13 πράγματα που θα μπορούσαν να αλλάξουν για τα εστιατόρια μετά τον COVID-19

10 Ιουνίου, 2021
credit-Daniel-Krieger-lebernardinkitchen1032

Εκείνοι που επιβιώνουν θα πρέπει να αγκαλιάσουν μια πολύ διαφορετική πραγματικότητα.

Η πραγματικότητα του COVID-19 είναι ότι η βιομηχανία μας δεν είχε ποτέ ένα σύγχρονο γεγονός μεγάλης κλίμακας αυτού του μεγέθους.

Η βιομηχανία εστιατορίων θα δει μια νέα πραγματικότητα, μετά το COVID-19. Πως μοιάζει?

Η ανάκαμψη θα είναι προφανώς μια πρόκληση για όλα τα εστιατόρια: τόσο μεγάλα όσο και μικρά. Θα είναι μια ανάκαμψη που δεν θα συμβεί από τη μια μέρα στην άλλη.

Η πραγματικότητα του COVID-19 είναι ότι η βιομηχανία μας δεν είχε ποτέ ένα σύγχρονο γεγονός μεγάλης κλίμακας αυτού του μεγέθους. Πιθανότατα θα δούμε την αναβίωση στο COVID-19 σε ορισμένες περιοχές των ΗΠΑ, πιθανότατα, έως ότου ένα εμβόλιο ή ιατρική πρόοδος επιτρέψει εργαλεία για την επαρκή αντιμετώπιση της κρίσης στην υγεία.

Little Greek Fresh Grill

Η κοινωνική απόσταση λειτουργεί και θα πρέπει να έχει θέση στο τρέχον τοπίο μας για τουλάχιστον προβλέψιμο μέλλον. Δυστυχώς, τα εστιατόρια θα κλείσουν ή θα αραιωθούν, περίπου 15-25 τοις εκατό συνολικά, σύμφωνα με ορισμένες αναφορές.

Μόνο τον Μάρτιο, υπήρξαν 3 τοις εκατό εστιατορίων έκλεισαν μόνιμα,  με τον Απρίλιο να θέλει να χτυπήσει ένα επιπλέον 11% των εστιατορίων που κλείνουν τις πόρτες.

Η αγορά εργασίας θα χαλαρώσει καθώς οι άνθρωποι που έχουν χάσει θέσεις εργασίας αναζητούν σταθερό εισόδημα. Ως ευκαιρία, πιθανότατα θα βρούμε δυνατότερο προσωπικό με εμπειρία.

Η οριακή αύξηση των πωλήσεων εστιατορίων κατά 3% σε σύγκριση με τις πωλήσεις που επηρεάστηκαν από το COVID-19 θα συνεχιστεί καθώς ο ανταγωνισμός κλείνει.

Προχωρώντας προς τα εμπρός, η υπηρεσία curbside θα είναι βασικό στοιχείο του κλάδου. Θα υπάρξει επίσης μια αλλαγή στην εστίαση των καταναλωτών σχετικά με την ασφάλεια των τροφίμων έναντι της αειφορίας.

Οι εταιρείες παράδοσης τρίτων μερών και οι έννοιες εστιατορίων θα έχουν μεγαλύτερη έμφαση στην εμπειρία των πελατών χωρίς επαφή.

Το μάρκετινγκ μικρο κοινωνικών μέσων που επικεντρώνεται στη διαφήμιση βάσει κοινότητας θα γίνει μεγαλύτερη εστίαση για να προσεγγίσει τους πελάτες. Για παράδειγμα, ενώσεις καταναλωτών, γειτονικοί ιστότοποι, σελίδες ιστολογίων πόλης.

Οι έλεγχοι θερμοκρασίας των εργαζομένων πριν από τη βάρδια θα εφαρμοστούν ως διαδικασία ασφάλειας.

Η εφοδιαστική αλυσίδα μπορεί να δει μια πτώση στην παραγωγή προϊόντων εστιατορίων καθώς οι αγορές εμπορευμάτων επικεντρώνονται στη λιανική παραγωγή.

Στα εστιατόρια ενδέχεται να παρατηρηθεί αύξηση των πωλήσεων κατά 3 έως 6 τοις εκατό το μήνα, καθώς οι καταναλωτές ξεκινούν έξω, ακολουθούμενοι από καταναλωτές με μετρητά που αναζητούν προσφορές αξίας.

Οι ιδέες του εστιατορίου θα επενδύσουν σε επιλογές παραθύρου ή παραθύρου παραλαβής σε κατασκευαστικά σχέδια. Οι ιστότοποι εστιατορίων θα γίνουν διαθέσιμοι καθώς οι ιδιοκτήτες προσπαθούν να ασφαλίσουν τους ενοικιαστές σε κενές θέσεις.

Οι έννοιες θα μειώσουν το αποτύπωμα της τραπεζαρίας καθώς συνεχίζουν να βλέπουν μια τάση για μεγαλύτερη λήψη και παράδοση.

Η αγορά εργασίας των εργαζομένων θα συνεχίσει να ευνοεί τους ιδιοκτήτες εστιατορίων.

Οι πιθανοί δικαιοδόχοι θα εξετάσουν πώς ένας franchisor ανταποκρίθηκε στην κρίση COVID-19 όταν επιλέγει μια ιδέα για να επενδύσει.

Ποιος ξέρει ποιες άλλες αποκαλύψεις μπορεί να εξελιχθούν μετά το COVID-19. Το μόνο πράγμα που είναι σταθερό στη βιομηχανία μας είναι η αλλαγή.

Ο Bryan StGeorge είναι ο Διευθυντής Λειτουργίας της Little Greek Fresh Grill. Η StGeorge έχει περάσει τα τελευταία 29 χρόνια στην επιχείρηση εστιατορίων τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Το Little Greek έχει σήμερα 42 τοποθεσίες σε έξι πολιτείες (Αρκάνσας, Φλόριντα, Ιλινόις, Κεντάκι, Οχάιο και Τέξας).

ΠΑΣΚΚΕΔΙ

Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης. Εξειδικευμένο portal ενημέρωσης για τον κλάδο της Εστίασης και τους καταναλωτές.


ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ