2310 932420 - 932473 - 932481 paskedi@paskedi.gr

Επικαιρότητα

Έχεις εστιατόριο; Ορίστε οι 10 τρόποι για τη λειτουργία ενός επιτυχημένου εστιατορίου!

Example blog post alt

Έχεις εστιατόριο; Ορίστε οι 10 τρόποι για τη λειτουργία ενός επιτυχημένου εστιατορίου!

Τι κάνει ένα εστιατόριο για να είναι γεμάτο, ενώ ένα άλλο να παραμένει άδειο; Η επιτυχία ενός εστιατορίου είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων. Ένας συνδυασμός από πολλούς τομείς συνθέτουν την τελική εικόνα που προσελκύει ή απωθεί τον κόσμο. 

Για να δούμε αναλυτικά ποιες είναι οι 10 από τις πιο σημαντικές πτυχές της λειτουργίας ενός επιτυχημένου εστιατορίου ή μπαρ!  

1. Προσωπικό



Στην φωτογραφία διακρίνονται σπουδαστές του Le Monde κατά τη διάρκεια εκπαίδευσής τους

Το άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό στο εστιατόριό σας είναι εξαιρετικά σημαντικό. Εάν θέλετε το προσωπικό να εργάζεται σκληρά, να φροντίζει τους επισκέπτες και να εκτιμά τις δουλειές τους, τότε πρέπει πρώτα να κάνετε το ίδιο για αυτούς. Δείξτε τους ότι είναι πολύτιμες και θα κάνουν το ίδιο για τους καλεσμένους σας. Είναι σημαντικό να έχετε μια ομάδα που είναι πιστή σε εσάς, που διατηρεί τους κανόνες και τα πρότυπα και που θέλει να μείνει μαζί σας. Να είστε πάντοτε δίκαιοι, σταθεροί και προστατευτικοί με το προσωπικό σας. Προσέξτε τα ωράριά τους και κυρίως, να είστε συνεπείς με τη μισθοδοσία. Για την ακρίβεια, σκεφτείτε πώς θα θέλατε να αντιμετωπιστείτε ή πώς θα θέλατε να αντιμετωπίζεται το παιδί σας αν ήταν υπάλληλος…

2. Η εμπειρία του επισκέπτη

 Η εμπειρία του επισκέπτη πρέπει να είναι απρόσκοπτη και εντυπωσιακή από την αρχή μέχρι το τέλος. Το κάθισμα, η εξυπηρέτηση, η ποιότητα των τροφίμων και των ποτών, η διαδικασία πληρωμής, η αναχώρησή τους και όλες οι αλληλεπιδράσεις με το προσωπικό και τη διαχείριση στο ενδιάμεσο, πρέπει να είναι τέλεια. Ο στόχος είναι να ξεπεραστούν οι προσδοκίες σε κάθε μεμονωμένο βήμα. Όταν αδυνατούμε να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες, ακόμα και σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες, μπορούμε να χαλάσουμε την εμπειρία ολόκληρου του επισκέπτη και να λάβουμε αρνητική κριτική. Θέλουμε ο επισκέπτης να ξεχάσει τα προβλήματα και τις ανησυχίες του, να ζήσει τη στιγμή αυτής της γαστρονομικής εμπειρίας και να δημιουργήσει αναμνήσεις που θα του φέρουν χαρά τα επόμενα χρόνια.

3. Υπηρεσία Επισκεπτών

Η εξυπηρέτηση επισκεπτών πρέπει να είναι μια πραγματική προσπάθεια να παράσχετε στον επισκέπτη ό, τι θέλει και πολλά περισσότερα. Με άλλα λόγια, να προσφέρετε ό, τι θα περιμένατε ως φιλοξενούμενος για δείπνο σε μια ξεχωριστή βραδιά. Και επειδή δεν υπάρχει νύχτα υπηρεσίας χωρίς τα ελαττώματά της, δεν είναι πάντα το τι συμβαίνει, αλλά πώς το χειριζόμαστε. Εάν γίνει κάποιο λάθος, αναγνωρίστε το και διορθώστε το. Η δουλειά μας είναι να διασφαλίσουμε ότι υπάρχει ένα ευτυχές τέλος σε κάθε ιστορία, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι ο επισκέπτης αισθάνθηκε ότι η διεύθυνση ακούει και απαντά κατάλληλα σε μια καταγγελία.  

4. Εμφανίζεται Απασχολημένος

Οι άνθρωποι πηγαίνουν εκεί που είναι… οι περισσότεροι άνθρωποι. Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να κάνουν check in στα κοινωνικά μέσα και να δημοσιεύουν φωτογραφίες της εμπειρίας τους. Όταν είστε απασχολημένοι και με πλήρη χωρητικότητα, να το μνημονεύσετε με φωτογραφίες και βίντεο για να ωθήσετε την αφήγηση ότι αυτό είναι ο κανόνας της καθημερινότητάς σας. Όσο περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι είστε πάντα απασχολημένοι, τόσο υψηλότερη θα είναι η ζήτηση για την υπηρεσία σας!

5. Μια ισχυρή αίσθηση της ταυτότητας

Γνωρίστε ποιος είστε. Μην προσπαθήσετε να είστε όλα τα πράγματα σε όλους τους ανθρώπους. Εάν υπάρχουν ήδη πέντε εκδόσεις της ιδέας σας στην αγορά, οι άνθρωποι δεν θα είναι πρόθυμοι να δοκιμάσουν άλλο. Θέλουν κάτι μοναδικό. Αυτό ξεκινά από εσάς. Το πάθος σας είναι αναπόσπαστο κομμάτι της τελικής σας επιτυχίας και προέρχεται από το να κάνεις αυτό που αγαπάς και να πιστεύεις στην αποστολή σου. Δημιουργήστε κάτι που αντιπροσωπεύει αυτό που σας αρέσει και το γνωρίζετε. Δημιουργήστε κάτι για το οποίο είστε ενθουσιασμένοι, κάτι που θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε το πάθος σας και να το διαδώσετε σε άλλους.

6. Προληπτική λογιστική

Εφαρμογή αυστηρών προληπτικών συστημάτων και λογιστικής . Όπως είπε κάποτε ο Μπέντζαμιν Φράνκλιν: «Ένας τόπος για τα πάντα και όλα για τη θέση του». Αυτό ισχύει για τα φυσικά είδη καθώς και για τις λογιστικές διαδικασίες και τις τυποποιημένες διαδικασίες λειτουργίας. Διατηρήστε τις προσδοκίες σας, ακολουθήστε, οργανώστε, επισημάνετε τα πάντα, ορίστε στόχους, προβλέψτε τις πωλήσεις σας και θέστε ακόμα μεγαλύτερους στόχους. Αυτό ξεκινάει με την πραγματική γνώση της επιχείρησής σας. 

7. Κοινωνικά μέσα – Social Media

Μια ισχυρή παρουσία κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι πιο σημαντική τώρα από ποτέ στην εποχή μας. Οι μελλοντικοί σας φίλοι που σας κοιτάζουν πριν φτάσουν στο φαγητό, θέλουν να δουν το φαγητό σας, την προμήθεια σας, ένα γεμάτο μαγαζί άλλων ευχαριστημένων επισκεπτών και τη δράση πίσω από τα σκηνικά. Αποφύγετε τις επιθετικές προσφορές, τις διαφημίσεις, τις προσφορές ή τα φυλλάδια και επικεντρωθείτε στην απόσπαση αυθεντικών εικόνων και βίντεο, που συμβαίνουν συχνά σε πραγματικό χρόνο. Δημιουργήστε δεσμούς και δείξτε τι σας κάνει ξεχωριστούς. 

8. Συνέπεια

Η συνοχή είναι ένας από τους πιο διαδεδομένους παράγοντες για την εύρεση επιτυχίας. Η διατήρηση της εμπιστοσύνης των επισκεπτών και η αύξηση της συχνότητας των επισκέψεων αποτελεί βασικό βήμα για τη μεγιστοποίηση των πωλήσεών σας. Προκειμένου να αναπτύξετε αυτούς τους μακράς συχνότητας τακτικούς και ακόμη και τους πιο σπάνιους κανονικούς πελάτες, το εστιατόριο σας χρειάζεται ένα σταθερό περιβάλλον, αίσθηση και γεύση. Όχι μόνο πρέπει να είμαστε συνεπείς για τη φροντίδα των επισκεπτών μας, αλλά και στο πώς αντιμετωπίζουμε το προσωπικό μας. Πρέπει να δώσουμε σε όλους την ίδια κατάρτιση, κανόνες, συνέπειες, ανταμοιβές και στάση κάθε μέρα. Η συνέπεια ορίζει και διαχειρίζεται τις προσδοκίες. 

9. Ξεχωριστές γεύσεις

Το φαγητό πρέπει να είναι μεγάλη αφορμή για συζήτηση για το κατάστημά σας. Η ποιότητα πρέπει να είναι κορυφαία σε όλα, από παρουσίαση έως γεύση. Δημιουργήστε αληθινά αυθεντικά φαγητά που μόνο εσείς μπορείτε να παράσχετε. Ναι, θέλουμε να έχουμε οικεία και δημοφιλή χαρακτηριστικά, αλλά χωρίς κάτι ξεχωριστό ή διαφορετικό, τότε απλώς στηρίζετε στην τύχη ή την ευκολία για να σας φέρει την επόμενη πώληση. 

10. Μην βασίζεστε πολύ στην τοποθεσία

Η τοποθεσία που επιλέγετε για να ξεκινήσετε το κατάστημά σας είναι σημαντική. Αλλά καμιά εξαιρετική θέση δεν μπορεί να εγγυηθεί την επιτυχία, αν δεν ισχύουν όλα τα παραπάνω! Αν όλα τα παραπάνω 9 στάδια λειτουργούν άψογα, ο πελάτης θα ψάξει να σας βρει, θα σας συστήσει, θα ξανάρθει και κυρίως, θα συνδέσει την τοποθεσία σας με τις άριστες υπηρεσίες σας σαν ένα σύνολο!

του Αντώνη Καραμπουρνιώτη

Εγγραφή Μέλους ΔΩΡΕΑΝ – Κατάστημα Εστίασης/Διασκέδασης
Αγαπητέ επισκέπτη σε προσκαλούμε να εγγραφείς ως μέλος του ΠΑΣΚΕΔΙ. Μαζί μπορούμε να πετύχουμε πολλά. Τα 35.000 μέλη μας το ξέρουν. Γίνε κι εσύ μέλος!
Αν είσαι ήδη μέλος επέλεξε: Σύνδεση
Αν δεν είσαι μέλος μπορείς να εγγραφείς ΔΩΡΕΑΝ τώρα: Εγγραφή
Έχοντας την ιδιότητα του καταστηματάρχη υγειονομικού ενδιαφέροντος μπορείς να εγγραφείς ως μέλος του ΠΑΣΚΕΔΙ εντελώς ΔΩΡΕΑΝ
Αναλυτικότερα τα προνόμια των μελών εδώ.


;