Προωθήστε το μενού με φυτικής προέλευσης προϊόντα

29 Νοεμβρίου, 2020
fytika02

Όλο και περισσότεροι πελάτες μιλούν για μείωση της ποσότητας κρέατος που καταναλώνουν. Ήρθε η στιγμή να ρίξετε μια καλή ματιά στο μενού σας – παρέχετε τις σωστές επιλογές στο μενού σας για να εξυπηρετήσετε αυτή την αλλαγή; Διακρίνονται αρκετά καλά;

Μερικοί πελάτες σας ενδέχεται ήδη να αποφεύγουν το κρέας για θρησκευτικούς ή ηθικούς λόγους, αλλά οι αυξανόμενες ανησυχίες για την υγεία και τις επιπτώσεις στο περιβάλλον δημιουργούν μια ώθηση προς τη διατροφή με φυτικής προέλευσης προϊόντα. Κάποιοι πελάτες θέλουν να αναστρέψουν την ισορροπία βάζοντας λιγότερο κρέας και περισσότερα λαχανικά στα πιάτα τους. Άλλοι δε θα κόψουν τελείως το κρέας από τη διατροφή τους, αλλά μπορεί να αλλάξουν από κόκκινο κρέας σε πιο υγιεινές επιλογές, όπως κοτόπουλο ή ψάρι. Άλλοι κόβουν εντελώς τα ζωϊκά προϊόντα από τη διατροφή τους. Δείξτε τους ότι κατανοείτε αυτές τις αλλαγές αντικατοπτρίζοντας τις συγκεκριμένες μεταβαλλόμενες προτεραιότητες στο μενού σας.

Vegetarian επιλογή μενού

Αναδείξτε τι προσφέρετε

Μην κρύβετε τις vegetarian και vegan επιλογές σας σε ξεχωριστή ενότητα. Γλιτώστε κόπο από τις παραγγελίες πιάτων χωρίς κρέας, βάζοντας ετικέτες στα vegetarian και vegan πιάτα στο μενού σας. Αυτό μπορεί να γίνει εύκολα με σύμβολα. Εναλλακτικά, μπορείτε να σχεδιάσετε τα πιάτα σας έτσι ώστε να σας δίνουν την ευελιξία να μπορείτε απλά να αφαιρέσετε κάποιο είδος κρέατος από το τελικό πιάτο αν ο πελάτης το ζητήσει!

Το ίδιο ισχύει και για τις online παραγγελίες – μην ξεχνάτε να αναβαθμίζετε το μενού σας στον ιστότοπό σας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε οποιοσδήποτε ερευνήσει τις επιλογές στο μενού να γνωρίζει εκ των προτέρων ότι θα εξυπηρετηθεί.

Εξυπηρετήστε τους vegan πελάτες

Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο νομίζετε! Ναι, θα χάσετε μερικά όπλα από το οπλοστάσιο μαγειρικής σας που δίνουν πλούσια γεύση και υφή στα φαγητά – όπως για παράδειγμα βούτυρο, κρέμα γάλακτος και αυγά – αλλά αυτό είναι μια ευκαιρία για να επανεξετάσετε τις επιλογές σας.

Επίσης, ενημερώστε το προσωπικό για τη διαφορά ανάμεσα στα vegetarian και vegan πιάτα, ώστε να μπορούν να συμβουλεύουν με σιγουριά τους πελάτες. Πρέπει να είναι σίγουροι ότι μπορούν να σας εμπιστευτούν στην επιλογή πιάτου.

  • Vegetarian σημαίνει χωρίς κρέας ή ζωϊκά προϊόντα (Τα ζωικά προϊόντα μπορούν να εμφανίζονται και σε άλλες μορφές που δεν το περιμένετε, όπως προϊόντα με βάση τη ζελατίνη που χρησιμοποιούνται συνήθως κατά το μαγείρεμα).
  • Vegan σημαίνει χωρίς κρέας και ζωϊκά προϊόντα και όλα τα προϊόντα που παράγονται από ζώα, όπως το τυρί, το μέλι και τα αυγά.
Λαχταριστό Burger χωρίς κρέας

Επωφεληθείτε από τη διατροφή χωρίς κρέας

Η διατροφή χωρίς κρέας είναι η τάση της εποχής! Αν θέλετε να προωθήσετε δυναμικά το εξελιγμένο μενού σας, μπορείτε να διοργανώσετε ειδικές ενέργειες όπως “Δευτέρες χωρίς κρέας” ή να έχετε ένα μήνα όπου προωθείτε vegan πιάτα για να δουν όλο και περισσότεροι αυτό που κάνετε και προσφέρετε.

Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε τουλάχιστον μία vegetarian ή vegan επιλογή στον πίνακα με τις σπεσιαλιτέ σας. Αφήστε να καταλαμβάνουν εξέχουσα θέση στο κύριο μενού σας.

 Πιάτο με υποκατάστατο κρέατος

Πειραματιστείτε με “κρέας χωρίς κρέας”

Κάποιοι πελάτες που κάνουν διατροφή χωρίς κρέας εξακολουθούν να λαχταρούν τη γεύση και την υφή του κρέατος. Υπάρχουν πολλά νέα και όχι και τόσο νέα εναλλακτικά προϊόντα διαθέσιμα που κάνουν πιστευτά μπέργκερ με γεύση κρέατος και λουκάνικα, “κοτόπουλο ” και ντελικατέσεν “αλλαντικά” , όπως τόφου, τέμπε, σεϊτάν, μεγάλα κομμάτια σόγιας και μυκοπρωτεΐνες. Αυτό είναι πλεονέκτημα – γι’ αυτό προωθήστε τα στον πίνακα με τις σπεσιαλιτέ σας, και μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε συστατικά με φυσικά “κρεάτινη” υφή, όπως όσπρια, μανιτάρια, μελιτζάνα και jackfruit.

Αφήστε το μενού σας να “μιλήσει”

Στους τίτλους και τις περιγραφές του μενού σας, εντυπωσιάστε με την απαράμιλλη γεύση των πιάτων που προσφέρετε! Αφιερώστε λίγο χρόνο για να περιγράψετε καλύτερα τι περιέχουν τα πιάτα σας – προσπαθήστε να δελεάσετε τους πελάτες σας με τις περιγραφές σας. Θυμηθείτε, όσο νόστιμο κι αν είναι το πιάτο σας, αν δεν ακούγεται νόστιμο και στην περιγραφή, δε θα πείσει κάποιον να το παραγγείλει. Γι’ αυτό το λόγο, ζητήστε από έναν εξωτερικό συνεργάτη να επιμεληθεί το γραπτό μενού για να βεβαιωθείτε ότι είναι αρκετά ελκυστικό. Και ενώ ο παράγοντας υγεία αποτελεί σίγουρα πόλο έλξης για κάποιους, δεν αναζητούν όλοι την καλή επιλογή των χαμηλών θερμίδων όταν τρώνε έξω. Τυχόν οφέλη για την υγεία θα πρέπει να εμφανίζονται ως επιπλέον μπόνους.

Πιάτο ζυμαρικών με φυτικής προέλευσης προϊόντα

Προσθέστε τη μυστική πινελιά σας

Η αφαίρεση του κρέατος από τη διατροφή δεν σημαίνει να χάσετε τη γεύση, ή να κάνετε σκληρή προσπάθεια για να μην τη χάσετε. Πάρτε λίγη έμπνευση για το πώς να προσθέσετε γεύση χρησιμοποιώντας βότανα και μπαχαρικά ή να κάνετε χρήση προϊόντων προσωρινής λύσης που θα προσθέσουν μια ακαταμάχητη γεύση, όπως Hellmann’s Vegan και Knorr σάλτσα ντομάτας (10kg) που θα κάνουν τη φυτική μαγειρική σας να διεπρέψει.

ΠΗΓΗ


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ