ΕΦΕΤ και πολίτες ενώνουν τις δυνάμεις τους!

28 Φεβρουαρίου, 2019
ΕΦΕΤ και πολίτες ενώνουν τις δυνάμεις τους!
Η γραμμή επικοινωνίας 11717 που δημιούργησε ο ΕΦΕΤ το 2012 με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών, παράλληλα με το Κέντρο Λήψης Αναφορών

ΕΦΕΤ και πολίτες ενώνουν τις δυνάμεις τους!  

Η γραμμή επικοινωνίας 11717 που δημιούργησε ο ΕΦΕΤ το 2012 με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών, παράλληλα με το Κέντρο Λήψης Αναφορών, το οποίο λειτουργεί από το 2011, δείχνουν ότι αποτελούν ακόμα ένα ισχυρό εργαλείο στη διάθεση των καταναλωτών για την προστασία τους. Αυτό αποδεικνύει το γεγονός ότι μέσα στο 2018, στο Κέντρο Λήψης Αναφορών και στις Περιφερειακές Διευθύνσεις του Ε.Φ.Ε.Τ., υποβλήθηκαν συνολικά 1138 καταγγελίες πολιτών.  

Το 58,1% των καταγγελιών ήταν επώνυμες ενώ το 41,9% ήταν ανώνυμες

Γράφημα 1 : Καταγγελίες

Το 14,9% των καταγγελιών αφορούσε σε επιχειρήσεις ενώ το 85,1% αφορούσε σε τρόφιμα. 

Γράφημα 2 : Αντικείμενο καταγγελιών 

Μόλις το 10,8% των καταγγελιών έγινε με προσκόμιση δείγματος ενώ το 89,2% έγινε χωρίς την προσκόμιση δείγματος. Στο σημείο αυτό, αξίζει να επισημανθεί η σημασία του δείγματος καθώς αυτό διευκολύνει σημαντικά τη διερεύνηση της καταγγελίας. 

Γράφημα 3 : Καταγγελίες με προσκόμιση δείγματος

Οι καταγγελίες που υποβλήθηκαν χωρίζονται στις εξής κατηγορίες : 

·                    Μη ασφαλή τρόφιμα : 37,5%

·                    Παρουσία ξένου σώματος : 15,6%

·                    Υπέρβαση της ημερομηνίας ελάχιστης διατηρησιμότητας : 4%

·                    Μη τήρηση κανόνων υγιεινής : 9,8%

·                    Επισήμανση – παρουσίαση : 12,1%

·                    Εκδήλωση διαταραχών : 7,6%

Γράφημα 4 : Κατηγοριοποίηση καταγγελιών ανάλογα με το αίτιο

Όλα τα παραπάνω έχουν ένα και μόνο στόχο: την ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας των καταναλωτών. Αυτό άλλωστε αποτελεί βασική προτεραιότητα του Ε.Φ.Ε.Τ. και του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, προσπαθώντας να λειτουργήσουν προληπτικά απέναντι σε δυσάρεστες καταστάσεις. Η σκληρή και υπεύθυνη δουλειά του προσωπικού του Ε.Φ.Ε.Τ. ενισχύεται και με τη συμβολή των ίδιων των καταναλωτών, γι’ αυτό και ο Φορέας ζητά διαρκώς τη βοήθεια και τη συμπαράσταση των πολιτών για τον κοινό αγώνα υπέρ της υγείας όλων.

Εγγραφή Μέλους ΔΩΡΕΑΝ – Κατάστημα Εστίασης/Διασκέδασης

Αγαπητέ επισκέπτη σε προσκαλούμε να εγγραφείς ως μέλος του ΠΑΣΚΕΔΙ. Μαζί μπορούμε να πετύχουμε πολλά. Τα 35.000 μέλη μας το ξέρουν. Γίνε κι εσύ μέλος!

Αν είσαι ήδη μέλος επέλεξε: Σύνδεση

Αν δεν είσαι μέλος μπορείς να εγγραφείς ΔΩΡΕΑΝ τώρα: Εγγραφή

Έχοντας την ιδιότητα του καταστηματάρχη υγειονομικού ενδιαφέροντος μπορείς να εγγραφείς ως μέλος του ΠΑΣΚΕΔΙ εντελώς ΔΩΡΕΑΝ

Αναλυτικότερα τα προνόμια των μελών εδώ.

Θέλεις να μαθαίνεις πρώτος όλα τα νέα πάνω στην εστίαση, τον κλάδο της φιλοξενίας και τον τουρισμό; Θέλεις να ξέρεις όλα τα νέα που θα απογειώσουν την επιχείρησή σου;

Ακολούθησε τώρα το ΠΑΣΚΚΕΔΙ στα social media και μείνει διαρκώς online!

Κάντε like στο Facebook, ή follow σε Instagram & twitter!


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ