ΕΟΤ: Ξεκινά καμπάνια για τη Χαλκιδική – Σε εκκρεμότητα οι αποζημιώσεις στη Χαλκιδική

19 Ιουλίου, 2019
ΕΟΤ: Ξεκινά καμπάνια για τη Χαλκιδική – Σε εκκρεμότητα οι αποζημιώσεις στη Χαλκιδική
Λήψη άμεσων μέτρων για την αποκατάσταση της εικόνας της Χαλκιδικής και στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή, ζήτησαν ο υπουργός Χάρης Θεοχάρης

ΕΟΤ: Ξεκινά καμπάνια για τη Χαλκιδική – Σε εκκρεμότητα οι αποζημιώσεις στη Χαλκιδική

Λήψη άμεσων μέτρων για την αποκατάσταση της εικόνας της Χαλκιδικής και στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή, ζήτησαν ο υπουργός Χάρης Θεοχάρης και ο υφυπουργός Μάνος Κόνσολος από τον γ.γ Κωνσταντίνο Τσέγα και τον πρόεδρο του EOT, Χαράλαμπο Καρίμαλη.

Οι αποφάσεις που ελήφθησαν και οι ενέργειες που δρομολογήθηκαν, στοχεύουν στην ανάδειξη της Χαλκιδικής, την προβολή της, την ενημέρωση ξένων αγορών για την περιοχή, την περαιτέρω παρουσία της σε μέσα ενημέρωσης και διαφημιστικές καμπάνιες.

Στο πλαίσιο αυτό, θα ξεκινήσει άμεσα ενημέρωση μέσω των υπηρεσιών EOT Εξωτερικού των Tour Operators γειτονικών και άλλων αγορών, οι οποίοι έχουν προγράμματα για τη Χαλκιδική και με αυτούς ο EOT έχει σε εξέλιξη ενέργειες συνδιαφήμισης, να ενισχύσουν άμεσα την προβολή της Χαλκιδικής.

Από τον Αύγουστο θα ξεκινήσει καμπάνια οκτώ εβδομάδων σε Μιλάνο και Ρώμη με προβολή βίντεο για τη Χαλκιδική σε σταθμούς μετρό και σε λεωφορεία. Επίσης, θα υπάρχει ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα των Υπηρεσιών EOT Εξωτερικού για την προβολή της Χαλκιδικής σε τοπικά Μέσα Ενημέρωσης των αγορών της αρμοδιότητάς τους το τρίτο δεκαήμερο του Αυγούστου μέχρι το τέλος του έτους. Στην ήδη εγκεκριμένη διαδικτυακή διαφημιστική προβολή από το/08/2019 μέσω του δικτύου OATH – VerizonMedia, σε Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Δανία, Γαλλία, ΗΠΑ, Αγγλία, Γερμανία, θα συμπεριληφθεί και προβολή της Χαλκιδικής, ενώ το ίδιο θα γίνει και στο Newsletter του EOT 2/8/19, το οποίο αποστέλλεται απευθείας με mail σε περίπου 20.000 αποδέκτες και αναρτάται στα social media του EOT.

Εκκρεμότητα οι αποζημιώσεις

Πέρα από ανάλογες ενέργειες προβολής, ωστόσο, είναι σημαντικό να αποκατασταθούν πρωτίστως οι επιχειρήσεις εστίασης στη Χαλκιδική που επλήγησαν από τον φονικό τυφώνα. Σκοπός της διαφημιστικής προβολής εξάλλου είναι το να προσελκύσει κόσμο που θα έχει να επισκεφτεί ανοιχτά και ασφαλή καταστήματα. Διαφορετικά βρισκόμαστε μπροστά σε ένα ορατό κίνδυνο για μεγάλες απώλειες σε μία από τις ζωτικότερες τουριστικές ζώνες της βόρειας Ελλάδας…

Εγγραφή Μέλους ΔΩΡΕΑΝ – Κατάστημα Εστίασης/Διασκέδασης

Αγαπητέ επισκέπτη σε προσκαλούμε να εγγραφείς ως μέλος του ΠΑΣΚΕΔΙ. Μαζί μπορούμε να πετύχουμε πολλά. Τα 35.000 μέλη μας το ξέρουν. Γίνε κι εσύ μέλος!

Αν είσαι ήδη μέλος επέλεξε: Σύνδεση

Αν δεν είσαι μέλος μπορείς να εγγραφείς ΔΩΡΕΑΝ τώρα: Εγγραφή

Έχοντας την ιδιότητα του καταστηματάρχη υγειονομικού ενδιαφέροντος μπορείς να εγγραφείς ως μέλος του ΠΑΣΚΕΔΙ εντελώς ΔΩΡΕΑΝ

Αναλυτικότερα τα προνόμια των μελών εδώ.

Θέλεις να μαθαίνεις πρώτος όλα τα νέα πάνω στην εστίαση, τον κλάδο της φιλοξενίας και τον τουρισμό; Θέλεις να ξέρεις όλα τα νέα που θα απογειώσουν την επιχείρησή σου;

Ακολούθησε τώρα το ΠΑΣΚΚΕΔΙ στα social media και μείνει διαρκώς online!

Κάντε like στο Facebook, ή follow σε Instagram & twitter!


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ