Marketing για την Εστίαση στα χρόνια του κορωνοϊού: 5 τρόποι για να επιβιώσετε

4 Απριλίου, 2020
Marketing για την Εστίαση στα χρόνια του κορωνοϊού: 5 τρόποι για να επιβιώσετε
Η ομάδα του ΠΑΣΚΕΔΙ δημιούργησε ένα σύντομο οδηγό με συμβουλές μάρκετινγκ για εστιατόρια, καφετέριες και μπαράκια - Οδηγήστε σε άλλο επίπεδο την επαφή τους με τους πελάτες σας.

Το μάρκετινγκ μπορεί να αποτελέσει ένα αποτελεσματικό εργαλείο για καταστήματα Εστίασης που μπορούν να παραμείνουν σε λειτουργία κατά τη διάρκεια της κρίσης του COVID-19 ή έστω θέλουν να διατηρήσουν “ζωντανή” την αλληλεπίδραση με το κοινό τους. Σίγουρα σε μια τέτοια κατάσταση αβεβαιότητας, το άγχος των ιδιοκτητών φτάνει δικαίως σε τρομακτικά επίπεδα. Ωστόσο, σε τέτοιες κρίσιμες καταστάσεις δεν πρέπει να καθόμαστε ως παθητικοί δέκτες αλλά να αναλαμβάνουμε δράση. Γι’ αυτό και η ομάδα του ΠΑΣΚΕΔΙ δημιούργησε ένα σύντομο οδηγό με συμβουλές μάρκετινγκ για εστιατόρια, καφετέριες και μπαράκια που θέλουν να αξιοποιήσουν δυναμικά το κενό αυτό διάστημα και να πάνε σε άλλο επίπεδο την επαφή τους με τους πελάτες.

1.Δώστε κίνητρα για παραγγελίες

Επωφεληθείτε από την κατάσταση καραντίνας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου απομόνωσης, προωθώντας τις online παραγγελίες μέσα από τα social media. Δοκιμάστε ιδέες όπως το να προσφέρετε δωρεάν παράδοση για όλες τις παραγγελίες που γίνονται απευθείας μέσω μιας εφαρμογής και όχι τηλεφωνικά. Μάλιστα για να γλυκάνετε τους πελάτες σας, σκεφτείτε να προσθέσετε δωρεάν μια λιχουδιά όπως ορεκτικό ή επιδόρπιο μαζί με φαγητό ή κουλουράκια με τον καφέ.

2.Σκεφτείτε τις μελλοντικές παραγγελίες μετά από μια αρχική παραγγελία

Με κάθε παραγγελία είναι καλή ιδέα να συμπεριλάβετε ένα εκπτωτικό κουπόνι ή μια κάρτα δώρου που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον μόνο κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης στο κατάστημά σας όταν όλα τα μέτρα καραντίνας τελειώσουν. Αυτό θα κρατήσει την επιχείρησή σας σε κορυφαία θέση στο μυαλό των πελατών, όταν πλέον θα επανέλθουν σε κανονικό τρόπο ζωής και θα ανυπομονούν να χαρούν τις απολαύσεις που στερήθηκαν!

3.Δωρεάν επιλογές σε παιδιά μέχρι 12 ετών

Η προσφορά για μια δωρεάν επιλογή σε παιδιά μέχρι 12 ετών μαζί με την κύρια παραγγελία είναι μια μεγάλη τακτική προσέλκυσης ιδιαίτερα οικογενειών, ειδικά με τα περισσότερα σχολεία να είναι κλειστά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, αλλά και πολλές οικογένειες δυσκολεύονται με τα οικονομικά τους λόγω του περιορισμού των εσόδων τους. Αυτή η ιδέα μπορεί να δουλέψει τόσο στις παραγγελίες για μεσημεριανό γεύμα, όσο και με τον καφέ, δίνοντας ένα σημαντικό κίνητρο για έναν γονέα να σας προτιμήσει σε σχέση με ένα άλλο κατάστημα.

4.Προκαθορισμένο μενού

Μια άλλη πιθανή τεχνική μάρκετινγκ είναι να δημιουργήσετε ένα ειδικό προκαθορισμένο μενού που απευθύνεται τόσο σε ενήλικες όσο και σε παιδιά. Η παροχή οικονομικά αποδοτικής επιλογής που είναι ιδανική για singles, ζευγάρια και όλη την οικογένεια, σε αβέβαιο χρόνο, μπορεί να βοηθήσει τους επισκέπτες να αισθάνονται πιο άνετα. Με μοναδικά μενού που αλλάζουν κάθε λίγες μέρες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε πελάτες που σας εμπιστεύονται γιατί ξέρουν ότι θα βρουν value for money επιλογές σε φαγητό και καφέ στο κατάστημά σας.

5.Να είστε κοινωνικοί και δημιουργικοί!

Παρότι ο εγκλεισμός λόγω καραντίνας έχει φέρει τον κόσμο σε απόσταση, η ώρα για να γίνετε περισσότερο κοινωνικοί από ποτέ μόλις έφτασε! Αξιοποιήστε τα εργαλεία των Social Media, εκμεταλλευτείτε το γεγονός ότι ο κόσμος βρίσκεται πολλές ώρες στο σπίτι και διοργανώστε ενδιαφέρουσες δραστηριότητες όπως live συζήτηση, παρουσίαση συνταγών, tips μαγειρικής, παιχνίδια, διαγωνισμούς ή τρέξτε ένα γκάλοπ ρωτώντας τους χρήστες τι θα θέλανε από εσάς! Γιατί όχι και σε μερικά challenges καλώντας τους επίδοξους σεφ και μπαρίστα να δημιουργήσουν από το σπίτι τις υπέροχες συνταγές σας!


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ