Κατάρρευση Thomas Cook; τέλος τα all inclusive για τους μεγαλοξενοδόχους και… στροφή στον Έλληνα τουρίστα;

2 Οκτωβρίου, 2019
Κατάρρευση Thomas Cook; τέλος τα all inclusive για τους μεγαλοξενοδόχους και... στροφή στον Έλληνα τουρίστα;
Με τι μούτρα θα γυρίσουν στον Έλληνα τουρίστα που τόσο επιδεικτικά σνόμπαραν τόσο καιρό που ίσχυε η συνεργασία με την Thomas Cook, και θα του προσφέρουν νορμάλ τιμές για να τους επισκεφθεί;

Η κατάρρευση της Thomas Cook έχει άμεσες συνέπειες στην τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας. Τα ξενοδοχεία ανήκουν στις κύριες επιχειρήσεις που πλήττονται, βλέποντας το πραγματικά τεράστιο δίκτυο της Thomas Cook να διαλύει εν μία νυκτί. Μιλάμε για ένα δίκτυο-βιομηχανία που τροφοδοτούσε σταθερά τα ξενοδοχεία της Ελλάδας με έναν σημαντικό αριθμό τουριστών. Όλο αυτό… είναι πλέον παρελθόν!

Ξενοδόχοι, οι μεγάλοι χαμένοι από την κατάρρευση της Thomas Cook

Η κατάρρευση της Thomas Cook δεν φαίνεται να είναι μια απλή υπόθεση. Αλλά μια στοχευμένη ενέργεια, που όπως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, έχει κερδισμένους και χαμένους. Χαμένοι εν προκειμένω, δεν μπορούν να είναι άλλοι από τους ξενοδόχους, οι οποίοι είναι απλήρωτοι από την 1η Αυγούστου και μετά. Η Thomas Cook μέχρι τότε είχε εξοφλήσει μόνο τους πελάτες που έμειναν στα ξενοδοχεία έως και την 31η Μαΐου 2019. Από τότε και μετά η επόμενη πληρωμή που θα έκανε ήταν την 4η Οκτωβρίου 2019. Όλο το διάστημα λοιπόν αυτό, οι πελάτες κατέθεταν τα χρήματα στους λογαριασμούς του Thomas Cook και παράλληλα από την τράπεζα δεν έβγαινε ούτε ένα ευρώ για τα ξενοδοχεία, λόγω του ότι είχαν σταματήσει οι πληρωμές.

Που είναι, ωστόσο, το 1.500.000.000,00 ευρώ που εισέπραξε ο Thomas Cook από τους πελάτες οι οποίοι πλήρωσαν το ταξίδι τους στην Thomas Cook, ενώ αυτοί είχαν σταματήσει κάθε πληρωμή προς τα ξενοδοχεία; Μήπως αυτά τα χρήματα πήραν οι τράπεζες οι οποίες είχαν μπλοκάρει τους λογαριασμούς του Thomas Cook από το μήνα Αύγουστο, με αποτέλεσμα οι ξενοδόχοι όλου του κόσμου να «εξοφλήσουν» το δάνειο του Thomas Cook προς τις τράπεζες άθελά τους;

Και τώρα οι μεγαλοξενοδόχοι θα στραφούν… στον ελληνικό λαό αναζητώντας τουρίστες;

Η μία όψη του νομίσματος είναι αυτή που αφορά το δίκιο που έχουν οι ξενοδόχοι να διαμαρτύρονται και να κατηγορούν την Thomas Cook. Ωστόσο, τώρα με τι μούτρα θα γυρίσουν στον Έλληνα τουρίστα που τόσο επιδεικτικά σνόμπαραν τόσο καιρό που ίσχυε η συνεργασία με την Thomas Cook, και θα του προσφέρουν νορμάλ τιμές για να τους επισκεφθεί; Μήπως θα ζητήσουν, πλέον, από τον ελληνικό λαό να καλύψει τη δική τους χασούρα;

Γιατί δεν είναι μυστικό ότι υπήρχαν άλλα μέτρα και σταθμά για τους ξένους τουρίστες που ερχόταν “πακέτο” από ταξιδιωτικά όπως η Thomas Cook και για τους απλούς, πλην αυτόνομους, Έλληνες τουρίστες που αναζητούσαν μάταια μια νορμάλ τιμή για να απολαύσουν τις διακοπές τους μέσα στο καλοκαίρι.

Αλλά, βλέπετε, οι νορμάλ τιμές ήταν δυσεύρετες! Διαφορές συγκλονιστικές με τιμές ούτε στο 1/20 για τους τουρίστες των πρακτορείων μέσα από πακέτα ALL INCLOUSIVE και την ίδια στιγμή, εσύ Έλληνα “τιποτένιε” τουρίστα πλήρωνε 200% πάνω επί της τιμής… και αν θέλεις! Αν δεν θέλεις, τα μεγαλοξενοδοχεία έχουν εξασφαλισμένη την “εργολαβία” με τα ξένα πρακτορεία. ή τουλάχιστον έτσι νόμιζαν…

All Inclusive πακέτα ξενοδοχείων: η “πληγή” για την Εστίαση

Το πρόβλημα με αυτή την τύπου “βιομηχανία” που έχουν στήσει οι μεγαλοξενοδόχοι με τα ξένα ταξιδιωτικά πρακτορεία δεν περιορίζεται όμως στον αποκλεισμό των Ελλήνων τουριστών λόγω των απαγορευτικών τιμών. Ο κλάδος της Εστίασης βιώνει πολύ βαθιά τις απώλειες που προκαλούνται με τα πακέτα all inclusive, με τα περιβόητα βραχιολάκια σε όλους τους τουρίστες να περιφράζουν το “κοπαδι” και να το κατευθύνουν σύμφωνα με το προαποφασισμένο σχέδιο.

Τι μπορεί να κάνει ο ιδιοκτήτης ενός καφέ, μιας ταβέρνας ή ενός εστιατορίου σε αυτή την περίπτωση; Πέρα από το να ελπίζει μπας και δραπετεύσει κάποιος από το “κοπάδι”, μπορεί να ξεκινήσει να χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο, που μια ακόμα τουριστική σεζόν πέρασε στα αζήτητα επειδή η μανία κάποιων να φάνε όλη την “πίτα” είναι ανελέητη;

Και τώρα τι μέλλει γενέσθαι;

Η κατάρρευση της Thomas Cook και οι συνέπειες που φέρνει στον ξενοδοχειακό κλάδο είναι ένα καλό παράδειγμα-μάθημα για όλους τους επιχειρηματίες του τουρισμού ότι οφείλουν πάνω απ’ όλα να σέβονται το ίδιο το “προϊόν” που προσφέρουν. Η τουριστική δύναμη της Ελλάδας είναι τεράστια και μπορεί να συντηρήσει και να στηρίξει όλο το φάσμα των επιχειρήσεων που κινούνται γύρω από αυτές. Ο τουρίστας πρέπει να αντιμετωπίζεται το ίδιο, είτε έρχεται από το εξωτερικό είτε είναι ντόπιος, με τον ίδιο σεβασμό στα χρήματα που πληρώνει και τις υπηρεσίες που αξίζει να λάβει. Οτιδήποτε άλλο πέρα από αυτό, πρέπει να το παραδεχτούμε ότι είναι μια μεγάλη απάτη. Μια απάτη απέναντι στον εαυτό μας…

Εγγραφή Μέλους ΔΩΡΕΑΝ – Κατάστημα Εστίασης/Διασκέδασης

Αγαπητέ επισκέπτη σε προσκαλούμε να εγγραφείς ως μέλος του ΠΑΣΚΕΔΙ. Μαζί μπορούμε να πετύχουμε πολλά. Τα 35.000 μέλη μας το ξέρουν. Γίνε κι εσύ μέλος!

Αν είσαι ήδη μέλος επέλεξε: Σύνδεση

Αν δεν είσαι μέλος μπορείς να εγγραφείς ΔΩΡΕΑΝ τώρα: Εγγραφή

Έχοντας την ιδιότητα του καταστηματάρχη υγειονομικού ενδιαφέροντος μπορείς να εγγραφείς ως μέλος του ΠΑΣΚΕΔΙ εντελώς ΔΩΡΕΑΝ

Αναλυτικότερα τα προνόμια των μελών εδώ.

Θέλεις να μαθαίνεις πρώτος όλα τα νέα πάνω στην εστίαση, τον κλάδο της φιλοξενίας και τον τουρισμό; Θέλεις να ξέρεις όλα τα νέα που θα απογειώσουν την επιχείρησή σου;

Ακολούθησε τώρα το ΠΑΣΚΚΕΔΙ στα social media και μείνει διαρκώς online!

Κάντε like στο Facebook, ή follow σε Instagram & twitter!


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ