Άποψη: Τα εστιατόρια πρέπει να σταματήσουν να λένε ότι η ασφάλεια είναι η πρώτη τους προτεραιότητα

10 Ιουνίου, 2021
restaurant-safety

Τα εστιατόρια ανοίγουν ξανά για προσωπική, εσωτερική υπηρεσία σε όλη την Ελλάδα. Είναι μια τεράστια ευκαιρία να επιστρέψετε στην επιχείρηση με κάποια ομοιότητα «φυσιολογική». Μετά την καταστροφική επίδραση που είχε ο COVID-19 στη βιομηχανία, τα εστιατόρια είναι πρόθυμα να διασφαλίσουν, ότι οι πελάτες και το προσωπικό θα νοιώθουν ευπρόσδεκτοι και όσο το δυνατόν ασφαλέστεροι. Και ενώ ένα μήνυμα ασφάλειας μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση των καθήμενων πελατών σε καρέκλες και σκαμπό, θα θέσει ίσως το εστιατόριό σας σε κίνδυνο δικαστικών διαφορών και αυτό που αποκαλώ «Πυρηνικές αποφάσεις».

Robert_Tyson_-_Tyson_&_Mendes.jpeg

Robert F. Tyson

Από εγκαταστάσεις υψηλής τεχνολογίας, που βασίζονται σε εφαρμογές που προσφέρουν ελάχιστη επαφή με έναν άλλο άνθρωπο, έως μαγαζιά μικρά και παραδοσιακά, που δημοσιεύουν σήμανση στα παράθυρά τους και υπόσχονται στους ιστότοπούς τους, ισχυρισμούς για διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας, όλοι οι πελάτες, τροφοδοτούν αγωγές και τελικά, πιθανές πυρηνικές αποφάσεις – ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τις αποφάσεις της κριτικής επιτροπής που υπερβαίνουν τα 10 εκατομμύρια δολάρια ή όταν το συνολικό βραβείο είναι δυσανάλογο με την οικονομική απώλεια.

Σίγουρα, τα εστιατόρια εργάζονται σκληρά για να δημιουργήσουν ένα ασφαλές περιβάλλον για τους πελάτες, παρακολουθώντας προσεκτικά τα πρωτόκολλα καθαρισμού και αφιερώνοντας πόρους για τη διατήρηση της ασφάλειας των γευμάτων και του προσωπικού εν μέσω της πανδημίας. Όμως, η αχαλίνωτη χρήση δηλώσεων όπως, «η ασφάλεια είναι η πρώτη μας προτεραιότητα» στη βιομηχανία φιλοξενίας, αυξάνει την έκθεση των εστιατορίων σε όλους τους τύπους αγωγών, ακόμα και πολύ μετά την ολοκλήρωση αυτής της πανδημίας.

Γιατί λοιπόν δεν μπορείτε να διασφαλίσετε την ασφάλεια των πελατών σας;

Δυστυχώς, δυστυχώς, συμβαίνουν ατυχήματα στον κλάδο των εστιατορίων και, όπως είναι δύσκολο, η ασφάλεια δεν είναι η πρώτη σας προτεραιότητα – το καλό φαγητό είναι. Και όταν τελικά συμβούν ατυχήματα, οι δικηγόροι των κακοπροαίρετων πελατών, περιμένουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τα λόγια σας, εναντίον σας. Θα χρησιμοποιήσουν τις δηλώσεις μάρκετινγκ για να υποκινήσουν μια κριτική επιτροπή προκειμένου να σας κατηγορήσουν, για την ασφάλεια κάθε ατόμου που περνάει από την πόρτα σας και απονέμει αποφάσεις για την πυρηνική σας αμέλεια.

Ανεξάρτητα από το πόσο καλοπροαίρετα, αυτά τα συνθήματα μπορούν – και θα – να χρησιμοποιηθούν σε όλους τους διαφορετικούς τύπους αγωγών για τα επόμενα χρόνια. Από τις αξιώσεις απασχόλησης έως την πτώση, τα καλοπροαίρετα λόγια σας θα πεταχτούν μπροστά από μια κριτική επιτροπή σε μια προσπάθεια να σας κρατήσουν σε ένα ανεφάρμοστο επίπεδο.

Ποιο πρέπει να είναι το μήνυμά σας;

Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να προστατεύσετε το εστιατόριό σας από τις αποφάσεις πυρηνικής ενέργειας, δίνοντας ταυτόχρονα έμφαση στην ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού για να βοηθήσετε να επιστρέψουν οι πελάτες. Απλώς φροντίστε να ελέγξετε τα μηνύματά σας για να περιορίσετε τον κίνδυνο και να αποτρέψετε μελλοντικά νομικά ζητήματα. Αυτό περιλαμβάνει τους τρέχοντες λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη διαφήμιση, την αναρτημένη επικοινωνία και τις εσωτερικές πολιτικές.

Για τη νομική προστασία του εστιατορίου σας, αποφύγετε να δηλώσετε ότι «η ασφάλεια είναι η πρώτη μας προτεραιότητα» και όροι όπως «πάντα», «κορυφαίο», «πρώτο» ή «ποτέ», ειδικά σε συνδυασμό με λέξεις όπως «κίνδυνος» και «ασφάλεια». “

Εάν πρέπει να αναφέρετε την «ασφάλεια», ακολουθούν μερικά παραδείγματα νομικά ασφαλέστερων μηνυμάτων:

«Αντιμετωπίζουμε καθημερινά τα προβλήματα υγείας και ασφάλειας του προσωπικού  και των πελατών μας».
«Νοιαζόμαστε για την υγεία και την ασφάλεια των πελατών, της κοινότητάς μας και των υπαλλήλων μας.»
«Η υγεία και η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας είναι το μέλημά μας.»
Η παροχή ασφαλούς περιβάλλοντος είναι ζωτικής σημασίας για τη βιομηχανία εστιατορίων, ειδικά κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας. Αλλά πρέπει να καλωσορίσετε τους πελάτες πίσω με τρόπο που δεν δημιουργεί περιττή ευθύνη για την επιχείρησή σας. Με την προβολή των μηνυμάτων μάρκετινγκ μέσω νόμιμου φακού, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι οι δηλώσεις σας δεν θα στρεβλωθούν εναντίον σας από αδίστακτους δικηγόρους κακοπροαίρετων πελατών ή και προσωπικού, που θέλουν να κάνουν μια δυσμενή βαθμολογία.

Ο Robert F. Tyson Jr. είναι δικηγόρος της εθνικής αμυντικής εταιρείας Tyson & Mendes LLP.

Αυτό το άρθρο δεν αντικατοπτρίζει απαραίτητα τις απόψεις των συντακτών ή της διοίκησης του ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Με στοιχεία από 


ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ