντε από τη Χιλή, έξαλλος ανάρτησε τον λογαριασμό στο facebook για να πάρει απάντηση από τον εκπρόσωπο του καφέ ότι πρέπει να πληρώσει αντίτιμο επειδή επέλεξε να καθίσει στα εξωτερικά τραπεζάκια της καφετέριας. «Εμείς το λέμε στους πελάτες ότι υπάρχει κόστος για όσους κάθονται έξω αλλά εκείνοι μας διώχνουν και δεν ακούν» επέμεινε.

Παρά την επεξήγηση, ωστόσο, από πλευράς καταστήματος, η τιμή για τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι τόσο εξωφρενική που δεν είναι δυνατό να περνά απαρατήρητη. Όσο και να χρησιμοποιείται το επιχείρημα της υψηλής τουριστικής αξίας ενός προορισμού, ένα τόσο παράλογο ποσό σε σχέση με τα συνηθισμένα, είναι δεδομένο ότι θα απομακρύνει, παρά θα προσελκύσει νέους θαμώνες στο κατάστημα ή ακόμα και ευρύτερα στην περιοχή.

Οι καταστηματάρχες οφείλουν να είναι πιο προσεκτικοί. Καλύτερα να λαμβάνουν πιο ένα πιο «φυσιολογικό» κέρδος από κάθε παραγγελία, έχοντας διαρκώς νέες παραγγελίες, παρά να αποσκοπούν να βγάλουν όλο το κέρδος… της χρονιάς από έναν πελάτη!  

Πηγή: Daily Mail


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ