Με χρεωστική κάρτα το χαρτζιλίκι στα παιδιά

11 Απριλίου, 2021
Banner-Cards-Right

«Ουσιαστικά μέσω της εφαρμογής οι γονείς μπορούν να αυτοματοποιήσουν το χαρτζιλίκι, να ορίσουν όρια δαπανών, να λαμβάνουν ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για την κίνηση του λογαριασμού και να διδάσκουν στα παιδιά πώς να διαχειρίζονται το δικό τους εισόδημα. Από την άλλη πλευρά, τα παιδιά αποκτούν πρόσβαση στον πρώτο τους ψηφιακό λογαριασμό με κάρτα, όπου μπορούν να διαχειριστούν τα χρήματά τους, να θέσουν στόχους αποταμίευσης και να “χτίσουν” οικονομικές γνώσεις μέσω διαδραστικών μαθημάτων και κουίζ». Κατά τον κ. Ζούπα, η εφαρμογή συμβάλλει σημαντικά στον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό των παιδιών, τον οποίο και πρέπει να αναπτύξουν καθώς εισέρχονται σε ένα ψηφιακό και cashless (χωρίς μετρητά) περιβάλλον.  «Εντός του 2020 η Revolut άνοιξε και ένα πρόγραμμα για παιδιά απευθυνόμενη στους ενήλικους συνδρομητές της, γεγονός που την καθιστά έμμεσο ανταγωνιστή της Woli. Ωστόσο, περιορίζεται σε βασικές τραπεζικές υπηρεσίες και δεν προσφέρει υπηρεσίες για την εκπαίδευσή τους», σημειώνει ο ίδιος. Αυτό είναι που διαφοροποιεί και τη Woli από άλλες υπηρεσίες. Τα παιδιά μπορούν να εκπαιδευτούν πάνω σε έννοιες που αφορούν την αποταμίευση και να κερδίσουν το χαρτζιλίκι τους μέσα και από τις «εργασίες» που βάζει ο γονιός στο παιδί. Μάλιστα ο γονιός μπορεί να «παρακολουθεί» τις δαπάνες του παιδιού του, ενώ η κάρτα της Woli δεν μπορεί να πραγματοποιήσει συναλλαγές σε κατηγορίες που δεν είναι για παιδιά (τζόγος κ.λπ.).

Το ντεμπούτο της θα το κάνει στην ελληνική αγορά στοχεύοντας εντός της τριετίας να προσελκύσει περίπου 50.000 παιδιά-χρήστες που θα πραγματοποιούν μέσω της κάρτας Woli περίπου 1 εκατ. συναλλαγές. Aπευθυνόμενη σε ένα κοινό των 26 εκατομμυρίων, η εταιρεία στοχεύει να προσελκύσει 500.000 χρήστες στην ευρωπαϊκή αγορά σε ορίζοντα πενταετίας, αποκομίζοντας από τις συνδρομές έσοδα που μπορεί να αγγίξουν τα 2,5 εκατ. ευρώ (monthly recurring revenue). Η υπηρεσία της Woli είναι συνδρομητική και υπολογίζεται να στοιχίζει περίπου 4 ευρώ τον μήνα ανά παιδί, ενώ η ομάδα σχεδιάζει να προσθέσει και επιπλέον υπηρεσίες (marketplace για αγορά προϊόντων, ασφάλιση κινητού, πλατφόρμα επενδύσεων) οι οποίες απευθύνονται σε premium πακέτο. «Μια fintech λύση για παιδιά και οικογένειες είναι κάτι που σκεφτόμουν από το 2017, όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι με τον κλάδο στη Viva Wallet. Στις αρχές του 2020 ξεκινήσαμε με τους συνεργάτες μου να σχεδιάζουμε την υπηρεσία, ενώ μετά ήρθε η πανδημία, που λειτούργησε πολύ θετικά σε εταιρείες όπως η δική μας. Αυξήθηκαν οι ψηφιακές πληρωμές, ενισχύθηκε το ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ τα μετρητά, εκτός από δύσχρηστα, έγιναν και “φορέας μετάδοσης ασθενειών”. Μοιραία, το χαρτζιλίκι δεν μπορεί από δω και πέρα να δίνεται σε μετρητά», καταλήγει ο κ. Ζούπας.

ΠΗΓΗ


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ