Διαχείριση online αρνητικών κριτικών σε επιχειρήσεις ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ & ΕΣΤΙΑΣΗΣ: η απόλυτη υπηρεσία από το ΠΑΣΚΚΕΔΙ

1 Αυγούστου, 2018
Διαχείριση online αρνητικών κριτικών σε επιχειρήσεις ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ & ΕΣΤΙΑΣΗΣ: η απόλυτη υπηρεσία από το ΠΑΣΚΚΕΔΙ
Στην εποχή των Social Media & των smartphones, αποδεδειγμένα πια το μεγαλύτερο ποσοστό των τουριστών στηρίζουν τις επιλογές τους για ξενοδοχείο ή εστιατόριο σε σχόλια

Διαχείριση online αρνητικών κριτικών σε επιχειρήσεις ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ & ΕΣΤΙΑΣΗΣ: η απόλυτη υπηρεσία από το ΠΑΣΚΚΕΔΙ  

Στην εποχή των Social Media & των smartphones, αποδεδειγμένα πια το μεγαλύτερο ποσοστό των τουριστών στηρίζουν τις επιλογές τους για ξενοδοχείο ή εστιατόριο σε σχόλια (comments) προηγούμενων πελατών! Με άλλα λόγια, ακόμα και μία αρνητική κριτική μπορεί να αποδειχθεί μοιραία & να προκαλέσει σημαντικές απώλειες… 

 Γι’ αυτό το λόγο, η εταιρεία TRUST LINES – Online Reputation Management επέλεξε να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην παροχή των υπόψη υπηρεσιών. Αποκλειστικός συνεργάτης & αρωγός της όλης προσπάθειας είναι ο ΠΑΣΚΚΕΔΙ! 

Υπηρεσίες διαχείρισης κριτικών πελατών 

1. Τεκμηρίωση αιτημάτων πελατών μας για ΔΙΑΓΡΑΦΗ αρνητικών κριτικών

Αξιολογούμε ότι μπορούμε να εντάξουμε σε κάποια από τις κατηγορίες διαγράψιμων κριτικών που προβλέπονται για τις αντίστοιχες ειδικές πλατφόρμες (διεθνείς ή ελληνικές) φιλοξενίας κριτικών (TripAdvisor / Booking.com / Trivago κλπ), διαπραγματευόμενοι με αυτές τις πλατφόρμες. Σε όσες περιπτώσεις αποδεχόμαστε την ανάληψη αντίστοιχων υποθέσεων, κρίνουμε αυτές ως υλοποιήσιμες. 

Συνήθης διάρκεια ολοκλήρωσης της διαδικασίας : 4 – 7 εργάσιμες ημέρες.

2. Απαντήσεις σε -μη διαγράψιμες- αρνητικές κριτικές 

Απαντούμε παρακινώντας την επαναπροτίμηση των υπηρεσιών του εκάστοτε καταστήματος προς τον εκάστοτε δυσαρεστημένο πελάτη. Κατ’ επέκταση, επιχειρούμε την άμβλυνση των δυσμενών εντυπώσεων κάθε παραμένουσας αρνητικής κριτικής του αντίστοιχου ξενοδοχείου ή επιχ/σης εστίασης. Προσπαθούμε να ανατρέψουμε το αρνητικό κλίμα τέτοιων περιπτώσεων για τους επόμενους χρήστες / υποψήφιους πελάτες.

● Συνήθης διάρκεια ολοκλήρωσης: 24 – 48 ώρες 

3. Δημιουργία & δημοσίευση κατάλληλου διαφημιστικού περιεχομένου

Παίρνουμε θέση με τη μορφή «στρατηγικής» απάντησης σε θετικές κριτικές, ή με οποιαδήποτε άλλη ενδεδειγμένη μορφή είτε στο ίδιο το τμήμα δημοσίευσης κριτικών που διατηρεί η αντίστοιχη πλατφόρμα, είτε σε οπουδήποτε άλλο online φόρουμ ενδιαφέρει την εκάστοτε επιχείρηση.

Συνήθης διάρκεια ολοκλήρωσης της διαδικασίας: Η υπηρεσία παρέχεται από την εταιρεία βάσει του μοντέλου συνεργασίας με πελάτες (συνεργασία ανά μήνα ή και ανά μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα παροχής των αντίστοιχων υπηρεσιών).

Τύποι συνεργασίας με τις επιχειρήσεις σε τομέα Φιλοξενίας & Εστίασης

1. Ανά κριτική

Ισχύει κατά κανόνα σε σχέση με τις παραπάνω υπηρεσίες Νο 1 και Νο 2.

2. Σε μηνιαία – ή και ετήσια – βάση

  Το πιο συμφέρον οικονομικά μοντέλο συνεργασίας για μια επιχείρηση ιδίως σε περιπτώσεις:

    α ) ΣΥΧΝΩΝ κριτικών της κατηγορίας «κακό» ή «μέτριο» 

    β ) Σε σχέση με την παραπάνω υπηρεσία Νο 3

Τι να περιμένουν –τελικά– όσοι ενδιαφέρονται για συνεργασία μαζί μας

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: Δρομολογούμε τις υποθέσεις που αναλαμβάνουμε με σκοπό την ευόδωση των προκαθορισμένων στόχων εντός της συμφωνηθείσας διάρκεια περάτωσης.

ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Τιμολόγηση υπηρεσιών – ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Με βάση τις προαναφερόμενες αναλυτικές πληροφορίες, οι επί μέρους αμοιβές της εταιρείας διακρίνονται ως εξής:

   ▪ Ανά κριτική σε ορισμένο ποσό αμοιβής, που προσδιορίζεται επακριβώς με την «εξατομικευμένη» προσφορά προς τον εκάστοτε ενδιαφερόμενο υποψήφιο πελάτη.

    Ανά μήνα σε ορισμένο ποσό στις περιπτώσεις συμφωνίας παροχής των υπηρεσιών / μήνα.

    Αμοιβή επιτυχίας (SUCCESS FEE) σε ορισμένο ποσό που προκύπτει όταν έχουμε αξιολογήσει ως ΕΠΙΤΕΥΞΙΜΕΣ τις απαιτήσεις της επιχείρησης για ΔΙΑΓΡΑΦΗ αρνητικής κριτικής πελάτη τους.

Είστε ιδιοκτήτης ξενοδοχειακής επιχείρησης ή καταστήματος εστίασης; 

ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΜΕΣΑ! 

 Επικοινωνήστε μαζί μας! 

√ τηλεφωνικά στη Γραμματεία του ΠΑΣΚΚΕΔΙ στα 

2310 932420 – 932473 – 932481 

√ μέσω e-mail (info@gdpr-trustlines.eu), 

ONLINE REPUTATION MANAGEMENT

for RESTAURANTS & HOTELS:

Μια από τις εξυπνότερες επενδύσεις στην ψηφιακή εποχή μας! 

Γιατί τα αρνητικά νέα φτάνουν… πολύ πιο γρήγορα !

Αύγουστος 2018 


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ