Καταγγελία πελάτη σε καφέ στη Λαμία για κάπνισμα: πρόστιμο σε καπνιστή και επιχείρηση

20 Νοεμβρίου, 2019
Καταγγελία πελάτη σε καφέ στη Λαμία για κάπνισμα: πρόστιμο σε καπνιστή και επιχείρηση
Πελάτης σε καφέ στη Λαμία, κάλεσε στον τετραψήφιο καταγγελιών για να ενημερώσει ότι δεν εφαρμόζεται ο αντικαπνιστικός νόμος. Πρόστιμο σε καπνιστή και επιχείρηση.

Δυναμικά έχει ξεκινήσει η εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου, με την Εστίαση να βιώνει πρώτη τις αρνητικές συνέπειες. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Star Κεντρική Ελλάδας, πελάτης σε καφέ, κάλεσε στον τετραψήφιο καταγγελιών για να ενημερώσει ότι δεν εφαρμόζεται ο αντικαπνιστικός νόμος.

Κλιμάκιο αποτελούμενο από υπαλλήλους της Δ/νσης Δημόσιας Υγείας και αστυνομικούς έσπευσαν άμεσα στο κατάστημα και διαπίστωσαν την παράβαση.  Κατά το ρεπορτάζ επιβλήθηκε πρόστιμο 100 ευρώ στον καπνιστή πελάτη, ενώ 500 ευρώ θα πληρώσει και ο ιδιοκτήτης του καφέ, που δεν φρόντισε να τηρηθεί ο νόμος.

Ανάλογα σκηνικά θα γίνουν καθημερινότητα από εδώ και πέρα. Το ερώτημα που προκύπτει, όμως, είναι: ένας μη καπνιστής πελάτης θα μπει στη διαδικασία να ειδοποιήσει το κατάστημα ότι κάποιος άναψε τσιγάρο, προκειμένου οι υπεύθυνοι να προβούν στις απαραίτητες συστάσεις, ή θα καλεί αμέσως και χωρίς καμία προειδοποίηση το 1142, καταδικάζοντας έτσι το κατάστημα σε πρόστιμο, ενώ μπορεί να μην έχει αντιληφθεί τον παραβάτη;  

Τι ισχύει με το 1142

Να σημειώσουμε ότι όποιος καλέσει τον αριθμό 1142, μπορεί να ενημερωθεί για το τι προβλέπει η νομοθεσία, να ζητήσει βοήθεια για τη διακοπή του καπνίσματος, αλλά και να αναφέρει παραβάσεις της σχετικής νομοθεσίας. Σημειώνεται πως οι καταγγελίες πρέπει να είναι επώνυμες. Επίσης, κάθε πολίτης θα μπορεί να καταγγείλει παραβάσεις αρκεί να δίνει το ονοματεπώνυμό του, το τηλέφωνό του και εφόσον διαθέτει, το email του.


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ