Η μπύρα από τη Θεσσαλονίκη που ετοιμάζεται να κάνει…σκνίπα τον Καναδά

14 Οκτωβρίου, 2021
beer-labels

από Λίνα Τσιρέκα

Το 40% της παραγωγής της Πρότυπης Μικροζυθοποϊας Θεσσαλονίκης κατευθύνεται στο εξωτερικό – Επόμενος σταθμός ο Καναδάς, σκανάρει και τη Ρωσία

Όταν τρεις φίλοι, κουμπάροι και συνεργάτες ξεκίνησαν να παρασκευάζουν τη δική τους μπίρα στο σπίτι δεν μπορούσαν να φανταστούν πως μέσα σε λίγα χρόνια θα είχαν τη δική τους μικροζυθοποιεία και τα προϊόντα τους θα ταξίδευαν εκτός των ελληνικών συνόρων.

Ο λόγος για την Πρότυπη Μικροζυθοποϊα Θεσσαλονίκης που διαθέτει τις ετικέτες «Sknipa» και «Salonikia Beer» και ενισχύει συνεχώς την προϊοντική της γκάμα.

Οι δημιουργοί της ζυθοποιίας Άγγελος Κανιατσάκης, Γιώργος Χαριτίδης και Γιώργος Γκουτζιούρης έχουν βάλει ως στόχο τη σταθερή ποιότητα των προϊόντων τους, χρησιμοποιώντας αγνά υλικά της ελληνικής φύσης αλλά και ελληνικά μηχανήματα για την επεξεργασία τους.

Για την τριμελή ομάδα που λατρεύει τη μπίρα και επιθυμία της είναι να πειραματίζεται  σε νέες συνταγές οι αγορές εκτός Ελλάδας αποτελούν ένα από τα βασικά ατού, το οποίο ενισχύεται συνεχώς, κεντρίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τον ουρανίσκο όσων τη δοκιμάζουν.  Μέσα στο μήνα θα κάνει πρεμιέρα σε κάβες στον Καναδά, ενώ ήδη έχει καλές επιδόσεις στην αγορά της Αμερικής και συγκεκριμένα στην Καλιφόρνια και τη Νέα Υόρκη όπου μέσω συνεργατών έχει παρουσία σε εστιατόρια, κυρίως ελληνικά.

Είναι χαρακτηριστικό πως περίπου το 30% της συνολικής παραγωγής της που αγγίζει τα 700 hl, κατευθύνεται στην αγορά της Αμερικής. Η θεσσαλονικιώτικη μικροζυθοποοιία ξεκίνησε το ταξίδι της στην Κύπρο και ακολούθησαν η Βουλγαρία η Ολλανδία, και η Αμερική. Αυτό το διάστημα σκανάρει την αγορά της Ρωσίας προκειμένου να ανοίξει φτερά και για την εν λόγω χώρα, που έχει, ωστόσο,  τις δικές της ιδιαιτερότητες και δυσκολίες.

Συνολικά οι εξαγωγές της μικροζυθοποοιίας αποτελούν το 40% της συνολικής παραγωγής της, γεγονός που καταδεικνύει την έντονη εξωστρέφεια που έχει κατορθώσει να αποκτήσει μέσα στα λίγα χρόνια ζωής της, δεδομένου πως η εταιρεία ξεκίνησε την πορεία της το 2015.

Έρχεται η Salonikia Weiss

Η ‘Salonikia’, αποκτά ένα ακόμη… αδερφάκι καθώς προστίθεται το 8ο σήμα της οικογενείας. Πρόκειται για τη Salonikia Beer, η οποία είναι Weiss. Όπως εξηγεί μιλώντας στη Voria.gr, ο Άγγελος Κανιατσάκης, ένας εκ των ιδρυτών της εταιρείας, το νέο σήμα θα παρουσιαστεί στο Thessaloniki Beer Festival 2021, που θα πραγματοποιηθεί στο περίπτερο 16 της ΔΕΘ από τις 14 έως τις 17 Οκτωβρίου.

Οι επισκέπτες του φεστιβάλ θα έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν και τη βαρελίσια Salolikia Nipa, που δημιουργήθηκε ειδικά για τη διοργάνωση. H Πρότυπη Μικροζυθοποϊα Θεσσαλονίκης δημιουργεί επετειακές μπύρες αλλά και μπύρες άλλων brands.

 

ΠΗΓΗ


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ