Tο brunch εδραιώθηκε στην ελληνική αγορά εστίασης και πλέον προσφέρεται από ουκ ολίγα εστιατόρια και ξενοδοχεία της χώρας. Ποιες κινήσεις χρειάζονται, για να ξεχωρίσει κανείς στον ανταγωνισμό;

Αν το 2019 ήταν η χρονιά που μπήκαν δυναμικά στο προσκήνιο τα plant based πιάτα σε όλες τις κατηγορίες εστίασης, το 2020 αναμένεται να αποτελέσει τη χρονιά του… ολοήμερου πρωινού. Ο συνδυασμός πρωινού και μεσημεριανού, που καθιερώθηκε τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα με τον αγγλικό όρο brunch, έχει ήδη καταλάβει τον δικό του χώρο του στις διατροφικές μας συνήθειες. Ο όρος προέκυψε από τον συνδυασμό των λέξεων breakfast και lunch κι έχει μακρόχρονη ιστορία άνω των 100 ετών. Οι ρίζες του βρίσκονται στη Βρετανία του 19ου αιώνα, ωστόσο ως φαινόμενο «αντρώθηκε» στις ΗΠΑ, κατά τη διάρκεια του Μεσοπολέμου και συγκεκριμένα τη δεκαετία του ’30. Ο Κωνσταντίνος Τζούμας, στο βιβλίο του «Complete Unknown», όπου περιγράφει τα όσα –απίστευτα- έζησε στη Νέα Υόρκη τη δεκαετία του ’70, αναφέρει συχνά τον όρο brunch, πράγμα που δείχνει πόσο συνηθισμένη διαδικασία ήταν το συγκεκριμένο γεύμα στη μητρόπολη του κόσμου ήδη από εκείνη την περίοδο.

Τώρα μας έρχεται, ξανά από τις ΗΠΑ, κι ο όρος brinner που -καλά φαντάζεστε- πρόκειται για τη μείξη του breakfast με το dinner, με τις διαχωριστικές γραμμές μεταξύ των ημερήσιων γευμάτων και τι υποτίθεται πως πρέπει να τρώμε και πότε να έχουν θολώσει για τα καλά. Οι μεγαλύτερες αλυσίδες εστίασης στην Αμερική ανανεώνουν φέτος τα brunch μενού τους και μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις τα προσφέρουν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Εξ ου και το νέο trend που μας προέκυψε. Προτού, πάντως, φτάσουμε να τρώμε πρωινό τη νύχτα, θα πρέπει να παραδεχτούμε το γεγονός ότι το brunch εδραιώθηκε στην ελληνική αγορά εστίασης και πλέον προσφέρεται από ουκ ολίγα εστιατόρια και ξενοδοχεία της χώρας.
Κι αυτό, σε καθημερινή βάση!

Η τοπική γαστρονομία είτε η ένταξη τοπικών συνταγών στο μενού μπορεί να κάνει θαύματα και ιδίως στο brunch.

Πολλά τα οφέλη

Ένα brunch μενού προσφέρει πολλές δυνατότητες, καθώς μπορεί να συμπεριλάβει πολλές συνταγές με πιο υγιεινά χαρακτηριστικά και υλικά, τα οποία όντως μπορούν να κερδίσουν κοινό και να σερβίρονται σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Στο brunch, την ίδια ώρα μπορεί να συνδυάζεται το γλυκό με το αλμυρό, τα βότανα και τα μπαχαρικά και να δημιουργούνται πιάτα που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στους πελάτες. Άλλο σημαντικό «όπλο» είναι ο συνδυασμός του brunch με το τσάι ή τον καφέ, ανοίγοντας τον δρόμο για διεύρυνση των ωρών λειτουργίας της κουζίνας και συνεπώς διεύρυνση των εσόδων. Να τονίσουμε πως στον τομέα των ροφημάτων έχουν κάνει την εμφάνισή τους μια σειρά από καινοτόμα και πρωτότυπα προϊόντα, που φέρνουν νέες γευστικές εμπειρίες κι επιτρέπουν συνδυασμούς με πιάτα brunch, τα οποία μπορούν να δώσουν σημαντική ώθηση στα έσοδα.

Βεβαίως, δεν αποκλείεται, αν η ώρα είναι αρκετά… περασμένη, να το συνοδεύσουν και με μπίρες, κρασί ή ακόμα και με κάποιο soft cocktail.Υπενθυμίζουμε πως ήδη από το περασμένο καλοκαίρι είχαμε αναδείξει στο Food Service #139 μελέτη της εταιρείας Délifrance, σύμφωνα με την οποία τα μεγέθη της αγοράς πρωινού και brunch σε διεθνές επίπεδο αναμένεται να σημειώσουν αύξηση της τάξεως του 5%. Όσο για τους παράγοντες γύρω από τους οποίους δείχνουν να περιστρέφονται οι δύο συγκεκριμένοι τομείς και τις κυρίαρχες προτιμήσεις των καταναλωτών, δεν είναι άλλοι από την υγιεινή διάσταση και την αίσθηση της ικανοποίησης που προσφέρουν. Αν μια επιχείρηση εστίασης δεν είναι έτοιμη να εντάξει στην καθημερινή της ρουτίνα ένα μενού brunch, θα πρέπει τουλάχιστον να εξετάσει τη δυνατότητα να το προσφέρει την Κυριακή, καθώς είναι η μέρα με τη μεγαλύτερη ζήτηση στο συγκεκριμένο γεύμα.

Αυτό που κυρίως θα πρέπει να υπάρχει κατά νου είναι ότι οι περισσότεροι πελάτες δείχνουν μια ιδιαίτερη προτίμηση σε γευστικές μεν υγιεινές δε προτάσεις και σε μεγάλο βαθμό διατίθενται να πληρώσουν κάτι παραπάνω, για να ευχαριστηθούν το γεύμα τους. Επίσης, ένα άλλο κρίσιμο χαρακτηριστικό είναι η μοναδικότητα. Έστω κι ένα αποκλειστικό ή ιδιαίτερο πιάτο στο brunch μενού μπορεί να κάνει τη διαφορά. Ο λόγος είναι ότι το συγκεκριμένο γεύμα προσφέρεται πλέον, όπως προαναφέρθηκε, παντού, οπότε για να έχει κι επιτυχία ένα πρωτοεμφανιζόμενο brunch μενού οφείλει να έχει και κάποια μοναδικά χαρακτηριστικά που θα το διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.

Με άρωμα Ελλάδας

Σε αυτό το σημείο έρχεται να «δέσει» κι η προσπάθεια του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος για την ανάδειξη του ελληνικού πρωινού. Το ΞΕΕ έχει επιδοθεί σε έναν διαρκή αγώνα με τη δράση «Ελληνικό Πρωινό», μέσω της οποίας προωθεί τα προϊόντα της εγχώριας παραγωγής στις κουζίνες πρωτίστως των ξενοδοχείων, αλλά και των εστιατορίων, προκειμένου να αποτελούν βάση για γευστικές δημιουργίες πρωινού, δίνοντας έμφαση στις παραδοσιακές συνταγές κάθε τόπου χωριστά. Προτείνει, λοιπόν, την ανάδειξη, την προώθηση και την προβολή της τοπικής γαστρονομικής κουλτούρας κάθε περιοχής προς τους πελάτες, ανάλογα με το τι παράγεται εκεί, σύμφωνα με τις κλιματολογικές συνθήκες, το έδαφος, την ιστορική πορεία και τις επιρροές που υπάρχουν σε κάθε τόπο.

Με τη σφραγίδα πιστοποίησης του ΞΕΕ, το «Ελληνικό Πρωινό» αποτελεί ένα δομημένο πρόγραμμα, το οποίο απαιτεί αυστηρή τήρηση συγκεκριμένων παραμέτρων, ώστε να εξασφαλιστεί η ποιότητα κι η αυθεντικότητα των προσφερόμενων προϊόντων και συνταγών.
Όλα τα προϊόντα που διατίθενται στο «Ελληνικό Πρωινό», είτε μεμονωμένα είτε ως συστατικά των συνταγών του, βρίσκονται στην καρδιά της μεσογειακής διατροφής. Ψωμί, παξιμάδια, ελαιόλαδο και ελιές, γιαούρτι, μέλι και φρέσκα φρούτα αποτελούν ορισμένα από αυτά.
Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας διοργανώθηκε και στη φετινή HORECA δράση για το «Ελληνικό Πρωινό», με τιμώμενες περιοχές τη Δράμα και την Πάτμο. Παρουσιάστηκαν εδέσματα πρωινού, όπως ανοιχτή πίτα με αλεύρι από τραχανά, κρέμα ξινόγαλο, λουκάνικο χωριάτικο και βιολογική μυζήθρα ή και ασουρές με κολοκυθόσπορο, ρόδι, μπλε μύρτιλα, μέλι, κουκουνάρι και κανέλα. Και μόνο που το διαβάζεις θέλεις και να το δοκιμάσεις. Η τοπική γαστρονομία ή η ένταξη τοπικών συνταγών στο μενού μπορεί να κάνει θαύματα, ιδίως στο brunch.

Το κλασικό αντέχει!

Δεν είναι πάντως λίγοι οι πελάτες που προτιμούν πιο κλασικές γεύσεις, ιδιαίτερα αν το brunch που θα επιλέξουν θέλουν να έχει πραγματικά χαρακτηριστικά πρωινού. Έτσι, δεν μπορούν να λείπουν από το μενού τα κρουασάν, και δη η πιο γλυκιά εκδοχή τους, καθώς, όπως αποδεικνύουν τα δεδομένα μελετών, τουλάχιστον το 25% των πελατών επιλέγει γλυκές γεύσεις, όταν απολαμβάνει το πρωινό του εκτός σπιτιού. Μάλιστα, στη νεαρότερη ηλικιακή κατηγορία των 16-24 ετών, το αντίστοιχο ποσοστό ξεπερνά το 33%! Σε αυτό το σημείο, ωστόσο, να δοθεί προσοχή, καθώς οι πελάτες θα προτιμήσουν τα κρουασάν που βασίζονται σε φρέσκια ζύμη, με ποιοτικό αλεύρι, πραγματικό βούτυρο κι ελαφριά υφή. Αντιθέτως, οι κατεψυγμένες, προπαρασκευασμένες λύσεις δεν φαίνεται να έχουν ιδιαίτερη πέραση.

Το μυστικό σε αυτή την περίπτωση είναι το ψήσιμο να γίνεται σταδιακά, σε μικρές ποσότητες, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, ώστε τα προϊόντα να διατηρούνται φρέσκα και θελκτικά για πιο μεγάλο χρονικό διάστημα. Δεν θα πρέπει να σας διαφεύγει από τον νου πως η ευκαιρία για cross-promoting και πώληση, μέσω γλυκών δημιουργιών, σε συνδυασμό με καφέ και τσάι είναι κάτι παραπάνω από υπαρκτή, με τους πελάτες σε αυτή την περίπτωση να αντιδρούν θετικά σε μια λελογισμένα μεγαλύτερη δαπάνη!Αντιστοίχως, τηγανίτες, pancakes, κρέπες και βάφλες γλυκές κι αλμυρές αποτελούν διαχρονικές και σταθερές επιλογές πολλών για brunch, αν και γενικά παρατηρείται μια κάμψη στη ζήτηση τηγανητών σκευασμάτων, καθώς δεν θεωρούνται, και δικαίως, η πιο υγιεινή επιλογή.

Αντίθετα, πιάτα που βασίζονται σε ψωμί ολικής αλέσεως ή πολύσπορο έχουν πολύ μεγαλύτερη ζήτηση. Τέλος, να επισημάνουμε για ακόμη μία φορά πως ζούμε στην εποχή των social media κι ως εκ τούτου έχει μεγάλη σημασία κι η εικόνα που έχουν τα πιάτα μας. Ένα ωραίο κι εντυπωσιακό πιάτο είναι κατευθείαν και instagramable πιάτο. Οι θετικές αναρτήσεις των πελατών στα ψηφιακά κοινωνικά δίκτυα αποτελούν πολύτιμη και δωρεάν διαφήμιση για τις επιχειρήσεις εστίασης. Το πιάτο που σερβίρουμε είτε στο brunch είτε σε οποιοδήποτε γεύμα είναι εν δυνάμει «όπλο» marketing και αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε ποτέ.

ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

Μ. ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΑΒΕΕ – ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΜΗ

Νέα προϊόντα, ιδανικά για γεύματα brunch προτείνει η εταιρεία Μ. Αραμπατζής – Ελληνική Ζύμη τα οποία είναι:
1. Κυματιστές Πίτες.
Η κατηγορία της Χωριάτικης Πίτας εμπλουτίζεται με ένα ακόμη προϊόν, τις Κυματιστές. Με το τραγανό χωριάτικο φύλλο τυλιγμένο σε «κύματα», για να δίνει ακόμη πιο τραγανή υφή, όταν ψήνεται. Η κατηγορία αποτελείται από 4 κωδικούς σε τετράγωνο σχήμα: 1. Κυματιστή πίτα με σπανάκι, πράσο και φέτα (1kg), 2. Κυματιστή πίτα με σπανάκι και πράσο (νηστίσιμο) (1kg), 3. Κυματιστή πίτα με φέτα, καπνιστό τυρί και γραβιέρα (1kg), 4. Κυματιστή πίτα με κοτόπουλο, γραβιέρα, πιπεριά και καλαμπόκι (1kg).
2. Κουλουρίνια
Το Κουλουρίνι Θεσσαλονίκης (μπαστούνι) μεγαλώνει τη δημοφιλή γκάμα των κουλουριών Θεσσαλονίκης με ένα νέο προϊόν σε μικρό μέγεθος. Με βάρος 30g, αλλά με την ίδια αφράτη υφή και το τραγανό εξωτερικό, τα κουλουρίνια Θεσσαλονίκης συμπληρώνουν έναν μπουφέ με προϊόντα ελληνικού πρωινού ή αποτελούν δελεαστική πρόταση για μικρές μπουκιές απόλαυσης (snack), σε όλη τη διάρκεια της μέρας.

www.elzymi.gr

ΒΛΑΧΑ

Brunch, όλοι το αγαπάνε, λίγοι μπορούν να το προσδιορίσουν. Τα brunch menu αποτελούνται κυρίως από αυγό-centric επιλογές, όπως pancakes με αυγά ποσέ, bacon και Hollandaise sauce. O σημερινός καταναλωτής όμως αναζητά όχι μόνο καινοτόμα πιάτα και καινούργιους γευστικούς συνδυασμούς, αλλά και πιο υγιεινές και θρεπτικές επιλογές. Επιλογές όπως ο τραχανάς Βλάχα, ένα θρεπτικό πιάτο, με ιστορία που ξυπνά αναμνήσεις, φτιαγμένο για κάθε ηλικία.
Για ένα απολαυστικό και θρεπτικό αποτέλεσμα, μία είναι η σωστή αφετηρία: τα αγνά υλικά, από ένα μέρος που το έχει ευλογήσει η ίδια η φύση. Για αυτό η Βλάχα αναζητά τις καλύτερες πρώτες ύλες στην ελληνική γη και κτηνοτροφία. Σιτάρι και σιμιγδάλι, φρέσκο γάλα και βούτυρο, επιλεγμένα προσεκτικά και με αυστηρούς ελέγχους, από μικρούς τοπικούς Έλληνες παραγωγούς, που δίνουν πάντα στη Βλάχα ό,τι καλύτερο διαθέτουν. Για να έχουν πάντα τα προϊόντα της τη γνωστή πλούσια θρεπτική γεύση που αξίζει σε κάθε τραπέζι.
Η Βλάχα προσφέρει ποικιλία ειδών τραχανά, γευστικό και θρεπτικό ξινό και γλυκό, με πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, καθώς και τον γεμάτο φυτικές ίνες σταρένιο. Ο τραχανάς Βλάχα απαντά στις σημερινές τάσεις γύρω από το brunch, μέσα από συνταγές γεμάτες φαντασία, όπως «τραχανάς ξινός Βλάχα με μους ανθότυρο, αβοκάντο, και τοματίνια».

www.vlaha.gr

SARISTI

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής, ο γρήγορος ρυθμός κι η ρουτίνα, συχνά μας στερούν μικρές απολαύσεις μέσα από τις οποίες θα ανακαλύπταμε μία διαφορετική, πιο ολοκληρωμένη, πιο υγιεινή και πιο συναρπαστική καθημερινότητα. Τα αφεψήματα έχουν τη δυνατότητα να μεταμορφώνουν τα προβλήματα της σύγχρονης ζωής σε μια ιστορία εσωτερικής δύναμης, ένα ταξίδι εσωτερικής ανακάλυψης. Ταυτόχρονα, μας δίνουν την ευκαιρία να απολαμβάνουμε έναν εναλλακτικό και πληρέστερο τρόπο ζωής.
Η εταιρεία SARISTI έχει ως όραμά της να μοιραστεί τις θεραπευτικές ιδιότητες των βοτάνων, μέσα από μία μοντέρνα κι απολαυστική εμπειρία, που αναβαθμίζει την καθημερινότητα των καταναλωτών. Αποστολή της είναι να βοηθήσει τον κόσμο να συνειδητοποιήσει ότι μπορεί εύκολα κι ευχάριστα να βελτιώσει τη ζωή του, αξιοποιώντας τη δύναμη των βοτάνων, κάθε στιγμή της ημέρας. Συνδυάζοντας τις σύγχρονες γνώσεις της βοτανολογίας με τις ελληνικές ρίζες, τα αφεψήματα SARISTI βοηθούν στο ταξίδι προς την εσωτερική αναζήτηση, φλιτζάνι-φλιτζάνι, φορά τη φορά.
Μία φρέσκια, διαφορετική πρόταση, για ένα γεμάτο αρώματα κι ενέργεια πρωινό είναι το Vitality blend. Απολαύστε ένα αναζωογονητικό μείγμα και ξεκινήστε δυναμικά τη μέρα σας με την ενέργεια των βοτάνων.
Το μείγμα βοτάνων Vitality τονώνει πραγματικά. Περιέχει αναζωογονητική κανέλα, ιβίσκο και δροσερό άρωμα δενδρολίβανου που δίνει τη ζωντάνια που χρειάζεται κάθε άνθρωπος!
Η πρώτη συλλογή προϊόντων ονομάζεται Cuore e Mente κι αποτελείται από πέντε μοναδικά μείγματα, που επιδιώκουν να ισορροπήσουν Καρδιά (Cuore) και Νου (Mente) μέσα από τη δύναμη των βοτάνων της Μητέρας Γης.

www.saristi.com

ΜΕΒΓΑΛ

Η ΜΕΒΓΑΛ πρόσθεσε πρόσφατα στην οικογένεια Specialistas το απολαυστικό προϊόν Cream Spread, σε πρακτική πλαστική συσκευασία 2,5kg. Το Specialistas Cream spread έχει χαρακτηριστική απαλή, κρεμώδη υφή, πλούσια, μοναδική γεύση κι είναι ιδανικό για γλυκές κι αλμυρές προτάσεις, ιδίως για ένα μενού brunch. Αποτελεί το καλύτερο συστατικό, καθώς είναι έτοιμο προϊόν για χρήση σε όλες τις γευστικές δημιουργίες του κάθε επαγγελματία!

www.mevgal.gr

Ροδίτικη Λαδόπιτα

Από το Νησί των Ιπποτών και τη βιοτεχνία Ατσαλάκης Δημήτριος & ΣΙΑ Ο.Ε., μας έρχεται η πεντανόστιμη Ροδίτικη Λαδόπιττα. Ένα μοναδικό προϊόν που προστατεύεται με Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας από τον ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ κι εξακολουθεί να φτιάχνεται από το 1979 και μέχρι τις μέρες μας, με εκλεκτά υλικά και την ίδια μυστική παραδοσιακή συνταγή. Χάρη στην ιδιαίτερη γεύση, την ξεχωριστή υφή, το χειροποίητο σχήμα αλλά και την πρακτικότητά της κατάφερε να αποκτήσει χιλιάδες θαυμαστές και να κερδίσει πολλούς επαγγελματίες της εστίασης, οι οποίοι εκτός από τα παραδοσιακά τυλιχτά δημιουργούν με αυτή έξυπνα και πρωτότυπα κουβέρ, κυρίως πιάτα, snacks αλλά κι ευφάνταστες προτάσεις brunch, κυριολεκτικά στο λεπτό!
Η ΡΟΔΙΤΙΚΗ ΛΑΔΟΠΙΤΤΑ είναι ήδη ψημένη. Χρειάζεται μόνο λίγο ζέσταμα σε αντικολλητικό σκεύος, σχάρα, πλάκα ή κρεπιέρα. Διατίθεται σε 3 γεύσεις: Παραδοσιακή, Ολικής Άλεσης και με Καλαμποκάλευρο. Οι ιδέες για να την απολαύσει κανείς είναι πολλές και κάποιες από αυτές παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα www.roditikiladopitta.gr

www.roditikiladopitta.gr

Ευβοϊκή Ζύμη

Η ζεστή τυρόπιτα είναι μέσα στο DNA του Έλληνα καταναλωτή και για σχεδόν έναν αιώνα είναι η μόνιμη επιλογή του για το «δεκατιανό» του ή brunch time. Βέβαια, όταν λέμε τυρόπιτα, εννοούμε όλα τα είδη σφολιάτας (τυρόπιτες, σπανακόπιτες, λουκανικόπιτες κ.λπ.), τις χωριάτικες πίτες, τα κρουασάν (απλά ή με γέμιση). Όλα τα παραπάνω προϊόντα, εκτός από τα σάντουιτς, είναι κι η βασική προϊοντική γκάμα της Ζύμης Ψαχνών, τα οποία προωθεί στους Έλληνες καταναλωτές, είτε μέσω των μεγάλων supermarket, είτε μέσω των μικρότερων παντοπωλείων, είτε μέσω των κυλικείων, φούρνων και σημείων εστίασης. Οι νέες γενιές των καταναλωτών έχουν αλλάξει κατά κάποιον τρόπο τις συνήθειές τους και επιλέγουν συχνά προϊόντα με λιγότερες θερμίδες. Η Ζύμη Ψαχνών, έχει προσαρμοστεί σε αυτή την επιλογή των καταναλωτών και προσφέρει προϊόντα υγιεινής διατροφής, όπως σφολιάτες με βούτυρο (κι όχι με μαργαρίνη), παραδοσιακές πίτες με ελαιόλαδο και σφολιάτες με αλεύρι ολικής άλεσης. Το Φύλλο Σφολιάτας με βούτυρο που υπάρχει στα μεγάλα σούπερ μάρκετ από τη Ζύμη Ψαχνών καλύπτει αυτήν ακριβώς την ανάγκη.

www.evoiki-zimi.gr

Délifrance

Ένα μοναδικό «υβριδικό» κρουασάν εμπνευσμένο από το brownie προτείνει η Délifrance για brunch. Πρόκειται για ένα προϊόν με:
•Τραγανή ζύμη κρουασάν με 15% βούτυρο
•Γέμιση με 29% σοκολατένιου brownie
•Επικάλυψη με 2,5% κομμάτια φουντουκιού

www.delifrance.com/gr

Bake Hellas

Το brunch είναι μια σύγχρονη τάση που κατάφερε να δημιουργήσει αίσθηση, κυρίως στις ηλικίες 16-45, και σίγουρα ήρθε για να μείνει! Το brunch ως λέξη δημιουργήθηκε από τις λέξεις breakfast και lunch, προσφέρεται μεταξύ 10 το πρωί και 3 το μεσημέρι κι αποτελεί έναν πλούσιο συνδυασμό μεταξύ πρωινού και μεσημεριανού γεύματος. Μεγάλη απήχηση έχει κυρίως το Σαββατοκύριακο που ο ρυθμός είναι λίγο πιο χαλαρός, αλλά και το δίλλημα μεγαλύτερο, αφού το ερώτημα είναι «Ένα πλούσιο πρωινό ή μήπως μεσημεριανό;». Αυτός είναι κι ο λόγος που όλα τα μαγαζιά εστίασης έχουν στο μενού τους brunch για όλα τα γούστα και σε μεγάλη ποικιλία.
Οι λάτρεις της αλμυρής γεύσης μπορούν να επιλέξουν το γνωστό σε όλους English breakfast, το οποίο περιέχει σχεδόν τα πάντα, ή κάποιο pancake ή σάντουιτς, το οποίο μπορεί να σερβιριστεί με διάφορα υλικά, όπως καπνιστό σολομό, μπέικον, κοτόπουλο, αλλαντικά, αβοκάντο, αυγό, τυριά και σίγουρα κάποια ιδιαίτερη σος, για να δώσει την τελευταία πινελιά στη γεύση. Από την άλλη, για τους λάτρεις της γλυκιάς γεύσης υπάρχουν εξ ίσου ποικίλες επιλογές, όπως pancakes, βάφλες, κρουασάν και κέικ, τα οποία συνήθως σερβίρονται με σοκολάτα, κάποιο σιρόπι, μέλι, μαρμελάδα ή φρέσκα φρούτα.
Η Bake Hellas προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση για brunch, με προϊόντα όπως:
•Μπαγκέτες •Ψωμιά τοστ σε φέτες •Bagel •Κρουασάν •Μuffin •Donut •Cakes •Waffles  •Κρέπες

www.bakehellas.gr

ΠΙΝΔΟΣ

Ο Αγροτικός Πτηνοτροφικός Συνεταιρισμός Ιωαννίνων «ΠΙΝΔΟΣ», για περισσότερο από 60 χρόνια βρίσκεται στην κορυφή της ελληνικής πτηνοτροφίας, έχοντας ως κύριο στόχο του τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας και της διατροφικής αξίας των προϊόντων που προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό και τους επαγγελματίες. Τα αλλαντικά ΠΙΝΔΟΣ από 100% φρέσκο ορεινό κοτόπουλο ελεύθερης βοσκής ΠΙΝΔΟΣ, χωρίς προσμίξεις με άλλα κρέατα, χωρίς γλουτένη και με χαμηλά λιπαρά, αποτελούν την ιδανική λύση για τα πιο νόστιμα κι υγιεινά γεύματα.
Φιλέτο καπνιστό, Λουκάνικα Φρανκφούρτης, Λουκάνικα κοκτέιλ, Ηot dog, Σαλάμι πικάντικο κοτόπουλου, καθώς και το κοτοπαριζάκι και το μοναδικό χωριάτικο λουκάνικο ΠΙΝΔΟΣ – βραβευμένα και τα δύο σε διεθνή διαγωνισμό στις Βρυξέλλες, είναι η τέλεια επιλογή για κάθε στιγμή της ημέρας και για όλη την οικογένεια.
Ο συνδυασμός των αλλαντικών από κοτόπουλο ΠΙΝΔΟΣ με τα αγνά Ηπειρώτικα Αυγά ΠΙΝΔΟΣ προσφέρει το πιο θρεπτικό brunch και μια αξεπέραστη γευστική εμπειρία.
Η ποιότητα, η νοστιμιά κι η ασφάλεια προέλευσης των προϊόντων τα καθιστούν πρώτα στις προτιμήσεις των καταναλωτών κι αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο των διατροφικών τους συνηθειών.

www.pindos-apsi.gr

Anassa Organics

Η healthy κουζίνα είναι τάση, είτε αυτό σημαίνει πιο ελαφριά γεύματα, είτε βιγκανισμό, είτε super foods. Στο τομέα των ροφημάτων υπάρχει αναζήτηση για την αντικατάσταση του καφέ με κάτι πιο υγιεινό, πιο ελαφρύ και αποτοξινωτικό. Στην Ελλάδα, λόγω κλίματος, ευδοκιμούν εξαιρετικής ποιότητας αρωματικά φυτά που γίνονται υπέροχα ροφήματα, απαντώντας στις αναζητήσεις και του πιο ψαγμένου καταναλωτή. Είναι πολύ ωραίο να προσφέρεται ένα ελληνικό ρόφημα, τόσο στους ξένους επισκέπτες όσο και στους Έλληνες καταναλωτές που τους ενδιαφέρει η υγιεινή διατροφή και η ποιότητα. H Anassa προτείνει για το brunch ροφήματα υψηλής ποιότητας από ελληνικά βιολογικά αρωματικά φυτά, με υπέροχη γεύση κι ευεργετικές ιδιότητες. Επιπλέον, προσφέρει έναν μοναδικό τρόπο σερβιρίσματος των ροφημάτων, που ανάγει την κατανάλωσή τους σε ιεροτελεστία. Τα ροφήματα της Anassa Organics αποτελούν μία πρόταση, μία προτροπή για διάλειμμα από την έντονη καθημερινότητα, ώστε το ρόφημα να γίνεται απόλαυση και να συνοδεύει εξαιρετικά το πρωινό, το brunch ή ακόμα και το γεύμα.
Οι επιλογές είναι πολλές, ανάλογα με το αποτέλεσμα που θέλει κάποιος. Η Anassa διαθέτει ποικιλία ροφημάτων είτε μονοποικιλιακών είτε με μείγματα βοτάνων. Ειδικότερα, διαθέτει υπέροχα μείγματα, με εξαιρετική γεύση και ξεχωριστές ιδιότητες: το Pure Happinness, ένας μοναδικός συνδυασμός τεσσάρων βοτάνων που τονώνει τον οργανισμό, το Pure Symmetry που βοηθά αυτούς που ακολουθούν διατροφή για απώλεια βάρους, το Pure Protection που βοηθά στο κρυολόγημα και την ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού, το Pure Peace που βοηθά στη χαλάρωση και το Pure Freshness που προσφέρει ευεξία, βοηθά στην πέψη κι είναι ιδανικό για μετά το γεύμα. Επίσης, διαθέτει μονοποικιλιακά ροφήματα υψηλής ποιότητας: Τσάι του βουνού, Μέντα, Λουΐζα, Χαμομήλι και Μάραθο. Η επιλογή των ροφημάτων εξαρτάται τόσο από αυτό που ζητά κάποιος από το ρόφημά του όσο και από τη γεύση που προτιμά. Όλα τα ροφήματα της Anassa προφέρουν πραγματική απόλαυση, αποτοξίνωση, χαλάρωση κι ευεξία.

www.anassaorganics.com

IONIKI

Γλυκές, αλμυρές αλλά και vegan επιλογές έχει στην γκάμα της για ένα πλούσιο brunch η Ioniki.
Γλυκές επιλογές
•Απολαυστικό Croissant με κομμάτια σοκολάτας •Croissant μήλου με πλούσιο άρωμα
•Croissant βουτύρου, η τέλεια βάση για απολαυστικές αλμυρές ή γλυκές δημιουργίες
•Croissant βουτύρου σε υπέροχο κόκκινο χρώμα με γέμιση βατόμουρου •Δίχρωμο Croissant βουτύρου με γέμιση σοκολάτας •Muffin με διπλή σοκολάτα •Πολύχρωμα mini donuts που ξεσηκώνουν τον ουρανίσκο και τη διάθεσή μας •Αφράτο κέικ με βανίλια – σοκολάτα με μοναδικό άρωμα •Βραβευμένη από τα Great Taste Award Λονδίνου, χειροποίητη μπουγάτσα Θεσσαλονίκης
Αλμυρές επιλογές
•Σφολιάτα βουτύρου με τυρί, μέλι και σουσάμι •Σφολιάτα βουτύρου με κασέρι Μυτιλήνης και πλούσιο άρωμα •Ηπειρώτικη πίτα με παραδοσιακό φύλλο και γέμιση σπανάκι & Φέτα •Κουρού ολικής με Φέτα, υγιεινή επιλογή •Σουσαμινοπιτάκια με μπέικον & παρμεζάνα •Σουσαμινοπιτάκια με πλούσια γέμιση Φέτα και πιπεριά •Mini σφολιατάκια με Γραβιέρα Κρήτης
•Mini σφολιατάκια με Φέτα, μέλι και σουσάμι •Φλογέρα ολικής με πολύσπορο και γέμιση λαχανικών
Vegan επιλογές
•Vegan σουφλέ πατάτας με τραγανό φύλλο •Vegan στριφτή πίτα με γλυκό κολοκύθι •Vegan σουσαμινοπιτάκια με πλούσια γέμιση τομάτας κι ελιάς •Vegan τραγανά χωριάτικα τριγωνάκια με σπανάκι •Vegan κουλούρι Θεσσαλονίκης με γέμιση τομάτας – ελιάς •Vegan κουλούρι Θεσσαλονίκης με πραλίνα

www.ioniki.com

Greek Gaia’s

Όλο και περισσότερος κόσμος εντάσσει στη διατροφή του το brunch, ένα γεύμα που σερβίρεται συνήθως μεταξύ των ωρών 10:00-15:00 κι αποτελεί συνδυασμό πρωινού και μεσημεριανού γεύματος. Στην Ελλάδα όμως όπου τα ωράρια είναι διαφορετικά, έχει την τάση να αντικαθιστά το πρωινό ή ακόμα και το μεσημεριανό. Οπότε μιλάμε για ένα πλήρες γεύμα, που αποτελείται από τα διάσημα pancake, αλμύρα ή γλυκά, μικρά σάντουιτς με καπνιστό σολομό, μπέικον, κοτόπουλο, αλλαντικά, αβοκάντο, αυγό, τυριά και σίγουρα κάποια ιδιαίτερη σος. Όλα αυτά συνήθως συνδυάζονται με έναν ζεστό ή κρύο καφέ.
Υπάρχει όμως και μια μερίδα καταναλωτών που θέλουν ένα υγιεινό brunch. Εκεί οι επιλογές είναι πολλές. Το ελληνικό γιαούρτι σερβίρεται με αποξηραμένα ή φρέσκα φρούτα, βρώμη ή granola και φυσικά μέλι. Επίσης, αυγά ομελέτα με λαχανικά ή και βραστά συνοδεύονται με δροσερές σαλάτες.
Το brunch στην Ελλάδα είναι μια νέα αφορμή για διασκέδαση, αλλά και μια πρόσκληση για γεύμα σε σπίτι. Η 4G – Greek Gaia’s Global Gate σας λύνει τα χέρια με εύκολες, υγιεινές και οικονομικές συνταγές, όπως για παράδειγμα οι παρακάτω, τις οποίες μπορείτε να εντοπίσετε στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
•Ομελέτα φούρνου με αποξηραμένα λαχανικά 4G https://greekgaias.com/omeleta/ •Δροσερή σαλάτα με αποξηραμένο μήλο 4G https://greekgaias.com/salata-milo/
•Ρυζόγαλο με σκόνη πορτοκαλιού 4G https://greekgaias.com/rizogalo_portokalo/
•Pancakes λεμονιού από σκόνη λεμόνι 4G https://greekgaias.com/pan_lemone

www.greekgaias.com

 


ΠΗΓΗ