Οικογένεια… Φιλιππιδιόμαστε

24 Μαΐου, 2021
ma2

 

Η Ελπίδα τού Φιλιππίδη πεθαίνει τελευταία. Πρώτα πεθαίνει ο Φιλιππίδης.

Φιλιππιδιέμαι:

Ρήμα Παθητικής Φωνής,

το οποίο αποτελεί άρτι εμπνευσθέντα νεολογισμό

και περιγράφει μονολεκτικά την υπέροχη οικογένεια

που έχουν δημιουργήσει ο Πέτρος Φιλιππίδης και η Ελπίδα Νίνου.

 

Βεβαίως, όταν μιλάμε για ένα τόσο αγαπημένο και -κυρίως- δεμένο ζευγάρι,

τα πάντα μοιράζονται μεταξύ των δύο ανθρώπων, τα πάντα αποτελούν κοινοκτημοσύνη·

ως εκ τούτου,

στην προκειμένη περίπτωση

το νεογέννητο ρήμα αποκτά τη δέουσα συναισθηματική δυναμική του,

εκφραζόμενο στο πρώτο Πληθυντικό Πρόσωπο:
«Οικογένεια… Φιλιππιδιόμαστε».

Πριν από πολλά χρόνια είχε γίνει μία επιστημονική έρευνα,

όπου οι ψυχολόγοι και οι σεξολόγοι εθέλησαν να διαπιστώσουν εν τοις πράγμασι

τη διαφορετική αντιμετώπιση που εμφανίζουν τα δύο φύλα απέναντι στην Απιστία.

Έτσι, ετέθη προς τούς συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες το εξής ερώτημα..:

«Τι προτιμάτε;

Το άτομο που έχετε ερωτευθεί να είναι μαζί σας και να σκέφτεται άλλον άνθρωπο

ή να είναι με άλλον άνθρωπο και να σκέφτεται εσάς;».

 

Σε αυτό το -ούτως ή άλλως, οδυνηρό- δίλημμα,

οι απαντήσεις ήρθαν να επιβεβαιώσουν τις υποψίες των ειδικών·

στην πλειοψηφία τους,

οι άντρες απήντησαν «Προτιμώ να είναι μαζί μου και ας σκέφτεται άλλον.»,

ενώ οι γυναίκες απήντησαν «Προτιμώ να σκέφτεται εμένα και ας είναι με άλλην.».

 

Ε, λοιπόν,

η Ελπίδα Νίνου

-όπως μαρτυράται από όσα διαρρέονται ότι είπε στην πρόσφατη κατάθεσή της στις Αρχές-

πήγε κόντρα στην εγκεφαλική Γυναικεία Φύση

και ανέχτηκε στα πρώτα χρόνια τού έγγαμου βίου της με τον Πέτρο Φιλιππίδη

να διατηρεί εξωσυζυγική σχέση ο άντρας της με μία γυναίκα που ήταν βαθιά ερωτευμένος.

 

Η καρτερική συνοδοιπόρος τού Φιλιππίδη,

αυτή η σύγχρονη ηρωΐδα που προτάσσει το στήθος της

και υπερασπίζεται τον άντρακλά της με κάθε κόστος,

είναι φάρος φωτεινός για την εποχή μας

και ένα παράδειγμα προς μίμηση για ολάκερη την Κοινωνία.

 

Όχι,

μη σκεφτείτε ότι όλα αυτά η σύζυγος τού Φιλιππίδη τα κάνει από συμφέρον,

μηδέ ότι εφαρμόζει τη γνωστή ρήση «Το μη χείρον, βέλτιστον.».

Επίσης,

μη σκεφτείτε ότι ανάμεσα στο «Ανήθικο» και στο «Ποινικά Κολάσιμο»

επέλεξε το Ανήθικο για να μην αντικρίσει το ταίρι της στη «στενή»·

άλλωστε, όπως και να το δούμε,

αν από μία ευρύχωρη σχέση καταλήξεις ξάφνου στη «στενή», είναι όντως ΣΟΚ.

 

Η Ελπίδα Νίνου διαφημίζει με ιδεώδη τρόπο το «Ανιδιοτελές Swinging»·

ήτοι, προσφέρεις τον επίσημο ερωτικό παρτενέρ σου σε άλλες γυναίκες,

δίχως να ζητάς το παραμικρό αντάλλαγμα.

Μάλιστα,

έχεις τη μεγαθυμία να τον υποστηρίζεις

στις καταγγελίες που υπάρχουν εναντίον του για βιασμούς και σεξουαλικές κακοποιήσεις,

χρησιμοποιώντας ατράνταχτα επιχειρήματα και φερέγγυες αφηγήσεις·

επί παραδείγματι,

ο ισχυρισμός τής απατημένης Νίνου

ότι μία από τις καταγγέλλουσες την είχε σπρώξει και την είχε παραμερίσει

προκειμένου να φιλήσει τον Φιλιππίδη και να τού πει κάτι στ’ αφτί,

είναι «Μνημείο Αξιοπιστίας»

(διότι, ως γνωστόν, όταν μία γυναίκα εποφθαλμιά τον άντρα μίας άλλης,

τη ζμπρώχνει ενώπιον εκατοντάδων ματιών σε μία δημόσια εκδήλωση

και ψιθυρίζει αγνώστου ταυτότητας ερωτόλογα στο αρσενικό «Μήλον τής Έριδος»).

 

Προσωπικώς,

δηλώνω ενθουσιασμένος

από το εμφανέστατο, απαράμιλλο και ξεχειλίζον ήθος τής συμβίας τού Πέτρου Φιλιππίδη,

διότι είναι μία γυναίκα που κόντρα σε κάτι ανούσια κινήματα όπως το «Me Too»,

δείχνει ποιος είναι ο σίγουρος δρόμος για την «ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΥΤΙΛΑ»·

εεε…, μπερδεύτηκα, για να κρατηθεί όρθιο ένα σπιτικό, ήθελα να πω.

 

Και βεβαίως, αφού ο Φιλιππίδης είναι αθώος τού αίματος,

αφού απεδείχθη απλώς ένας συναισθηματικά ευάλωτος ανήρ

που επέτρεπε σε αφόρητα εκνευριστικές θαυμάστριες

να τού τηλεφωνούσαν αργά τη νύχτα

και να παρέκαμπταν με τόσο ανάλγητο τρόπο το οικογενειακό άσυλό του,

υποθέτουμε ότι σε περίπτωση που προφυλακιστεί,

η Ελπίδα του θα τον στηρίξει, θα τον επισκέπτεται στην «μπουζού»

και θα περιμένει καρτερικά πότε θα ξαναδεί ελεύθερο τον αγαπημένο της αντρούλη,

προκειμένου να συνεχίσουν να ζουν απερίσπαστοι τον μεγάλο έρωτά τους·

άλλωστε,

τόσα έχει υπομείνει αυτή η ευαίσθητη και ανιδιοτελής γυναίκα για χάρη τού λατρεμένου της.

 

Φυσικά, η πιστή σύζυγος τού -καθ’ ομολογίαν της- απίστου συζύγου,

δεν θυσιάζεται μόνο για τον πατέρα τού παιδιού της,

αλλά και για το ίδιο το παιδί της·

ως ψυχοπονιάρα συμβία και ως ψυχοπονιάρα μάνα,

επιλέγει το αρραγές μέτωπο τού οικογενειακού διασυρμού

και δεν δέχεται τον επιμερισμό τής αισχύνης

(σε απλά Ελληνικά, σύσσωμη η οικογένεια Φιλιππίδη πάει για φούντο,

υπογράφοντας ανοιχτό συμβόλαιο με την ισόβια συλλογική κατακραυγή και απαξίωση).

 

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει και ένα ακόμη στοιχείο,

καθώς την υπεράσπιση τού καταγγελλόμενου Φιλιππίδη

έχει αναλάβει εργολαβικά η ακραιφνής φεμινίστρια

που ακούει στο ονοματεπώνυμο Βάνα Μπάρμπα.

Η αλήστου μνήμης «Playmate» διαρρηγνύει τα πάντοτε συνεργάσιμα ιμάτιά της,

ότι ο εν λόγω κατηγορούμενος για σεξουαλικές κακοποιήσεις πληθώρας γυναικών

δεν έχει την παραμικρή σχέση μ’ αυτά τα πράματα

και έμπλεη οργής μάς απευθύνει την αδιαπραγμάτευτη προσταγή

«Κάτω τα χέρια από τον Φιλιππίδη. Αρκετά πια.».

 

Η διατύπωση «Κάτω τα χέρια…» δημιουργεί ήδη μία έντονη συγκίνηση,

αλλά εκεί που το δράμα κορυφώνεται είναι στις δύο λέξεις που αποτελούν οιμωγή:

«Αρκετά πια.».

 

Θα ημπορούσαν αυτές οι δύο φράσεις να ήταν όντως οι συμπυκνώσεις μίας εκστρατείας

κατά τής Βίας που ασκείται στις γυναίκες·

αντ’ αυτού,

αντί, δηλαδή, να γίνεται προσπάθεια να προστατευτούν οι καταγγέλλουσες,

προστατεύεται ο καταγγελλόμενος.

Θα ήταν κωμικό αν δεν ήταν τραγικό.

 

Επιμύθιο:

Όταν η Σοφία Μπεκατώρου έπαιρνε προ μηνών τη γενναία απόφαση

να δημοσιοποιήσει τον βιασμό που υπέστη κάποτε,

όταν βρήκε το σθένος το πράξει, έγινε η «Προσωποποίηση τής Αφορμής»·

όμως, οφείλουμε να αντιλαμβανόμαστε,

ότι πίσω από κάθε αφορμή υπάρχει πάντοτε μία -συγκριτικώς- μακράν σοβαρότερη αιτία.

 

Οι γυναίκες και οι άντρες

που είτε έχουν ήδη καταγγείλει την οποιανδήποτε σεξουαλική κακοποίηση,

είτε δεν βρήκαν ακόμη τη δύναμη να το κάνουν,

αισθάνονται να τούς πλακώνει την ψυχή το «Βάρος τής Αιτίας».

Σε αυτόν τον ψυχολογικό «Γολγοθά», λοιπόν,

το εκάστοτε θύμα δεν έχει να αντιμετωπίσει μόνο τον θύτη του,

αλλά και ένα ολόκληρο σάπιο Σύστημα

που διαχρονικά τάσσεται για ευνόητους λόγους υπέρ τού Θύτη.

 

Πρόκειται για το Σύστημα

που σε θέλει ψεύτη, άφιλο, υποκριτή, οπορτουνιστή, εκβιαστή, τομάρι,

και σε δέχεται με χαρά στα υψηλά κλιμάκιά του

αν αποδείξεις ότι είσαι ένας επιτήδειος καταχραστής τής Εξουσίας.

 

Εν κατακλείδι,

μιλάμε για το Σύστημα που έχει σε εξέχουσα θέση

ζευγάρια όπως αυτό που συγκροτούν ο Φιλιππίδης και η Νίνου.

Οι βιασμοί και οι σεξουαλικές κακοποιήσεις οδηγούν στα κάτεργα,

η συζυγική απιστία υπό το διακριτικό βλέμμα τής τεθλιμμένης-βολεμένης συζύγου

αποτελεί το ύστατο υπερασπιστικό μέσο

προκειμένου να αποφευχθούν η καταδίκη και η φυλάκιση.

 

Φευ όμως·

εδώ μιλάμε για μία οικογένεια,

που -όπως πιστοποιείται από τα ίδια τα λεγόμενα των δύο συζύγων-

βιώνει επί χρόνια την καταδίκη και τη φυλάκιση τής σύμβασής της.

ΨΕΜΑ, ΨΕΜΑ, ΨΕΜΑ.

 

Ποιος «βιαστής» και ποιος «σεξουαλικός κακοποιητής»;

Ο Φιλιππίδης και η Νίνου επιλέγουν ένα «παραμύθι»

με τον ευφημιστικό, συμφέροντα και ποινικώς αθωωτικό τίτλο..:

«Ο Επιβήτορας και η Απατημένη».

 

Ας είναι…

Ας περιοριστούμε -μέχρι την ετυμηγορία τής Δικαιοσύνης-

στα στοιχεία που έχουμε έως τώρα στα χέρια μας.

Ο Φιλιππίδης και η Νίνου το ομολόγησαν

και εμείς τούς το επιστρέφουμε αναγνωρίζοντας το «Τεκμήριο τής Αθωότητας»:

Οικογένεια… Φιλιππιδιόμαστε.

 

Ο Υπο-Κοσμικός

ΠΗΓΗ

 


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ