Δέκα πράγματα που κάνει ένας πετυχημένος restaurant manager για το εστιατόριό του

30 Οκτωβρίου, 2018
Δέκα πράγματα που κάνει ένας πετυχημένος restaurant manager για το εστιατόριό του
Η αποτελεσματική διαχείριση ενός εστιατορίου (restaurant management) σημαίνει διάφορες προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν

Δέκα πράγματα που κάνει ένας πετυχημένος restaurant manager για το εστιατόριό του

Η αποτελεσματική διαχείριση ενός εστιατορίου (restaurant management) σημαίνει διάφορες προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν: δημόσιες σχέσεις, απογραφή, εκπαίδευση προσωπικού και ΚΥΡΙΩΣ, εξυπηρέτηση πελατών. Γι’ αυτό και πολλές φορές ένας ιδιοκτήτης εστιατορίου πρέπει να «ντυθεί» και διαχειριστής, αν δεν μπορεί να διαθέτει ξεχωριστή θέση γι’ αυτό το ηγετικό πόστο.

Είτε έτσι, είτε αλλιώς, ένας ισχυρός διαχειριστής είναι ένα ουσιαστικό συστατικό ενός επιτυχημένου εστιατορίου -αυτός ή αυτή είναι συνήθως ο άνθρωπος που χειρίζεται τόσο το προσωπικό όσο και τα ζητήματα πελατών. Ποια είναι τα δέκα πράγματα που πρέπει να έχει σε άμεση προτεραιότητα ένας πετυχημένος restaurant manager;

Ο πελάτης είναι πάντα σωστός

Πάντα. Κλισέ, αλλά ισχύει. Είναι ο «χρυσός» κανόνας οποιασδήποτε επιχείρησης. Ακόμη και αν διαφωνείτε με την καταγγελία ενός πελάτη, ο τρόπος με τον οποίο χειρίζεστε την κατάσταση θα καθορίσει εάν ο πελάτης θα επανέλθει.

Οι προσδοκίες πρέπει να είναι σαφείς

Από το waitstaff στο προσωπικό της κουζίνας, η εξεύρεση του καλύτερου ατόμου για κάθε ρόλο θα βοηθήσει το εστιατόριο σας να λειτουργεί ομαλά. Ο καθένας από την είσοδο μέχρι την κουζίνα πρέπει να έχει έναν ρόλο και να τον υλοποιεί τέλεια.

Διαφήμιση-Διαφήμιση-Διαφήμιση

Η διαφήμιση είναι ένα μεγάλο μέρος της διαχείρισης των εστιατορίων και στις μέρες μας όταν λέμε διαφήμιση εννοούμε digital marketing. Η κοινωνική δικτύωση μέσα από Social Media και Google Ads προσφέρει έναν αρκετά safe τρόπο διαφήμισης για την προώθηση του εστιατορίου σας, αν φυσικά ασχοληθείτε σοβαρά με αυτό ή αναθέσετε τη διαχείριση σε κατάλληλα άτομα.

Έσοδα-έξοδα

Καθημερινός έλεγχος στα ποσά που έρχονται σε σχέση με το ποσό των μετρητών που εξέρχονται από την επιχείρησή σας σημαίνει παρακολούθηση σε καθημερινή, εβδομαδιαία και μηνιαία βάση. Εάν δεν καταλαβαίνετε αυτή τη βασική ιδέα των οικονομικών του εστιατορίου, θα βρεθείτε σε μεγάλο οικονομικό κίνδυνο…

Πες το μ’ ένα μενού!

Δοκιμάστε ένα ή περισσότερα πακέτα προσφορών ή fix μενού συγκεκριμένες μέρες που ταιριάζουν καλύτερα στην πελατεία σας. Εξερευνήστε το κοινό σας και διαμορφώστε ελκυστικά πακέτα που θα δώσουν την ευκαιρία στο κοινό να δοκιμάσει το μενού σας και να σας προσθέσει στις προτιμήσεις του από εδώ και πέρα.

Διεύρυνση πωλήσεων

Μια ημερήσια έκθεση ανασκόπησης επιτρέπει στον restaurant manager να δημιουργήσει το ιστορικό της επιχείρησης. Μπορεί να βοηθήσει στην ανάλυση των τάσεων των πωλήσεων, του κόστους μισθοδοσίας, του αριθμού των πελατών και άρα, στην πρόβλεψη μελλοντικών πωλήσεων.

Χρησιμοποιήστε ένα σύστημα POS

Τα συστήματα POS (Point of Sales) επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες εστιατορίων να παρακολουθούν εύκολα τις πωλήσεις, τις ταμειακές ροές και την απογραφή τροφίμων. Αυτό μπορεί να απλοποιήσει σημαντικά την καθημερινή διαχείριση των εστιατορίων και να βοηθήσει στη μείωση του κόστους των τροφίμων και την μισθοδοσία, καθώς και στην παρακολούθηση της δημοτικότητας των στοιχείων του μενού.

Ενημερώστε το μενού σας

Η τιμή των τροφίμων μπορεί να αλλάξει συχνά, έτσι το κόστος λειτουργίας της επιχείρησής σας θα μεταβληθεί επίσης. Είναι σημαντικό τα μενού εστιατορίων να έχουν τιμές που διατηρούν το κόστος των τροφίμων χαμηλό, αλλά και τα κέρδη του καταστήματος υψηλά.

Μικρά βήματα για εξοικονόμηση χρημάτων

Η μετάβαση σε ενεργειακά αποδοτικούς λαμπτήρες και βρύσες χαμηλής ροής είναι δύο μόνο τρόποι με τους οποίους τα εστιατόρια μπορούν να εξοικονομήσουν χρήματα από το πουθενά. Για να μην αναφέρουμε καν την αξιοποίηση του περιβάλλοντος, που επίσης μπορεί να δώσει πολλά.

Η κατώτατη γραμμή

Η διαχείριση ενός εστιατορίου συνεπάγεται πολλές διαφορετικές ευθύνες, από τη μίσθωση και την εκτόξευση έως την παρακολούθηση των πωλήσεων και τη βασική λογιστική. Υπάρχουν πολλά διαθέσιμα εργαλεία για να διευκολύνετε τη διαχείριση ενός εστιατορίου και ένας καλός restaurant manager είναι σε θέση να αναθέτει εργασίες και να γνωρίζει πότε να ζητήσει βοήθεια.

του Αντώνη Καραμπουρνιώτη

Εγγραφή Μέλους ΔΩΡΕΑΝ – Κατάστημα Εστίασης/Διασκέδασης

Αγαπητέ επισκέπτη σε προσκαλούμε να εγγραφείς ως μέλος του ΠΑΣΚΕΔΙ. Μαζί μπορούμε να πετύχουμε πολλά. Τα 35.000 μέλη μας το ξέρουν. Γίνε κι εσύ μέλος!

Αν είσαι ήδη μέλος επέλεξε: Σύνδεση

Αν δεν είσαι μέλος μπορείς να εγγραφείς ΔΩΡΕΑΝ τώρα: Εγγραφή

Έχοντας την ιδιότητα του καταστηματάρχη υγειονομικού ενδιαφέροντος μπορείς να εγγραφείς ως μέλος του ΠΑΣΚΕΔΙ εντελώς ΔΩΡΕΑΝ

Αναλυτικότερα τα προνόμια των μελών εδώ.

Θέλεις να μαθαίνεις πρώτος όλα τα νέα πάνω στην εστίαση, τον κλάδο της φιλοξενίας και τον τουρισμό; Θέλεις να ξέρεις όλα τα νέα που θα απογειώσουν την επιχείρησή σου;

Ακολούθησε τώρα το ΠΑΣΚΚΕΔΙ στα social media και μείνει διαρκώς online!

Κάντε like στο Facebook, ή follow σε Instagram & twitter!


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές – Αποκλειστικές υπηρεσίες για καταστήματα ΚΥΑ – Πιστοποιημένος φορέας αδειών δημόσιας εκτέλεσης μουσικής με αναγνώριση από τον ΟΠΙ.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ


Ενισχύστε την προσπάθειά μας!

ΔΩΡΕΑΝ Εγγραφή μέλους