Οι αλυσίδες κοτόπουλου έχουν αυξήσει τις πωλήσεις τους

6 Σεπτεμβρίου, 2022
100002302
 

Δεν είναι μυστικό ότι το κομμάτι του κοτόπουλου είναι καυτό αυτή τη στιγμή και είναι τα τελευταία δύο χρόνια. Με βάση την Έκθεση 500 κορυφαίων εστιατορίων της Technomic για το 2022 , οι αλυσίδες κοτόπουλου έχουν αυξήσει τις πωλήσεις τους κατά μέσο όρο σχεδόν 25% από το 2019.

Το ερώτημα που διαφαίνεται αυτή τη στιγμή είναι: Το κοτόπουλο θα είναι πάντα τόσο περιζήτητο; Ως υπεύθυνος εστιατορίου, αυτή είναι η στιγμή να σκεφτείτε εάν αυτό που προσφέρεται στο μενού είναι αρκετά μοναδικό ώστε να ξεχωρίζει ανάμεσα στον ανταγωνισμό, καθώς και εάν υπάρχει αρκετή ποικιλία για όταν το κοτόπουλο δεν είναι η πιο πρόσφατη τρέλα.

Βελτιώστε τις συνταγές για να διατηρήσετε την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα

Σήμερα, ολόκληρη η βιομηχανία εστιατορίων μάχεται τα ζητήματα που συνδέονται με το αυξανόμενο κόστος σχετικά με την εργασία και τα τρόφιμα. Σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικών Εργασίας, το κόστος των τροφίμων αυξήθηκε κατά 17% σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Το Bonchon, μια ιδέα του κορεατικού εστιατορίου τηγανητού κοτόπουλου, έχει ξοδέψει τους τελευταίους 12 μήνες περιορίζοντας το κόστος όπου είναι δυνατόν, ενώ παράλληλα επικεντρώνεται στη διατήρηση της αυθεντικότητας και της ποιότητας του φαγητού του.

Αν και τώρα είναι μια εποχή όπου είναι απαραίτητο να μειωθούν τα κόστη σε διάφορα στοιχεία των επιχειρήσεων για την καταπολέμηση του πληθωρισμού, η διατήρηση της ποιότητας των τροφίμων κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είναι αναπόσπαστο κομμάτι. Για παράδειγμα, το Bonchon τηγανίζει διπλά και βουρτσίζει τη χαρακτηριστική του σάλτσα σκόρδου σόγιας και την πικάντικη σάλτσα στο κοτόπουλο του. Και τα δύο αυτά στοιχεία βοηθούν στο να κλειδώσει η υγρασία του κοτόπουλου, το κάνουν ιδιαίτερα τραγανό και τονίζουν τη γεύση. Είναι μια διαδικασία που είναι μοναδική και δεν θα παραιτηθεί από την επωνυμία. Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν στρατηγικές που μπορούν να εξερευνήσουν τα εστιατόρια, ακόμη κι αν έχουν μια ειδική μέθοδο για το πώς μαγειρεύεται το φαγητό, για να κάνουν τις διαδικασίες στην κουζίνα πιο αποτελεσματικές και λιγότερο απαιτητικές.

Έχετε ποικιλία στο μενού

Ενώ είναι καλό να υπάρχει ένα σπεσιαλιτέ στο μενού, όσο περισσότερη ποικιλία παρέχεται στους καταναλωτές, τόσο το καλύτερο. Παρόλο που το Bonchon είναι γνωστό για το κορεάτικο τηγανητό κοτόπουλο του, διαθέτει επίσης πολλά άλλα ασιατικά αγαπημένα πιάτα στο μενού, όπως japchae, potstickers και τηγανητό ρύζι. Και πάλι, αυτό που είναι πιο σημαντικό να θυμάστε είναι να παραμείνετε πιστοί στη μάρκα. Είτε υπάρχει κάποιος ειδικός τρόπος τηγανίσματος, καρυκεύματος κ.λπ., εάν η μέθοδος παρασκευής είναι μοναδική για τη μάρκα, θα πρέπει να διατηρηθεί. Οι καταναλωτές εκτιμούν την ακεραιότητα και θα τους συνεχίσει να επιστρέφουν σε μια επιχείρηση, ειδικά εάν το φαγητό που προσφέρεται είναι υψηλής ποιότητας.

Το να γίνετε κάτοχος franchise μιας καθιερωμένης μάρκας που είναι αφοσιωμένη στο να είναι καινοτόμος και αποτελεσματικός με τους πόρους της, καθώς και να διασφαλίζει ότι το μενού παραμένει πάντα φρέσκο, αφαιρεί το άγχος από τον χειριστή. Τους δίνει την ευκαιρία να επικεντρωθούν σε ό,τι είναι πιο σημαντικό—την ισχυρή εξυπηρέτηση πελατών για να συνεχίσουν να δημιουργούν μια βάση θαυμαστών. Αυτή η φιλοσοφία είναι που οδήγησε τη Bonchon να βιώσει μια αύξηση 24,7% στο AUV της από το 2018 και ένα αυξανόμενο κοινό σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες και διεθνώς με περισσότερες από 390 τοποθεσίες.


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ