Προώθηση εστιατορίου online: 4 βήματα για να κάνετε το «άλμα» στο διαδίκτυο!

1 Σεπτεμβρίου, 2018
Προώθηση εστιατορίου online: 4 βήματα για να κάνετε το «άλμα» στο διαδίκτυο!
Οι ιδιοκτήτες εστιατορίων έχουν πολλά στο μυαλό τους. Από το νόστιμο φαγητό που πρέπει να σερβίρουν, μέχρι τη δημιουργία ατμόσφαιρας και την εκπαίδευση του προσωπικού.

Προώθηση εστιατορίου online: 4 βήματα για να κάνετε το «άλμα» στο διαδίκτυο! 

Οι ιδιοκτήτες εστιατορίων έχουν πολλά στο μυαλό τους. Από το νόστιμο φαγητό που πρέπει να σερβίρουν, μέχρι τη δημιουργία ατμόσφαιρας και την εκπαίδευση του προσωπικού. Αλλά, πέρα από όλα αυτά, χρειάζεστε τρόπους marketing για να φέρετε τους ανθρώπους στις πόρτες σας! 

Στη σύγχρονη εποχή, δεν γίνεται η συζήτηση για marketing να μην περιλαμβάνει τις online τακτικές που οφείλει να διερευνά κάθε ιδιοκτήτης, προκειμένου να διαδώσει τα πλεονεκτήματα του καταστήματός του σε όλο το κοινό!

Εξερευνούμε τα 4 απαραίτητα βήματα, που αποτελούν την ιδανική φόρα πριν κάνετε το μεγάλο άλμα στο διαδίκτυο!  

1. Ιστοσελίδα που προσελκύει επισκέπτες

Έχοντας μια ιστοσελίδα για το εστιατόριό σας είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να ενισχύσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο. Οι τακτικές SEO μπορούν σημαντικά να «ανεβάσουν» την εμφάνισή της στα υψηλά αποτελέσματα των αναζητήσεων της Google και άλλων μηχανών αναζήτησης. Παρόλο που ο σημερινός κόσμος βασικά περιστρέφεται γύρω από την τεχνολογία, το 29% των μικρών επιχειρήσεων δεν έχουν ακόμα ιστοσελίδες! Μην είστε ένας από αυτούς! Απευθυνθείτε σε ειδικούς και τονώστε καθοριστικά την παρουσία του καταστήματός σας ανάμεσα στις κορυφαίες επιλογές των χρηστών. 

Η κατασκευή ιστοσελίδας σημαίνει ότι ο χρήστης θα μπορεί εύκολα από το κινητό του να βρει βασικές πληροφορίες για εσάς, τα ενημερωμένα μενού και φωτογραφίες υψηλής ποιότητας. Για να το κάνετε ένα βήμα παραπέρα, προσθέστε κάποιο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών σχετικά με το ιστορικό του εστιατορίου σας ή με τη μορφή blog και ανεβάστε το επίπεδο της εμπειρίας του επισκέπτη.

Μια ιστοσελίδα είναι η πρώτη εικονική εμφάνιση του πιθανού πελάτη στο εστιατόριο σας. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος αντικατοπτρίζει την επωνυμία του ιστότοπού σας και αναφέρει την ιστορία που θα τους εμπνεύσει να δειπνήσουν μαζί σας.

2. Το μενού σας στις διάσημες μηχανές αναζήτησης

Μια ιστοσελίδα με όμορφη επωνυμία είναι το κλειδί, αλλά ποια είναι η χρήση της εάν οι δυνητικοί επισκέπτες δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει; Μια ιστοσελίδα είναι ιδανική για πελάτες που γνωρίζουν το εστιατόριό σας, αλλά πρέπει να προσελκύσετε νέους πελάτες με άλλους τρόπους. Όταν οι άνθρωποι είναι πεινασμένοι, πραγματοποιούν σύντομες αναζητήσεις σε μεγάλες μηχανές αναζήτησης. Το 93% των online εμπειριών αρχίζει με μια μηχανή αναζήτησης, συμπεριλαμβανομένης της έρευνας για να βρείτε ένα νέο εστιατόριο! Εξαιτίας αυτού, η ύπαρξη του μενού σας στο διαδίκτυο είναι το κλειδί.

Γνωρίζατε ότι, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του OpenTable, το 93% των ανθρώπων βλέπει τα μενού στο διαδίκτυο πριν από το φαγητό έξω; Είναι αλήθεια – αυτό σημαίνει ότι είναι σημαντικό το μενού σας να είναι διαθέσιμο online σε εκείνες τις μηχανές αναζήτησης (συμπεριλαμβανομένων των Google, OpenTable, TripAdvisor, Yelp και πολλών άλλων)! Αν οι άνθρωποι δεν μπορούν εύκολα να βρουν αυτό που προσφέρει το εστιατόριό σας, πιθανότατα θα προχωρήσουν σε μια άλλη επιχείρηση που έχει το μενού της άμεσα διαθέσιμη.

3. Live βίντεο για περισσότερη αμεσότητα

Δεν είναι μυστικό ότι η προσοχή του κοινού έχει μειωθεί με τα χρόνια. Αντί να διαβάζει πλέον ένα άρθρο 5.000 λέξεων σε μια εφημερίδα, είναι ευκολότερο να χωνέψουν ένα βίντεο διάρκειας δύο λεπτών σε απευθείας σύνδεση. Αξίζει να σημειωθεί ότι από τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν βίντεο μάρκετινγκ, το 76% ανέφερε αύξηση της κυκλοφορίας λόγω βίντεο. 

Πάρτε τους θεατές από το χέρι σε μια οπτικοακουστική περιήγηση μέσα στο εστιατόριο σας, συστήστε ορισμένα μέλη του προσωπικού, ή δείξτε τους το backstage της κουζίνας σας. Αφού δημιουργήσετε το βίντεο, προωθήστε το σε Instagram, Youtube, Facebook ή άλλες Social πλατφόρμες!

4. Social Media

Δεν μπορούν να λείπουν από τη συζήτηση για online προώθηση! Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης είναι ο πλέον εύκολος τρόπος ενημέρωσης για την επιχείρησή σας. Αν ειδικά σκεφτεί κανείς ότι τα κοινωνικά μέσα και τα μηνύματα αντιπροσωπεύουν περίπου 1 σε κάθε 3 λεπτά που οι χρήστες ξοδεύουν στο Διαδίκτυο. 

Σύντομο & έξυπνο κείμενο μαζί με ποιοτικές φωτογραφίες στις δημοσιεύσεις σας, με λίγη προσθήκη από call to action ατάκες είναι ιδανικός συνδυασμός για το τέλειο post στα social media. Προσοχή όμως: χρειάζεται συνέπεια! Τα post πρέπει να είναι με ορισμένη συχνότητα ώστε το κοινό να νιώθει σιγουριά και ασφάλεια για το κατάστημά σας.  

του Αντώνη Καραμπουρνιώτη

Εγγραφή Μέλους ΔΩΡΕΑΝ – Κατάστημα Εστίασης/Διασκέδασης

Αγαπητέ επισκέπτη σε προσκαλούμε να εγγραφείς ως μέλος του ΠΑΣΚΕΔΙ. Μαζί μπορούμε να πετύχουμε πολλά. Τα 35.000 μέλη μας το ξέρουν. Γίνε κι εσύ μέλος!

Αν είσαι ήδη μέλος επέλεξε: Σύνδεση

Αν δεν είσαι μέλος μπορείς να εγγραφείς ΔΩΡΕΑΝ τώρα: Εγγραφή

Έχοντας την ιδιότητα του καταστηματάρχη υγειονομικού ενδιαφέροντος μπορείς να εγγραφείς ως μέλος του ΠΑΣΚΕΔΙ εντελώς ΔΩΡΕΑΝ

Αναλυτικότερα τα προνόμια των μελών εδώ.


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ