Get the Flash Player to see this player.
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική σελίδα » Προϊόντα της Ελλάδας μας » Γιαούρτι

26.06.2013

Αυξανόμενη η δημοτικότητα του ελληνικού γιαουρτιού σε μεγάλες Αμερικάνικες αλυσίδες παγωμένου γλυκίσματος και γιαουρτιού.

Αυξανόμενη η δημοτικότητα του ελληνικού  γιαουρτιού σε μεγάλες Αμερικάνικες αλυσίδες παγωμένου γλυκίσματος και γιαουρτιού.

Την περασμένη Πέμπτη, η εταιρία TCBY παρουσίασε μια νέα κρεμώδη σύνθεση παγωμένου γιαουρτιού.

Η νέα γεύση είναι Μέλι με Βανίλια και έχει δύο φορές την πρωτεΐνη - οκτώ γραμμάρια - του Super Fro-Yo της αλυσίδας TCBY, 100 θερμίδες και καθόλου λίπος ανά μερίδα.
Περισσότερες γεύσεις έρχονται αυτό το καλοκαίρι, δήλωσε ο Salt Lake City, ο υπεύθυνος της αλυσίδας, η οποία έχει καταστήματα σε περίπου 600 τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο.

Επίσης αυτή την εβδομάδα, 300 καταστήματα  Ben και Jerry παρουσιάζουν τέσσερες νέες ελληνικές γεύσεις παγωμένου γιαουρτιού. Οι νέες γεύσεις  περιλαμβάνουν  Φράουλα, Βατόμουρο, Μπανάνα με φυστικοβούτυρο και Blueberry Vanilla Graham.
Όλα έχουν υψηλότερη  περιεκτικότητα πρωτεΐνης και λιγότερες θερμίδες από το κανονικό παγωτό της αλυσίδας, σύμφωνα με δήλωση της  εταιρείας.

Τα προϊόντα και των δύο αλυσίδων  βασίζονται στο κρεμώδες ελληνικό  γιαούρτι.

Η TCBY, η οποία έχει εργαστεί για να επανατοποθετηθεί ως μια από τις πιο θρεπτικές επιλογές  στον κλάδο του  παγωμένου επιδόρπιου, δήλωσε ότι η κατανάλωση του  Ελληνικού  γιαουρτιού αυξάνεται με ετήσιο ρυθμό της τάξης του 130 τοις εκατό.

«Οι καταναλωτές βρίσκουν το ελληνικό γιαούρτι ως αρκετά ικανοποιητική και υγιεινή επιλογή. Στην πραγματικότητα, το ελληνικό γιαούρτι είναι 76 τοις εκατό περισσότερο πιθανό να καταναλωθεί ως υποκατάστατο γεύματος », δήλωσε ο Wayne Geilman, διευθυντής του τμήματος ανάπτυξης προϊόντος, της αλυσίδας TCBY.
Επίσης δήλωσε ότι «το παγωμένο γιαούρτι, ως προϊόν θεωρείται ως  ένα απολαυστικό και υγιεινό σνακ, και υπάρχει  σε αρκετές γεύσεις που συμπεριλαμβάνουν, φρούτα, μέλι και μούσλι».

Εν τω μεταξύ, το Dallas η γνωστή αλυσίδα παγωμένου γιαουρτιού  με βάση το κόκκινο Mango, η οποία έχει τοποθετηθεί ως η πιο υγιεινή επιλογή, αυτή την εβδομάδα παρουσίασε νέες γεύσεις ε βάση το ελληνικό γιαούρτι.
«Κατά τα παρελθόντα έτη, έχω εργαστεί σκληρά για να δημιουργήσω  τα γλυκά και κρεμώδη παγωμένα επιδόρπια που όλοι αγαπήσαμε, με το πιο νόστιμο και θρεπτικό τρόπο που μόνο η Red Mango ξέρει καλύτερα», δήλωσε ο Dan Kim, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας.

ΠΗΓΗ

Μετάφραση στα Ελληνικά Ραδίτση Ράνια Υπεύθυνη Γραμματείας και Υποδοχής ΠΑΣΚΕΔΙ

Εγγραφείτε στο newsletter
Copyright © ΠΑ.Σ.Κ.Ε.ΔΙ. All Rights Reserved.
powered by Softways S.A.
Επικοινωνία με τον ΠΑ.Σ.Κ.Ε.Δ.Ι.:    Τηλ.: 2310 932.420    Fax: 2310 932.431    email: paskedi@paskedi.gr