Instagram Μάρκετινγκ για Εστιατόρια

29 Νοεμβρίου, 2020
instagram
Μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε το Instagram για να αυξήσετε την αλληλεπίδραση και τις παραγγελίες των πελατών ακολουθώντας αυτά τα απλά βήματα. Αυτός ο οδηγός περιλαμβάνει τις βέλτιστες πρακτικές του Instagram από επαγγελματίες υπηρεσιών εστίασης και ειδικούς στα social media σχετικά με τον τρόπο χρήσης του Instagram, τον τρόπο δημιουργίας του προφίλ σας στο Instagram, hashtags για φαγητά, hashtags για εστιατόρια, και πολλές άλλες ακόμα συμβουλές και μυστικά στο Instagram για online επιτυχία!

Τι είναι το Instagram;

Το Instagram είναι μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης και κοινοποίησης φωτογραφιών και βίντεο, που ξεκίνησε το 2010 και ανήκει στο Facebook. Οι Chefs μπορούν να ανεβάζουν φωτογραφίες ή βίντεο στο Instagram και να τα μοιράζονται με τους ακόλουθούς τους (followers). Μπορούν επίσης να δουν, να σχολιάσουν, και να κάνουν like (να πατήσουν «Μου αρέσει») σε αναρτήσεις που μοιράζονται οι φίλοι τους.

Σήμερα, το Instagram και το Facebook είναι οι κορυφαίες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Αυτές οι πλατφόρμες είναι απαραίτητες για να συνδεθείτε με άτομα απ’ όλο τον κόσμο, να αποκτήσετε περισσότερη προβολή και να χτίσετε το δικό σας brand. Καθιστούν δυνατή την κοινή χρήση συνταγών, συμβουλών και προσωπικών εμπειριών με τον κόσμο. Μπορεί επίσης να είναι διασκεδαστικό να δημιουργήσετε και να κοιτάξετε πίσω για να θυμηθείτε τη δική σας δουλειά.

How to use Instagram for Restaurants & Chefs

1. Δημιουργήστε το προφίλ σας στο Instagram

Το πρώτο πράγμα για να ξεκινήσετε με το Instagram περιλαμβάνει τη δημιουργία του λογαριασμού σας. Ακολουθούν 7 βήματα & συμβουλές για να δημιουργήσετε με επιτυχία έναν λογαριασμό:
  1. Δημιουργήστε τον λογαριασμό σας στο Instagram προσθέτοντας το email σας και τον κωδικό πρόσβασης της προτίμησής σας. Ξεκινήστε από εδώ.
  2. Προσθέστε το ψευδώνυμο του Λογαριασμού σας: Αυτό είναι το «όνομά» σας στο Instagram και θα πρέπει να είναι μοναδικό ανάλογα το τι σχετίζεται ο λογαριασμός. Για εστιατόρια χρησιμοποιείστε το όνομα του εστιατορίου, και για τους chefs χρησιμοποιήστε Chef_όνομα ή Chef_σπεσιαλιτέ.
  3. Ανεβάστε την φωτογραφία προφίλ του λογαριασμού σας. Αυτή θα μπορούσε να είναι η εικόνα του εστιατορίου σας ή μια χαρακτηριστική δική σας φωτογραφία ως Chef..
  4. Αφιερώστε χρόνο στο ΒIO σας: Αυτό είναι μια περίληψη του περιεχομένου του λογαριασμού σας στο Instagram, συμπεριλαμβανομένων των σχετικών hashtags (#). Το BIO σας είναι μια αναπαράσταση της #κεντρικήςιδέας σας.
  5. Προσθέστε τα δικά σας κουμπιά παρότρυνσης για δράση (call-to-action buttons): Πρόκειται για γρήγορες συντομεύσεις για ενέργειες όπως μηνύματα, email, και κλικ για τα πιο χρήσιμα του εστιατορίου.
  6. Ανεβάστε τα εξώφυλλα των ιστοριών σας: Δεδομένου ότι θα επισημαίνετε ορισμένες ιστορίες στο Instagram, μια βέλτιστη πρακτική είναι να ομαδοποιήσετε τις ιστορίες ανά κατηγορίες.

2. Τελειοποιήστε την στρατηγική περιεχομένου σας

Το Instagram έχει γίνει μια βασική πλατφόρμα στον κλάδο της Εστίασης λόγω των αισθητικών πλεονεκτημάτων της πλατφόρμας για Chef και ιδιοκτήτες εστιατορίων. Κάθε φωτογραφία πιάτου, chef, εστιατορίου πρέπει να πληροί τις ακόλουθες οδηγίες για να αυξήσει τον αριθμό των χρηστών που είδαν την ανάρτηση και την αλληλεπίδραση τους.:

  1. Βάλτε στόχο να εμπνέετε με κάθε δημοσίευση: Εάν ανταγωνίζεστε στον κλάδο της εστίασης, οι αισθήσεις των πελατών πρέπει να προσελκύονται μέσω των αναρτήσεών σας. Παρασύρετε τους πελάτες σας δημοσιεύοντας λαχταριστές φωτογραφίες.
  2. Να είστε συνεπείς με την εμφάνιση και την αίσθηση που θέλετε να περάσετε: Η συνέπεια είναι το κλειδί στο Instagram. Αυτό επιτρέπει στους θαυμαστές σας να περιμένουν περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και αλληλεπίδρασης.
  3. Μόνο ποιοτικό περιεχόμενο αναρτήσεων: Κάθε ανάρτηση στη ροή ειδήσεών σας (news feed) πρέπει να αποτελείται από υψηλής ποιότητας εικόνα ή βίντεο. Αλληλεπίδραση για συνηθισμένες αναρτήσεις και διαφημίσεις εξαρτώνται από το πόσο ευχάριστη οπτικά είναι η ανάρτηση. Δε χρειάζεται επαγγελματική κάμερα ή φωτογράφιση, καθώς οι περισσότεροι chefs φωτογραφίζουν το πιάτο τους με το smartphone τους. Για να ξεκινήσετε, δείτε ΔΩΡΕΑΝ το πιο πρόσφατο σεμινάριό μας για τη Φωτογράφιση Φαγητού
  4. Μοιραστείτε τις συνταγές σας: Το περιεχόμενο με φαγητά κυριαρχεί στο Instagram και μια τακτική βέλτιστης πρακτικής από πολλούς Chefs για να αυξηθούν οι θαυμαστές είναι να μοιράζεστε τις συνταγές σας. Εάν πρόκειται για οικογενειακό μυστικό, κανένα πρόβλημα.
  5. Δημοσιεύστε αυτό που θέλουν οι ακόλουθοί σας: Μην δημοσιεύετε αυτό που θέλετε εσείς να δημοσιεύσετε, αλλά ρωτώντας τι θέλει το κοινό σας, δημοσιεύστε αυτό. Μερικοί θαυμαστές δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για εκδηλώσεις ή για τη διαρρύθμιση της τραπεζαρίας.
  6. Δείξτε το πρόσωπό σας: Οι άνθρωποι θέλουν να δουν ποιος είναι πίσω από τις συνταγές. Δημοσιεύστε μια φωτογραφία ή ένα βίντεο του εαυτού σας και του προσωπικού της επιχείρησή σας κάθε τόσο, με μερικά ενδιαφέροντα γεγονότα.
  7. Δημοσιεύστε περιεχόμενο θαυμαστών: Αυτό είναι γνωστό ως Περιεχόμενο Δημιουργημένο από τον Χρήστη (UGC) και συνιστάται από το πολλούς χρήστες του Instagram. Λένε «ο Chef εμπνέει την κοινότητα και η κοινότητα εμπνέει τον Chef». Θυμηθείτε να δίνετε τα εύσημα στον πραγματικό δημιουργό της ανάρτησης κάθε φορά..

Υπάρχουν 2 στιλ φωτογραφίας που λειτουργούν καλύτερα στον τομέα της φιλοξενίας, συγκεκριμένα:

  • Ρεπορτάζ (Reportage): Για οπτική αλήθεια και γενική επικοινωνία. Το στιλ Ρεπορτάζ (αληθινό, αυθεντικό, αυτή τη στιγμή) κάνει το μήνυμα σχετικό για τους Chefs, αποδεικνύοντας ότι κατανοούμε τον κόσμο τους και την πραγματική  κουζίνα.
  • Φυγή (Escapism): Για φωτογραφίες πιάτων. Προσελκύστε τους πελάτες και τους Chefs στη συνταγή σας και στις αναρτήσεις για το μενού λέγοντας ιστορίες γύρω από το πιάτο.

ΠΗΓΗ


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ