Τα σχέδια της Dr Schär για να ενισχύσει την ελληνική αγορά τροφίμων χωρίς γλουτένη

23 Οκτωβρίου, 2021
4_desktop

ην ενίσχυση της αγοράς τροφίμων χωρίς γλουτένη ποντάρει η νέα καμπάνια της Dr Schär, η οποία έχει ως στόχο να ενημερωθεί ο κόσμος για τη νόσο της κοιλιοκάκης, της δυσανεξίας δηλαδή στη γλουτένη.

Σε χθεσινή εκδήλωση της εταιρείας, όπου μεταξύ άλλων παρευρέθησαν ο γαστρεντερολόγος Γ. Μάντζαρης, ο διαιτολόγος/διατροφολόγος Ε. Ζουμπανέας, η Έλλη Κοκκίνου και εκπρόσωποι των Συλλόγων για την Κοιλιοκάκη, ο Μάρκος Χαραλαμπόπουλος, key account manager της Dr Schär για Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία και Ισραήλ, ανέφερε ότι «οι εγνωσμένοι πάσχοντες στην Ελλάδα είναι γύρω στους 8.000, αλλά υπολογίζουμε ότι είναι περίπου 80.000-100.000, η πλειοψηφία του κόσμου δεν έχει διαγνωστεί».

Καμπάνια

Πρόσθεσε ότι «εκεί αποσκοπεί και η καμπάνια μας, να ενημερωθεί ο κόσμος αν κάποια συμπτώματα που έχει οφείλονται στη γλουτένη. Στο πλαίσιο της καμπάνιας μας θα γίνουν ενημερώσεις και σε δήμους και σε σχολεία. Η κοιλιοκάκη όταν διαγνωστεί έχει μία πολύ εύκολη λύση που αφορά σε προϊόντα χωρίς γλουτένη. Ο πάσχων βλέπει πολύ σύντομα τρομερή βελτίωση στην ποιότητα ζωής του. Τα προϊόντα που υπάρχουν στην αγορά καλύπτουν όλες τις ανάγκες».

Σημείωσε δε ότι «υπάρχει και μία αποζημίωση από τον ΕΟΠΠΥ για τους επίσημα πάσχοντες από κοιλιοκάκη, η οποία είναι 100 ευρώ για τους ενήλικες και 150 ευρώ για τους ανήλικους».

Πού βρίσκονται τα προϊόντα

Αναφορικά με τα προϊόντα της Dr Schär, ο κ. Χαραλαμπόπουλος υπογράμμισε ότι στην ελληνική αγορά υπάρχουν περίπου 100 κωδικοί Schär gluten free -που διανέμονται μέσω της Greenbay- οι οποίοι είναι τοποθετημένοι σε όλες σχεδόν τις μεγάλες αλυσίδες retail, μεταξύ άλλων ΑΒ Βασιλόπουλος, Σκλαβενίτης, My Market κ.ά.

Ισχυρή παρουσία στην κατηγορία του ψωμιού

Σε επίπεδο κατηγοριών ο κ. Χαραλαμπόπουλος υπογράμμισε ότι «τα ψωμιά είναι η πιο δυνατή μας κατηγορία. Είναι μία κατηγορία στην οποία έχουμε πολύ υψηλή τεχνογνωσία», ενώ συμπλήρωσε ότι «έχουμε ακόμη έχουμε πάρα πολλά σνακ, και αλμυρά και γλυκά, τα οποία δεν υστερούν σε τίποτα σε σχέση με τα συμβατικά προϊόντα. Κατά τη διάρκεια των ετών, τα προϊόντα μας έχουν βελτιωθεί πολύ και από θρεπτικής άποψης. Αποφεύγουμε φοινικέλαια, αλάτι, ζάχαρη, κοιτάζουμε να βελτιώσουμε και το προϊόντικό προφίλ».

Μερίδιο αγοράς 47%

Στην αγορά των προϊόντων χωρίς γλουτένη η εταιρεία κατέχει ένα πολύ σημαντικό μερίδιο αγοράς. Όπως ανέφερε ο CEO της Greenbay, Ευθύμης Τσιμπίδης, «αυτό που κάνουμε τώρα είναι να ενισχύουμε το brand awareness της εταιρείας σε μία αγορά όπου κατέχει ένα μερίδιο αγοράς 47%».

Ο κ. Τσιμπίδης θυμήθηκε ότι «η Dr Schär μάς πλησίασε το 2014. Ξεκινήσαμε με την κατάψυξη που έχει πάει εξαιρετικά καλά -πρέπει να είμαστε η Νο 2 χώρα μετά την Ιταλία- στο ψωμί πουλάμε χιλιάδες τεμάχια την εβδομάδα. Κάθε Δευτέρα φέρνουμε γύρω στις 60 παλέτες από όλους τους κωδικούς, εκ των οποίων οι 20 αφορούν σε κωδικούς στο ψωμί».

Εστίαση και ξενοδοχεία

Από την πλευρά του ο κ. Χαραλαμπόπουλος σημείωσε ότι «τα προϊόντα Schär είναι σχεδόν σε όλες τις αλυσίδες retail, σε όλη την Ελλάδα. Και εκτός από σημεία retail, έχουμε παρουσία σε καταστήματα εστίασης, σε τουριστικές επιχειρήσεις. Έχουμε εξειδικευμένες κατηγορίες προϊόντων σε μικρές μερίδες που απευθύνονται για τα πρωινά ξενοδοχείων. Τώρα τελευταία έχουμε δημιουργήσει και μικρά stands με μικρές συσκευασίες on the go προϊόντων δίπλα στα ταμεία των σημείων πώλησης».

Συνεχίζεται η ανοδική πορεία

Σχετικά με την πορεία της εταιρείας ανέφερε ότι «μέσα στην πανδημία όλες οι επιχειρήσεις τροφίμων πήγαν καλά, καθώς ήταν μία από τις ελάχιστες δραστηριότητες που λειτουργούσαν ανελλιπώς ακόμη και την περίοδο των lockdowns. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η αύξηση στα άλευρα, καθώς πολύς κόσμος έφτιαχνε ψωμί στο σπίτι του. Τα αλεύρια της εταιρείας είναι πολύ καλά και εύχρηστα στη χρήση. Και τη φετινή χρονιά συνεχίζεται η ανοδική μας πορεία».

Ο όμιλος Dr Schär έχει παρουσία σε σχεδόν 100 χώρες σε όλο τον κόσμο. Μάλιστα σε 11 χώρες διαθέτει 18 εργοστάσια και πιο συγκεκριμένα σε Ευρώπη (Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία, Ισπανία, Γαλλία, Ην. Βασίλειο, Ρωσία), ΗΠΑ, Λ. Αμερική (Βραζιλία, Αργεντινή) και Τουρκία. Με 1.467 εργαζομένους ο όμιλος εμφάνισε πέρυσι έσοδα περί τα 400 εκατ. ευρώ.


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ